Voisko joku boldareitten asianruntija jos kertoisit mulle,yritin löytää täältä arkistosta vastauksia mutten mä löydä siis teille pari kysymystä:
Täällä saksassa jossa asun on menossa nyt tällainen episoodi : Bridget sai justis kuulla totuuden että oma äiti rakastaa syvästi tyttärensä miestään ja tunteet ovat molemmilla molemminpuollista.
Ja sitten episoodi jossa Erick ja Brooke seisovat Bridgetin edessä kertovat Bridgetille oikein iloisesti ja aivan kuin ei mitään olisi tapahtunut???!!! että ovat naimisissa!
Olin ihan hämmästynyt ja ajattelin toi on jo ihan sairasta aivan kuin pahaa unta! menee jo liian pitkälle............!
Kiinostaisi tietää miten menee jatkossa?
Toivon ettei Bridget ole niin tyhmä että ottaa Nickin takaisin? Kai Bridget nyt jo tajuaa ettei hän ole Nickille numero ykkönen? vaan syvällä sydämmessä Brookkea Nickki himoitsee?.( eihän tuollaista kukaan nainen hyväksy?? vai hyväksyykö Bridget?!)
ja menevätkö Erick ja l***a Broocke naimisiin???
Mun mielestä toi on ihan nightmare Bridgetille!
ihan sekopää vanhemmat..
2
527
Vastaukset
- Rhanna
Bridget ja Nick jatkavat yhdessä. Brooke ja Eric eroavat pika-avioliitostaan. Lopulta myös Bridget ja Nick päätyvät eroon ja Nick ryntää keskeyttämään Brooken ja Ridgen häät. Seuraavaksi alttarille päätyvät Brooke ja Nick. Avioliitto päättyy Nickin syrjähyppyyn Bridgetin kanssa. Brooke palaa yhteen Ridgen kanssa, mutta lopulta hekin päätyvät eroon. Brooke haluaisi Nickin takaisin, mutta Nick on rakastunut Tayloriin ja päätyy lopulta naimisiin tämän kanssa.
Siinä tiivistys :)- todella
Kiitos Rhanna!
Mutta,kauheeta..siis Bridget ottaa kuiteski Nickin takaisin,ja myöhemmin Nick menee Taylorin kanssa naimisiin?!
Eikö tuo sarja mene jo ihan yli proportion?? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976