Tahteja ja Luoteja osa 17

”Brian poikaseni”, herra Celest totesi nähdessään poikansa ja syleili tätä. ”Hei isä. Tässä on tyttöystäväni Bella”, Brian esitteli minut ja pian olin Brianin isän syleilyssä. ”Mary on kertonut sinusta paljon. Hauska viimein tavata, vaikka paikka olisikin voinut olla toinen”, Mark Celest sanoi. Tiesin jo silloin että pitäisin tästä miehestä. Hän oli valoisa ja positiivinen.
”Mikä sai teidät tänne?” Mark kysyi kun istahdimme pöydän ääreen. ”Minulla oli Nykissä pääsykokeet”, kerroin. ”Mary kertoi niistäkin. Menikö hyvin?” ”Kyllä meni. Bella pääsi sinne”, Brian kertoi ja punastuin vähäsen. ”Todella hieno juttu”, Mark totesi aidosti iloisena.
”Nyt sinäkin voit siten mennä takaisin”, Mark jatkoi ja esitti lauseensa Brianille. ”Otin jo yhteyttä viikko sitten. Minulla on paikka jos haluan mennä takaisin”, Brian kertoi. ”Minne?” kysyin ihmeissäni. ”Kouluun. Lähden mukaasi Nykiin opiskelemaan. Asianajajaksi”, Brian kertoi hymyillen. ”Ja sinulla on paikka. Vähän hieno juttu”, totesin hymyillen. ”Kiitos.” ”Tiesin aina, ettei Brianista ole pahikseksi. Olen varma että hänestä tulee hyvä asianajaja. Hän tuntee rikokset ja on vakuuttava puhuja”, Mark totesi ylpeänä isänä. ”Isä…” Brian totesi vähän vaivaantuneena.
Juttelimme Markin kanssa vielä vähän aikaa, kunnes vierailuaika loppui, ja jouduimme lähtemään.
”Kolme vuotta niin isä on vapaa”, Brian kertoi kotimatkalla. ”Mutta hänhän voi päästä ehtoolliseen?” ”Niin voi”, Brian totesi hymyillen.

Illalla saavuimme kotikaupunkiin ja Brian totesi että George veisi minutkin kotiin, mutta kieltäydyin. Selitin että halusin mennä kotiin kävellen. Annoin New Yorkista ostetut kauppakassit Brianille, sekä matkalaukkuni, sillä hän saisi ne helpommin tuotua minulle huomenna kotiin ja voisi ottaa omat tavaransa pois.
Suutelin Briania ja lähdin kohti kotia kävellen.

18

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etenee

jälleen kertomuksesi, jef...On sopivasti kuvailua ja keskustelua...

• kiitos kiitos... tässähän vain punastuu...

• nyt turhia
        jef kirjoitti:

kiitos kiitos... tässähän vain punastuu...

punastele...Vaikka onhan se ihan nättiä katsella punaposkista tyttöä:)

Olet lahjakas kirjoittaja...*Ihailee...*

• nyt turhia kirjoitti:

punastele...Vaikka onhan se ihan nättiä katsella punaposkista tyttöä:)

Olet lahjakas kirjoittaja...*Ihailee...*

et olekkaan nähnyt piirrustuksiani ;) nyt yritän takuilla ton tahteja ja luoteja kannen kanssa.. ei vain toimi ideat.!

• joskus vielä
        jef kirjoitti:

et olekkaan nähnyt piirrustuksiani ;) nyt yritän takuilla ton tahteja ja luoteja kannen kanssa.. ei vain toimi ideat.!

näen niitä piirrustuksiakin...*Haluaisi...*

• joskus vielä kirjoitti:

näen niitä piirrustuksiakin...*Haluaisi...*

galleriassa niitä on. mutta en ala kertoilee tässä yleisesti nikkiäni ;)

• ...onko
        jef kirjoitti:

kuvasi sellaisia, mistä heti tietää, mitä se esittää vai onko abstraktia taidetta? Vai sekä että...?

• ...onko kirjoitti:

kuvasi sellaisia, mistä heti tietää, mitä se esittää vai onko abstraktia taidetta? Vai sekä että...?

en osaa piirtää avstraktia taidetta.. saan vähän päänsärkyä siitä. Siitä tietää aia mitä se esittää ;)

• ensi kerran
        jef kirjoitti:

galleriassa niitä on. mutta en ala kertoilee tässä yleisesti nikkiäni ;)

privaan, niin sitten varmaankin kerrot minulle sen nikkisi...*Katsoo jefiä hellän kysyvästi*

• ensi kerran kirjoitti:

privaan, niin sitten varmaankin kerrot minulle sen nikkisi...*Katsoo jefiä hellän kysyvästi*

mä kertoa sulle ;) jos pyydät kauniisti. mut nyt menen. öitä

• hyvä...
        jef kirjoitti:

en osaa piirtää avstraktia taidetta.. saan vähän päänsärkyä siitä. Siitä tietää aia mitä se esittää ;)

...niistä itsekin yleensä eniten tykkään:)

• hyvä... kirjoitti:

...niistä itsekin yleensä eniten tykkään:)

piirrän eniten ihmisiä... jokaisessa oma tarinansa... yleensä liittyen kirjoihini ;)

• miettiä
        jef kirjoitti:

mä kertoa sulle ;) jos pyydät kauniisti. mut nyt menen. öitä

seuraavaksi kerraksi OIKEIN kauniin pyynnön...

Hyvää yötä, nuku hyvin, jef!

• miettiä kirjoitti:

seuraavaksi kerraksi OIKEIN kauniin pyynnön...

Hyvää yötä, nuku hyvin, jef!

ÖItä. nuku sinäkin :)

• muotokuvia...
        jef kirjoitti:

piirrän eniten ihmisiä... jokaisessa oma tarinansa... yleensä liittyen kirjoihini ;)

..."ja luonnehdintoja" ihmisistä...Ehkä minustakin (tai siis poliisista) joku kaunis kesäpäivä...:)

• muotokuvia... kirjoitti:

..."ja luonnehdintoja" ihmisistä...Ehkä minustakin (tai siis poliisista) joku kaunis kesäpäivä...:)

sitä tiiä koskaan.... se on ainoa ja oikea totuus.

• wenkula

jeffiseni,,*haleja* Saaks arvata ,et kotimatkalla sattuu jotain?Yksin ja kävellen,,,,,,Sori ,mie kova arvaileen,,*suukko poskellle*

• sitä en kerro tässä... lue seuraava osa niin selviää ;)
        ja olet kova arvailemaan, ja pidän siitä piirteestä ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5308
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2088
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe