voittaja biisi unohdetaan muutamassa viikossa on sen sen verran tylsä biisi..Lordin esitys muistetaan pitkään ja varmasti ukrainan hömppä show muistetaan mut serbia..en itseasiassa muista enää mitää muuta kuin sen ei niin kauniin laulaja naikkosen..
Vastaukset 3
- Guest Star
...että Euroviisuissa pitää sijoittua hyvin, mutta ei voittaa, niin välttyy kisojen järjestämiseltä mutta pääsee suosioon.
- hp_guru
Itelle jäi mieleen parhaiten Venäjä, Ukraina ja Suomi. Hannalle kiitokset. Todella loistava esitys.
Kyllä se Hanski osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961234
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit101990- 61837
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35821Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126780- 3738
- 60606
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506