visa/masterin saaminen

pikkupoika21

masterin ja visan saamiseen vaikuttavat siis "säännölliset tulot". kysymyksiä olisi.

- kuinka paljon kuussa. riittääkö jos on noin 1000 e kuussa saanut.
- voiko saada jos työsuhde on määräaikainen ja loppuu elokuussa (koska silloin tarkoitus lähteä ulkomaille)
- tarkastavatko onko työsuhde määräaikainen vai jatkuva
- tarkastavatko tuloni esim. 2 vuoden takaa? silloin vuosituloni oli 13000 e
- välissä ollut sivarivuosi jolloin tuloni ollut ainoastaan sivarirahat. haittaako tuo tulojen katkeaminen.

kiitoksia kärsivällisyydestänne, oi te jalot jotka jaksatte vaivautua. :D olisi saatava master tai visa koska elokuussa olisi pakko saada auto vuokrattua viikoksi new yorkissa.

6

2497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R --r

      Hakemalla se selviää - ei siinä mitään menetä. Esim. Nordealla onnistuu korttien hakeminen suoraan verkkopankissa. Visan hakemus hyväksytään ensin Nordeassa ja lähetetään sitten Luottokunnalle, joten pelkkien hakemuksien kanssa menee viikko tai kaksi. Masterin myöntää Nordea, joten kortin tunnusluvun saa parissa päivässä, ja kortin noin viikon päästä.

      Luottokunta käyttää kummallista systeemiä korttien myöntämisessä. Kolmen vuoden aikana tein monta kertaa hakemuksen (siinä on se puolen vuoden karenssi), mutta aina tuloksena hylkäys ilman perusteita - eli 24v, ei maksuhäiriöitä, lainat maksettu, neljä vuotta vakinaisena, tulot yli 40 tonnia vuodessa ei täytä Visan vaatimuksia.
      Masteri tulikin sitten kertalaakista viiden tonnin luottorajalla.

      • Jos hakee Nordean MasterCardia verkkopankin kautta, hakemus menee ensin pankin rahoitusyhtiöön (Nordea Rahoitus Suomi Oy). Elleivät he sitä myönnä, esim. työsuhteen puuttumisen tai säännöllisten tulojen pienuuden vuoksi, sähköpostitse tulee ilmoitus, jonka mukaan asian käsittelyä jatkaa Nordea-pankissa tietty pankkineuvoja. Hänen luokseen pitää tilata vastaanottoaika. Vastaanotolla käsitellään asiakkaan raha-asiat ja jos tulos on myönteinen, pankki takaa korttiluoton rahoitusyhtiölle. Sitten postitse tulee tunnusluvut ja muutamaa päivää myöhemmin ilmoitus, että kortti on noudettavissa.

        Ensimmäinen kortti pitää noutaa pankin konttorista. Myöhempinä vuosina sen saa kotiin postitse, jos niin valitsee. Koko prosessiin verkkohakemuksen lähettämisestä kortin saamiseen kuluu noin 2-3 viikkoa. Jos rahoitusyhtiö myöntää kortin suoraan asiakkaan työsuhteen perusteella, sen saa varmaankin nopeammin.


    • Sammon Puhelinpankki

      Mainitsitkin hyviä asioita !!
      Luottotietojen täytyy olla OK, säänölliset tulot
      jossa myös maksaja ratkaisee. Erinäiset reppufirmat kuten Adecco ovat meillä hyvä syy jättää luotto myöntämättä. Myös työhistoria, työsuhteiden pituus
      ratkaisevat, meillä pitäisi olla 3.v katkeamaton
      työsuhde. Varusmies/sivari palvelus viimeisen 3.v
      aikajaksona nyt voi olla esteenä, etenkin jos sait
      varusmiespalveluksesi aikana maksuhäiriöitä, siinä
      tuli 5.v karenssi.

      Luottotiedottomille tarjoamme Visa Electron sekä
      tulevaa MasterCard Maestro korttia vaihtoehdoksi
      oikeille luottokorteille.

