trimopan virtsatietulehduksen estoon

nukkumatti

Hei, kaikki Trimopanin käyttäjät!

Mulle määrättiin Trimopan 160 mg virtsatietulehduksen ESTOlääkitykseksi. Olen sitä ottanut 4 päivää ja mulla on aivan kamala väsymys! Otan tabletin illalla ja vaikka minulla on yöunet aivan riittävän pitkät ( n. 7 - 8 tuntia ) enkä herää kertaakaan koko yönä, olen tämän Trimopanin aikana ollut tolkuttoman väsynyt. Olen nukahtaa seisaalleni, vaikka tekis mitä että kestäis hereillä, niin ei yksinkertaisesti jaksa! Yritän tehdä käsitöitä ja ristikoita, mutta ei mikään poista väsymystä. Eilenkin nukuin 4 tunnin päiväunet. Olen eläkeläinen ja minulla on aikaa kyllä nukkua päivälläkin. Mutta tämä väsymys ei ole kait enää normaalia.

Nyt kysynkin, onko teillä kenelläkään Trimopan 160 mg käyttäjistä virtsatietulehduksen estoon, haittavaikutuksena totaalista väsymystä? Muita haittavaikutuksia ei ole.

Mulla ei ole mittään masennusta, eikä muutakaan. Mulla on sydänlääke ( emconcor 5 mg ) mutta se ei aiheuta tuollaista väsymystä.

Lääkärit eivät ota kantaa.

14

26402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi olla ,,minun tyttäreni sanoi samaa,,siinä on vähä antibiottii mukan,,mut hän kk syönyt , se olo on kuulemma ohi mennyt ,syö puolivuotta sitä..

    • Trimopan

      7.2.07 lähtien viisi lääkekuuria, kaksi niistä Trimopania, virtsatietulehduksiin. 1.5 aloitettiin estoläkitys Trimopan 100mg, joka kuitenkin tauolla, kun söin Kefexin kuurin poskiontelotulehdukseen. Elämässäni en ole näin montaa kuuria syönyt.

      Täyty oikein alkaa miettiin tuota väsymystä. Onhan sitä ollut, mutta toisaalta sen on laittanut kevätväsymyksen piikkiin. Avantouinninkin jouduin jättämään näiden tulehdusten vuoksi ja sehän auttais pysymään virkeänä.

      Kuumat aallot loppuivat tässä keväällä. Saanut yötkin nukuttua. Nyt vasta rupesin miettiin olisiko näillä lääkekuureilla jotain tekemistä niiden loppumisen kanssa!?

      Flunssakaan ei ala kunnolla helpottaan, kuurista huolimatta, joten olo tässä on kaikinpuolin kuin jyrän alle jääneellä.

    • shelena

      minulla myös 3:sa kuuri trimetoprim 160mg;sta menossa ,eikä auta. käytän myös vagifem 25 mg ,olen vaihdevuosi ikäinen elikkä 49,epäilen itse tota vagifemmiä syyksi lopetan vähäksi aikaa ja kuuntelen miten alapääni alkaa reakoimaan ,muuten on pirullinen vaiva vai mitä siskot?

    • .,mnjhbgfd

      siis onks kellään tullut pahaoloa Trimopanista?

      • Anonyymi

        Mulla on todella kuvottava olo 🤢


    • Pp5656

      Hej ! Minulla parastaa aikaa tuo lääke. Niin väsynyt kun alotin kuurin

    • Ddsgirgb

      Kerran käytin Trimopania ja olin aluksi tosi väsynyt.

      Kannattaa kokeilla estoon d-mannoosaa. Se on sokeri, joka kiinnittyy rakon ja virtsateiden sisäpintaan niin, että kolibakteereiden on puolestaan vaikea kiinnittyä ja aiheuttaa tulehdusta. Kolibakteerit aiheuttavat 90% virtsatietulehduksista. D-mannoosan toimivuudesta ja toimintamekanismista on ihan näyttöä. Itse olen tilannut d-mannoosaa iHerbistä kun Suomesta sitä ei tunnu saavan.

      Kannattaa ainakin kokeilla, koska siitä on minimaaliset haittavaikutukset antibiootteihin verrattuna.

      • mitäseon

        Paranitko kyseisellä tuotteella?


      • pillereinäkö
        mitäseon kirjoitti:

        Paranitko kyseisellä tuotteella?

        Olis ny kertonut mistä tätä ihmeainetta saa.


      • Ddsgirgb
        mitäseon kirjoitti:

        Paranitko kyseisellä tuotteella?

        En ole kokeillut parantaa tulehdusta, mutta koen että eston suhteen siitä on ollut apua. Kuten totesin, niin sen vaikutusmekanismi on selvillä eikä kyse ole hömpästä, mutta se auttaa vain kolibakteereihin (runsaan juomisen kera).


      • Ddsgirgb

    • Anonyymi

      Trimopan aiheuttaa väsymystä ja monille pahoinvointia, vatsavaivoja. Se voi reagoida myös muihin lääkkeisiin ja luontaistuotteisiin. Kuuri on käytävä loppuun, mutta sillä bakteerit kuolee.

    • Anonyymi

      Minulla sama lääke laitettiin esto lääkkeeksi aivan kamala olo.Pahoinvointia ja vatsa oireita. Huonovointisuuta

    • Anonyymi

      Täällä juuri tutkin tuon Trimopan 160mg haittoja, kun kolmen päivän kuurin jälkeen vuoteesta noustessa alkoi "kaatamaan sivuttai. Join kuten tavallisesti lasin vettä tyhjään vatsaan ja mtulin pahoinvovaksi. Oksentamaan ei tarvinnut lähteä, kun meni ohi tuo öllötys.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe