Tahteja ja Luoteja osa 17

”Brian poikaseni”, herra Celest totesi nähdessään poikansa ja syleili tätä. ”Hei isä. Tässä on tyttöystäväni Bella”, Brian esitteli minut ja pian olin Brianin isän syleilyssä. ”Mary on kertonut sinusta paljon. Hauska viimein tavata, vaikka paikka olisikin voinut olla toinen”, Mark Celest sanoi. Tiesin jo silloin että pitäisin tästä miehestä. Hän oli valoisa ja positiivinen.
”Mikä sai teidät tänne?” Mark kysyi kun istahdimme pöydän ääreen. ”Minulla oli Nykissä pääsykokeet”, kerroin. ”Mary kertoi niistäkin. Menikö hyvin?” ”Kyllä meni. Bella pääsi sinne”, Brian kertoi ja punastuin vähäsen. ”Todella hieno juttu”, Mark totesi aidosti iloisena.
”Nyt sinäkin voit siten mennä takaisin”, Mark jatkoi ja esitti lauseensa Brianille. ”Otin jo yhteyttä viikko sitten. Minulla on paikka jos haluan mennä takaisin”, Brian kertoi. ”Minne?” kysyin ihmeissäni. ”Kouluun. Lähden mukaasi Nykiin opiskelemaan. Asianajajaksi”, Brian kertoi hymyillen. ”Ja sinulla on paikka. Vähän hieno juttu”, totesin hymyillen. ”Kiitos.” ”Tiesin aina, ettei Brianista ole pahikseksi. Olen varma että hänestä tulee hyvä asianajaja. Hän tuntee rikokset ja on vakuuttava puhuja”, Mark totesi ylpeänä isänä. ”Isä…” Brian totesi vähän vaivaantuneena.
Juttelimme Markin kanssa vielä vähän aikaa, kunnes vierailuaika loppui, ja jouduimme lähtemään.
”Kolme vuotta niin isä on vapaa”, Brian kertoi kotimatkalla. ”Mutta hänhän voi päästä ehtoolliseen?” ”Niin voi”, Brian totesi hymyillen.

Illalla saavuimme kotikaupunkiin ja Brian totesi että George veisi minutkin kotiin, mutta kieltäydyin. Selitin että halusin mennä kotiin kävellen. Annoin New Yorkista ostetut kauppakassit Brianille, sekä matkalaukkuni, sillä hän saisi ne helpommin tuotua minulle huomenna kotiin ja voisi ottaa omat tavaransa pois.
Suutelin Briania ja lähdin kohti kotia kävellen.
_________________________________________________
Tekijä oikeudet kuuluvat Jef - nikille, ja se joka väittää näitä tekstejään omaksi... ei kunninan kukko laula.

18

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etenee

      jälleen kertomuksesi, jef...On sopivasti kuvailua ja keskustelua...

      • kiitos kiitos... tässähän vain punastuu...


      • nyt turhia
        jef kirjoitti:

        kiitos kiitos... tässähän vain punastuu...

        punastele...Vaikka onhan se ihan nättiä katsella punaposkista tyttöä:)

        Olet lahjakas kirjoittaja...*Ihailee...*


      • nyt turhia kirjoitti:

        punastele...Vaikka onhan se ihan nättiä katsella punaposkista tyttöä:)

        Olet lahjakas kirjoittaja...*Ihailee...*

        et olekkaan nähnyt piirrustuksiani ;) nyt yritän takuilla ton tahteja ja luoteja kannen kanssa.. ei vain toimi ideat.!


      • joskus vielä
        jef kirjoitti:

        et olekkaan nähnyt piirrustuksiani ;) nyt yritän takuilla ton tahteja ja luoteja kannen kanssa.. ei vain toimi ideat.!

        näen niitä piirrustuksiakin...*Haluaisi...*


      • jef
        joskus vielä kirjoitti:

        näen niitä piirrustuksiakin...*Haluaisi...*

        galleriassa niitä on. mutta en ala kertoilee tässä yleisesti nikkiäni ;)


      • ...onko
        jef kirjoitti:

        et olekkaan nähnyt piirrustuksiani ;) nyt yritän takuilla ton tahteja ja luoteja kannen kanssa.. ei vain toimi ideat.!

        kuvasi sellaisia, mistä heti tietää, mitä se esittää vai onko abstraktia taidetta? Vai sekä että...?


      • ...onko kirjoitti:

        kuvasi sellaisia, mistä heti tietää, mitä se esittää vai onko abstraktia taidetta? Vai sekä että...?

        en osaa piirtää avstraktia taidetta.. saan vähän päänsärkyä siitä. Siitä tietää aia mitä se esittää ;)


      • ensi kerran
        jef kirjoitti:

        galleriassa niitä on. mutta en ala kertoilee tässä yleisesti nikkiäni ;)

        privaan, niin sitten varmaankin kerrot minulle sen nikkisi...*Katsoo jefiä hellän kysyvästi*


      • ensi kerran kirjoitti:

        privaan, niin sitten varmaankin kerrot minulle sen nikkisi...*Katsoo jefiä hellän kysyvästi*

        mä kertoa sulle ;) jos pyydät kauniisti. mut nyt menen. öitä


      • hyvä...
        jef kirjoitti:

        en osaa piirtää avstraktia taidetta.. saan vähän päänsärkyä siitä. Siitä tietää aia mitä se esittää ;)

        ...niistä itsekin yleensä eniten tykkään:)


      • hyvä... kirjoitti:

        ...niistä itsekin yleensä eniten tykkään:)

        piirrän eniten ihmisiä... jokaisessa oma tarinansa... yleensä liittyen kirjoihini ;)


      • miettiä
        jef kirjoitti:

        mä kertoa sulle ;) jos pyydät kauniisti. mut nyt menen. öitä

        seuraavaksi kerraksi OIKEIN kauniin pyynnön...

        Hyvää yötä, nuku hyvin, jef!


      • miettiä kirjoitti:

        seuraavaksi kerraksi OIKEIN kauniin pyynnön...

        Hyvää yötä, nuku hyvin, jef!

        ÖItä. nuku sinäkin :)


      • muotokuvia...
        jef kirjoitti:

        piirrän eniten ihmisiä... jokaisessa oma tarinansa... yleensä liittyen kirjoihini ;)

        ..."ja luonnehdintoja" ihmisistä...Ehkä minustakin (tai siis poliisista) joku kaunis kesäpäivä...:)


      • muotokuvia... kirjoitti:

        ..."ja luonnehdintoja" ihmisistä...Ehkä minustakin (tai siis poliisista) joku kaunis kesäpäivä...:)

        sitä tiiä koskaan.... se on ainoa ja oikea totuus.


    • wenkula

      jeffiseni,,*haleja* Saaks arvata ,et kotimatkalla sattuu jotain?Yksin ja kävellen,,,,,,Sori ,mie kova arvaileen,,*suukko poskellle*

      • sitä en kerro tässä... lue seuraava osa niin selviää ;)
        ja olet kova arvailemaan, ja pidän siitä piirteestä ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe