Vieroitusoireet Optiparista!

Jouduin lopettamaan Optiparin yhtäkkisesti, koska lääkkeet loppui, ja reseptin saaminen kestää näköjään... Olo on hirveä, sähköiskutuntemuksia on KOKOAJAN! Sydän tykyttää tuhatta ja sataa, depersonalisaatio meinaa pukata päälle ja mielialat vaihtelee koko ajan... Lihakset nykii, paniikkihäiriö tuntuu vaanivan joka nurkan takana pahempana kuin koskaan...

Olen nyt ollut vasta 3 päivää ilman, ja maanantaihin asti pitäisi pärjätä!!! Apua, neuvoja, kaikkea...
2410
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

olin oikeastaan yllättynyt oireiden vähyydestä, kun jouduin olemaan samoin kolme päivää ilman paroksetiinia.

Olin yhtä tyhmä kuin sinäkin: Sinä et uusinut reseptiä ajoissa, ja minä taas laitoin lääkkeet lentokoneen ruumaan, ja laukku katosi.

Kun tajusin, että lääkkeet ovat kadoksissa, päätin vain, että kestän, ja yritin ottaa mahdollisimman iisisti. Pikkaisen kyllä minullekin tuli säkäreitä, kun yritin nukkua, eikä uni muutenkaan oikein tullut. Mutta muuten meni hyvin. Ei ollut ollenkaan niin kamalaa kuin kuvittelin!

P.S. Minulla ei ole paniikkihäiriötä, joten sinun kokemuksesi ovat varmaankin sen vuoksi rajummat.

Äänestä
  • !!!! kokemusta myös. paroksetiinista. siis ihan kaamea lääke. ensin venailin että se alkaa vaikuttaan, no siinä meni sitten 5 viikkoa. resepti piti uusia mutta en sitten vain uusinut. eli se lääke loppui kuin seinään. eikä sitä saa missään tapauksessa lopettaa niin. eikä varmaan mitään lääkettä. 2 viikkoa oli kamalat kivut. maha sattu ja pää särki, teki pahaa. teki mieli oksentaa mutta mitään ei tullut. itketti koko ajan. oli niiiiin turhautunut olo koko ajan. mutta sitten se meni ohi ja ikinä siis ikinä en ota enään mitään mielialalääkettä vastaan.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Apua! kirjoitti:

Jouduin lopettamaan Optiparin yhtäkkisesti, koska lääkkeet loppui, ja reseptin saaminen kestää näköjään... Olo on hirveä, sähköiskutuntemuksia on KOKOAJAN! Sydän tykyttää tuhatta ja sataa, depersonalisaatio meinaa pukata päälle ja mielialat vaihtelee koko ajan... Lihakset nykii, paniikkihäiriö tuntuu vaanivan joka nurkan takana pahempana kuin koskaan...

Olen nyt ollut vasta 3 päivää ilman, ja maanantaihin asti pitäisi pärjätä!!! Apua, neuvoja, kaikkea...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu