Jos perustaa toiminimen, kuinka kauan kestää saada y-tunnus, että pääsee tekemään ostoja firman nimiin?
kuinka nopeasti saa y-tunnuksen?
3
3825
Vastaukset
- saaminen
on helppoa. Saat sen samantien kaupparekisteristä.
- sc2000
Saat sen odottaessa, kun viet hakemuksen itse maistraattiin, verotoimistoon, PRH:n toimipisteeseen, tms. Jos laitat hakemuksen postiin, silloin voinee kestää vähän pidempään.
Tosin ostojahan voi pääsääntöisesti tehdä ilman yritystäkin, ja sitten siirtää ne yrityksen nimiin kun yritys on pystyssä. Jos esimerkiksi ostat tietokoneen tänään ja yritys merkitään rekisteriin vasta viikon päästä, voit vähentää tietokoneen yrityksen verotuksessa normaalisti.- ????????????????????
Onko tuosta alkuvaraston keräämisestä mitään varsinaista sääntöö? Mites alvilinen paku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663