      • ex.asiakas

        Sampo hylkää asiakkaansa luottokorttihakemukset vain noiden mainitsemiesi seikkojen perusteella. Kokemus: Olin Sampopankin asiakas monta vuotta ja tulot olivat säännölliset, mutta pienet ja luottotiedot kunnossa. Ei tilinylityksiä tms. Työpaikka oli "reppufirma" lähinnä sivutoimista harrastusta. Hain ulkomaanmatkan takia masteria vain siksi, että voisin varata hotellihuoneen ja auton lomamatkan ajaksi, joita muuten ei olisi ollut mahdollista varata. Eipä myönnetty Sampopankista. Hakemuslomakkeessa ei missään kysytty esim. omaisuutta, sijoituksia yms. Esim. vaikka omistaa uuden velattoman omakotitalon omalla tontilla, autot, metsäpalstat, osakesalkun ja vaikka mitä, luottokorttia ei Sampo-pankista heru edes minimiluotolla jos ei ole
        "katkeamatonta työhistoriaa", vaikka omaisuutta on . Tuloja kun voi tulla muualtakin kuin siitä varsinaisesta palkkatyöstä. Onneksi pankkia vaihtamalla ongelma ratkesi.


      • Sammon Puhelinpankki
        ex.asiakas kirjoitti:

        Sampo hylkää asiakkaansa luottokorttihakemukset vain noiden mainitsemiesi seikkojen perusteella. Kokemus: Olin Sampopankin asiakas monta vuotta ja tulot olivat säännölliset, mutta pienet ja luottotiedot kunnossa. Ei tilinylityksiä tms. Työpaikka oli "reppufirma" lähinnä sivutoimista harrastusta. Hain ulkomaanmatkan takia masteria vain siksi, että voisin varata hotellihuoneen ja auton lomamatkan ajaksi, joita muuten ei olisi ollut mahdollista varata. Eipä myönnetty Sampopankista. Hakemuslomakkeessa ei missään kysytty esim. omaisuutta, sijoituksia yms. Esim. vaikka omistaa uuden velattoman omakotitalon omalla tontilla, autot, metsäpalstat, osakesalkun ja vaikka mitä, luottokorttia ei Sampo-pankista heru edes minimiluotolla jos ei ole
        "katkeamatonta työhistoriaa", vaikka omaisuutta on . Tuloja kun voi tulla muualtakin kuin siitä varsinaisesta palkkatyöstä. Onneksi pankkia vaihtamalla ongelma ratkesi.

        Eräs tärkein kenttä luottorobotista on KK tulot,
        olisi hyvä jos se olisi 1 500 - 4 000 EUR välillä
        vähintään, edes keskiarvoisesti. Nämä reppufirmat
        maksaa palkkkaa 250 - 1 000 EUR/kk keskimäärin
        joten hylkyhän siitä tulee kun pienin lainasumma
        on 1 000 EUR, jossa luottorobotti saa myöntää
        lainaa max 1,5x brt tulosta kun kerroin on 1
        sekä muut kentät antaa hälyttäviä arvoja, onkin
        selvää että Electron & MC Maestro kasvattaa
        osuuttaan. Nämä kortit ovat ne jotka tulevat
        syömään pankkikortin valtaosalla asiakkaistamme.
        Varsinaisia Visa Debit & MasterCard Debit
        tuotteita kun suunitelmissa ei ole.







        Luottorobotti tarkistaa kaikki asiakkaan
        tilit, laskee 'palkka' kentät erityisellä
        tarkkuudella sekä laskee keskimääräisen palkan.
        Myös tilinylitykset sekä muut panot ovat tiedossa
        luottopäätöstä tehdessä.


    • pikkupoika21

      voiko nykissä tai new jerseyn puolella missään vuokrata autoa electronilla tai käteisellä. siis jos on 21 v. taitaa onnistua käteisellä vain jos on yli 25. :(

      kellään kokemuksia tai tietoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe