Kuinka kauan teillä naiset kestää saada orgasmi joko suuseksissä, tai yhdynnässä? Tuntuuko teistä koskaan ettette kehtaa antaa miehen tehdä töitä alapäässä ties kuinka kauan eikä orgasmia kuulu? Miehet, miten te koette asian? Kuinka kauan mies "jaksaa" tehdä töitä? Minulla on mielettömät paineet koko orgasmin suhteen, enkä vielä ole saanut kertaakaan tämän miehen kanssa, en yhdynnässä enkä muuten. Eksän kanssa kesti joskus kauankin, mutta sain sentään sillointällöin. Nyt meitä uhkaa jo ero tämän asian takia....puhuminen johtaa aina syyttelyyn ja riitaan :(
Kuinka kauan kestää tyydyttää nainen?
14
12860
Vastaukset
- Make
Vähän mitä tarkoitat tyydyttämisellä.
Pystyn antamaan naiselleni orgasmin helposti alle kahden minuutin. Tämä ei ole mielestäni tyydyttämistä. Yleensä kiusoittelen ja vien hänet lähelle huippua ja pidän siellä hänestä varmaan piinallisen pitkään.. Tyydyttäessäni naistani suuseksillä pyrin antamaan hänelle konaisvaltaisen nautinnon, joka yleensä loppuu siihen kun hän anelee minua lopettamaan.. ja tulemaan sisäänsä. Tähän kuluu aikaa 15 minuutista tuntiin ja ylikin. Kyllä siellä naisen jalkovälissä jaksaa olla vaikka koko päivän, kunhan vaihtaa asentoa, tyyliä ja tapaa! Yleensä naiseni saa suuseksissä 10-30 orgasmia ja siihen sitten rakastelun aikaiset päälle..
Ongelmasi ei kutenkaan ole miehessä vaan sinussa. Älä ota paineita orgasmin saannista vaan rentoudu!
Ei siinä riitä kenenkään konstit jos jännität ja stressaat saako ukkosi annettua sinulle orkkua.
Pieni määrä alkoholia sinulle ennen seuraavaa kertaa saattaa laukaista turhat orgasmin saanti paineesi ja avata lukkosi.
Kannattaa koittaa!- 10-30 orgasmia?!?
suuseksissä? hmm... onkohan mulle sattunut jotenkin "viallisia" naisia vastaan? no 2 naista.. kummatkin ovat saaneet kyllä suuseksillä orgasmin, mutta vain yhden! kummatkin ovat sanojensa mukaan tykänneet suunnattomasti, mutta eivät halua että jatkaisin suuseksin antamista yhden orkun jälkeen vaikka hyvin voisinkin sitä jatkaa.
- mut hullu se joka uskoo
10-30 orgasmia?!? kirjoitti:
suuseksissä? hmm... onkohan mulle sattunut jotenkin "viallisia" naisia vastaan? no 2 naista.. kummatkin ovat saaneet kyllä suuseksillä orgasmin, mutta vain yhden! kummatkin ovat sanojensa mukaan tykänneet suunnattomasti, mutta eivät halua että jatkaisin suuseksin antamista yhden orkun jälkeen vaikka hyvin voisinkin sitä jatkaa.
Make nyt luulee, että joka vinkaisu on orkku. Ihan ufo kirjoitus. ;-))
- Tia;0)
mut hullu se joka uskoo kirjoitti:
Make nyt luulee, että joka vinkaisu on orkku. Ihan ufo kirjoitus. ;-))
aika erikoiselta teksti kyllä vaikuttaa!!! 10-30 orgasmia kyllä tuntuu "kalamiehenvalheelta"... ei voi mitään! Suuseksillä voi kyllä saada useampiakin orgasmeja, mutta rajansa kaikella kestävyydellä...
Orgasmi on fyysisesti rankka kokemus ihmisen elimistölle. Lihakset tekevät kovasti työtä ja se ottaa oikeasti voimille, kun puhutaan useista orgasmeista. Minun orgasmini ovat aina voimakkaita. Minulle ainakin 7-10 orgasmia on ehdoton maximi, jonka jälkeen en yksinkertaisesti enää jaksa enkä halua! Mies jos tässä vaiheessa ei tajua jo lopettaa... käännyn kyllä voimakkaasti häntä vastaan. Voimat on jo niin lopussa, että ei tahdo saada edes ilmaistua tarpeeksi selkokielellä että NYT RIITTÄÄ! Seuraava tunne joka tekee tuloaan on suru... ja itku, mutta onneksi siihen asti ei ole tarvinut mennä. Sekopäinen fiilis se on, mutta ei kyllä eläissä tuollaisia ennätyksiä!
Kuulostaa kyllä siltä, että Make vois laittaa kikkansa tuonne suuseksi palstalle!!! Minä en voi uskoa enkä ymmärtää!! - mullekki
saisko sua lainata?
mieheni ei vaivaudu tuottamaan edes sitä yhtäkään.
30 orggua vauuu.Hymyä riittäis kuukaudeksi - Dolly*
olen tavannut elämäni aikana n.10-14 miestä, joiden kanssa ollut seksiä ennemän tai vähemmän.
Suuseksissä kaikkien kanssa ollut max.2 orgasmia, enempää en edes halua, loput sitten aktissa.
Sitkeimmän kanssa oli 6 orgasmia(nuolemalla se kaksi) ja siinä meni koko yö.
(Nuolemalla ainakin minun org. huomattavasti laimeampi).
Enempää en edes jaksanut. Se on todella hikijumppaa ja lihakset kipeinä seuraava pvä.
Kaloreita kuluu:))
En todellakaan usko että nainen saa 10-30orgasmia/kerta nyt ei Make tiedä mikä on kunnon orgasmi!
Nuolemisessa minulla menee aikaa saada orgasmi.
Parempi on hyvä lämmittely, esileikit.. vieraamman miehen kanssa nuoleminen hidas tapa.. mutta jos muuten kiihkeä ja osaa nappuloida esim. nännejä jne.. varmasti nuolemalla tulee nopsaan..tai jos työntää kielen syvemmälle. - Make
Dolly* kirjoitti:
olen tavannut elämäni aikana n.10-14 miestä, joiden kanssa ollut seksiä ennemän tai vähemmän.
Suuseksissä kaikkien kanssa ollut max.2 orgasmia, enempää en edes halua, loput sitten aktissa.
Sitkeimmän kanssa oli 6 orgasmia(nuolemalla se kaksi) ja siinä meni koko yö.
(Nuolemalla ainakin minun org. huomattavasti laimeampi).
Enempää en edes jaksanut. Se on todella hikijumppaa ja lihakset kipeinä seuraava pvä.
Kaloreita kuluu:))
En todellakaan usko että nainen saa 10-30orgasmia/kerta nyt ei Make tiedä mikä on kunnon orgasmi!
Nuolemisessa minulla menee aikaa saada orgasmi.
Parempi on hyvä lämmittely, esileikit.. vieraamman miehen kanssa nuoleminen hidas tapa.. mutta jos muuten kiihkeä ja osaa nappuloida esim. nännejä jne.. varmasti nuolemalla tulee nopsaan..tai jos työntää kielen syvemmälle... Ei se ole minun ongelmani!
Kyllä tähän reilun 30 v. ikään on oppinut tunnistamaan mikä on orgasmi! Ja sen verran on tullut pillua nuoltua että tietää mitä tehdä ja kuinka.
Kaikki naiset ovat vähän erilaisia mutta jokaiselta löytyy niksi tai pari joilla voi nuolla (ja tietenkin sormipeli on mukana) useamman kuin 2 orgasmia peräkkäin.
Joidenkin kanssa täytyy pitää pieni tauko orgasmien välissä että "yliherkkyys" vaihe menee ohi.. Yleensä muutaman orgasmin jälkeen se häviää kokonaan..
Lisäksi naisissa on sellainenkin ero että toiset saavat helpommin ja toiset eivät ollenkaan. Itse opin naisen tyydyttämisen muuten kuin yhdynnässä seurusteltuani vajaan vuoden naisen kanssa joka ei saanut emätinyhdynnässä. Juuri sitä kautta olen oppinut antamaan naiselle todella monta orgasmia ennen yhdyntää. Eihän sitä kehdannut nuorena poikana ruiskia sisälle jos nainen ei ollut tyytyväinen.. ;)
Dollyn* olisi kannattanut katsella telkkarista 4D dokumentti jossa nainen sai satoja orgasmeja päivässä.. - Make
mullekki kirjoitti:
saisko sua lainata?
mieheni ei vaivaudu tuottamaan edes sitä yhtäkään.
30 orggua vauuu.Hymyä riittäis kuukaudeksiOlen onnellisesti varattu!
Kurja ukko sinulla.. Kyllä homman pitäisi lähteä siitä että kumpikin saa!
Ei tuota 30 orkkua kaikille voi luvata ja taata, mutta kaikkien seurustelukumppanien kanssa olen kuitenkin päässyt melko moneen.. Yleensä hommaa aletaan toppuuttelemaan kun halu saada tavaraa sisään kasvaa voittamattomaksi ja minut revitään hiuksista ylös..
- nainen_.
Miehen kosketellessa sormin, vie klitorisorgasmin saaminen noin kolmesta viiteen minuuttiin. Rakasteltaessa saan emätinorgasmin yleensä viidessä viiva viidessätoista minuutissa, siis ilman klitoriksen kiihottamista. Jos mies sormeilee klitoristani rakastelun yhteydessä, saan klitorispainotteisen orgasmin muutamassa minuutissa. Suuseksissä laukeaminen on vaikeampaa, vie noin 20 minuuttia. Toisinaan en ole lauennut suuseksissä ollenkaan.
- yks nainen
Tuo aika on tosiaan ongelma. Jos/kun miehet(kin) kuvittelee, että naisen pitäisi saada 2 minuutissa orkku, niin eihän sitä kehtaa "vaatia" tai "pakottaa" miestä hyväilemään puolta tuntia tai tuntia.
Etenkin uudessa suhteessa, kun ei tunne toista, on vaikeampi saada orkku nopeasti.
Olisi jotenkin niin kivaa, kun mies sanoisi, että teen sitä vaikka kuinka kauan - että ei haittaa, vaikka kestää. Ja että tekee mielellään. - Nimetön
yks nainen kirjoitti:
Tuo aika on tosiaan ongelma. Jos/kun miehet(kin) kuvittelee, että naisen pitäisi saada 2 minuutissa orkku, niin eihän sitä kehtaa "vaatia" tai "pakottaa" miestä hyväilemään puolta tuntia tai tuntia.
Etenkin uudessa suhteessa, kun ei tunne toista, on vaikeampi saada orkku nopeasti.
Olisi jotenkin niin kivaa, kun mies sanoisi, että teen sitä vaikka kuinka kauan - että ei haittaa, vaikka kestää. Ja että tekee mielellään.Minun mieheni nuolee tai sormettaa niin kauan, että saan orgasmin. Joskus menee 5 minuuttia, joskus 15 minuuttia tai jopa puoli tuntia. Eihän sitä ole aina yhtä herkkä. Eihän sitä pidä miehen aikaa tuijottaa, kun naiselle nautintoa tuottaa.
Naiset saavat paljon hitaammin, kuin miehet. Tämä pitäisi miesten ottaa huomioon ja antaa paljon aikaa
esileikkeihin. Nainen ei syty kuin kynttilä. Olen kysynyt mieheltäni, että alkaako tympiä, jos kestää kauan ennen kuin nainen saa. Hän sanoi, että siinä ei aikaa katota. Naisenkin kuuluu saada nautinto, vaikka menisi aikaakin. Eihän siinä tilanteessa ole kiire mihinkään. Ompa minulla ihana ja kultainen mies. - Kyukeros
Nimetön kirjoitti:
Minun mieheni nuolee tai sormettaa niin kauan, että saan orgasmin. Joskus menee 5 minuuttia, joskus 15 minuuttia tai jopa puoli tuntia. Eihän sitä ole aina yhtä herkkä. Eihän sitä pidä miehen aikaa tuijottaa, kun naiselle nautintoa tuottaa.
Naiset saavat paljon hitaammin, kuin miehet. Tämä pitäisi miesten ottaa huomioon ja antaa paljon aikaa
esileikkeihin. Nainen ei syty kuin kynttilä. Olen kysynyt mieheltäni, että alkaako tympiä, jos kestää kauan ennen kuin nainen saa. Hän sanoi, että siinä ei aikaa katota. Naisenkin kuuluu saada nautinto, vaikka menisi aikaakin. Eihän siinä tilanteessa ole kiire mihinkään. Ompa minulla ihana ja kultainen mies."Naiset saavat paljon hitaammin, kuin miehet."
Meillä tuo on toisinpäin. Emme harrasta pahemmin esileikkejä, vaan käymme heti suoraan asiaan. Naiseni saa ekan orkun parissa minuutissa. Koska minulla on laukeamisvaikeuksia, voimme jatkaa panemista vaikkapa tunnin tai puolitoista. Sinä aikana naiseni ehtii saada useita huippuja sekä välillä pienempää sarjaa. Eikä häntä haittaa, vaikka joudun usein "jyystämään" pitkäänkin, jotta laukeaisin, koska hän nauttii siitä koko ajan.
Avioliitosta eroamiseni jälkeen eka naisystäväni oli sellainen, ettei saanut orkkua koskaan miehen kanssa, vain omalla kädellä. Suhde jäi tosin lyhyeksi, mutta aivan muista syistä. Seuraavalla naisytävälläni oli kuvitelma, että kaiken pitää tapahtua nopeasti, oli varmaan tottunut pikapanoihin edellisten miestensä kanssa. Hänen kanssaan tuli sanomista siitä, etten lauennut parissa minuutissa. Seuraava naiseni ei myöskään ollut kai tottunut pitkiin panoihin, mutta ei pannut pahakseen, vaikka sessiot olivat pitkähköjä, kirkui vain orkkuja saadessaan.
Nykyiseen tilanteeseeni olen tyytyväinen. Ilmeisesti sovimme toisillemme hyvin.
- kauan kestänyt
Olen 36-vuotias ja olen saanut yhdynnässä orgasmin kerran, se taisi olla vuosi 1993. Suuseksissä sain siitä pari vuotta aikaisemmin.
Jos otat paineita asiasta, et varmasti saa ikinä. Jos mies SYYTTÄÄ sua asiasta, pistä kiertoon, sellainen mies ei tule sua koskaan huomioimaan. - paineettomasti
joskus ei vaan kykene saamaan itseään täysin rennoksi, ja mulla se johtuu erityisesti siitä, että tulen vaivautuneeksi siitä, että toinen kovasti yrittää.. me ollaan kyllä mun poikaystävän kanssa juteltu asiasta sopuisasti. Ei siitä mitään riitoja (tai eroa!) pitäisi syntyä. Kaikki vaan ei saa niin helpoisti orgasmia.
Me ollaan tehty niin, et jos mulle tulee tosi lähelle tunne, että saan orgasmin niin saatan ite tehdä homman loppuun (koska se nyt sattuu olemaan mulle aika vaikeeta saada sitä huippua). Tai sitten neuvon, et mitä nyt pitää tehdä.
Kyllä siinä mulla siis voi mennä puolituntia-tunti ennen kun tapahtuu. Niisä paineista kannattaa tosiaan puhua ja siitä, että vaivautuu kun toinen kovasti yrittää. On kai aika luonnollista, että siinä jotenkin turhautuu, kun sitä orgasmia ei saa, mutta kyllä seksi on musta paljon muutakin ja nautinnollista ilman orgasmiakin.
Onneksi on kumppani jolla on aikaa ja halua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981