Hei, kaikki Trimopanin käyttäjät!
Mulle määrättiin Trimopan 160 mg virtsatietulehduksen ESTOlääkitykseksi. Olen sitä ottanut 4 päivää ja mulla on aivan kamala väsymys! Otan tabletin illalla ja vaikka minulla on yöunet aivan riittävän pitkät ( n. 7 - 8 tuntia ) enkä herää kertaakaan koko yönä, olen tämän Trimopanin aikana ollut tolkuttoman väsynyt. Olen nukahtaa seisaalleni, vaikka tekis mitä että kestäis hereillä, niin ei yksinkertaisesti jaksa! Yritän tehdä käsitöitä ja ristikoita, mutta ei mikään poista väsymystä. Eilenkin nukuin 4 tunnin päiväunet. Olen eläkeläinen ja minulla on aikaa kyllä nukkua päivälläkin. Mutta tämä väsymys ei ole kait enää normaalia.
Nyt kysynkin, onko teillä kenelläkään Trimopan 160 mg käyttäjistä virtsatietulehduksen estoon, haittavaikutuksena totaalista väsymystä? Muita haittavaikutuksia ei ole.
Mulla ei ole mittään masennusta, eikä muutakaan. Mulla on sydänlääke ( emconcor 5 mg ) mutta se ei aiheuta tuollaista väsymystä.
Lääkärit eivät ota kantaa.
trimopan virtsatietulehduksen estoon
14
29025
Vastaukset
voi olla ,,minun tyttäreni sanoi samaa,,siinä on vähä antibiottii mukan,,mut hän kk syönyt , se olo on kuulemma ohi mennyt ,syö puolivuotta sitä..
- Trimopan
7.2.07 lähtien viisi lääkekuuria, kaksi niistä Trimopania, virtsatietulehduksiin. 1.5 aloitettiin estoläkitys Trimopan 100mg, joka kuitenkin tauolla, kun söin Kefexin kuurin poskiontelotulehdukseen. Elämässäni en ole näin montaa kuuria syönyt.
Täyty oikein alkaa miettiin tuota väsymystä. Onhan sitä ollut, mutta toisaalta sen on laittanut kevätväsymyksen piikkiin. Avantouinninkin jouduin jättämään näiden tulehdusten vuoksi ja sehän auttais pysymään virkeänä.
Kuumat aallot loppuivat tässä keväällä. Saanut yötkin nukuttua. Nyt vasta rupesin miettiin olisiko näillä lääkekuureilla jotain tekemistä niiden loppumisen kanssa!?
Flunssakaan ei ala kunnolla helpottaan, kuurista huolimatta, joten olo tässä on kaikinpuolin kuin jyrän alle jääneellä. - shelena
minulla myös 3:sa kuuri trimetoprim 160mg;sta menossa ,eikä auta. käytän myös vagifem 25 mg ,olen vaihdevuosi ikäinen elikkä 49,epäilen itse tota vagifemmiä syyksi lopetan vähäksi aikaa ja kuuntelen miten alapääni alkaa reakoimaan ,muuten on pirullinen vaiva vai mitä siskot?
- .,mnjhbgfd
siis onks kellään tullut pahaoloa Trimopanista?
- Anonyymi
Mulla on todella kuvottava olo 🤢
- Pp5656
Hej ! Minulla parastaa aikaa tuo lääke. Niin väsynyt kun alotin kuurin
- Ddsgirgb
Kerran käytin Trimopania ja olin aluksi tosi väsynyt.
Kannattaa kokeilla estoon d-mannoosaa. Se on sokeri, joka kiinnittyy rakon ja virtsateiden sisäpintaan niin, että kolibakteereiden on puolestaan vaikea kiinnittyä ja aiheuttaa tulehdusta. Kolibakteerit aiheuttavat 90% virtsatietulehduksista. D-mannoosan toimivuudesta ja toimintamekanismista on ihan näyttöä. Itse olen tilannut d-mannoosaa iHerbistä kun Suomesta sitä ei tunnu saavan.
Kannattaa ainakin kokeilla, koska siitä on minimaaliset haittavaikutukset antibiootteihin verrattuna.- mitäseon
Paranitko kyseisellä tuotteella?
- pillereinäkö
mitäseon kirjoitti:
Olis ny kertonut mistä tätä ihmeainetta saa.
- Ddsgirgb
mitäseon kirjoitti:
En ole kokeillut parantaa tulehdusta, mutta koen että eston suhteen siitä on ollut apua. Kuten totesin, niin sen vaikutusmekanismi on selvillä eikä kyse ole hömpästä, mutta se auttaa vain kolibakteereihin (runsaan juomisen kera).
- Ddsgirgb
pillereinäkö kirjoitti:
Olis ny kertonut mistä tätä ihmeainetta saa.
Minä kerroin että sitä saa muun muassa iHerbistä. Esim:
https://fi.iherb.com/pr/Now-Foods-D-Mannose-Pure-Powder-3-oz-85-g/531
Sitä löytyy kapseleina ja jauheena. Jauheella on alhaisempi kilohinta.
- Anonyymi
Trimopan aiheuttaa väsymystä ja monille pahoinvointia, vatsavaivoja. Se voi reagoida myös muihin lääkkeisiin ja luontaistuotteisiin. Kuuri on käytävä loppuun, mutta sillä bakteerit kuolee.
- Anonyymi
Minulla sama lääke laitettiin esto lääkkeeksi aivan kamala olo.Pahoinvointia ja vatsa oireita. Huonovointisuuta
- Anonyymi
Täällä juuri tutkin tuon Trimopan 160mg haittoja, kun kolmen päivän kuurin jälkeen vuoteesta noustessa alkoi "kaatamaan sivuttai. Join kuten tavallisesti lasin vettä tyhjään vatsaan ja mtulin pahoinvovaksi. Oksentamaan ei tarvinnut lähteä, kun meni ohi tuo öllötys.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106