voitin

lotossa

jooh..tuossa n. puoli vuotta sitten onni potkaisi minua oikein kunnolla ja voitin lotossa melkein
2 000 000 euroa! Olin ennen työtön nuori 22 vuotias köyhä ja kipee..eikä ystäviä ollut paljo yhtään.. olen edelleen työtön nuori ja 22 vuotias, mutta ystäviä jostain syystä on kertynyt ympärilleni aika paljon.. päivät menee juodessa kaljaa ja poltellessa pilveä ja pizzaa syödessä.. kämppä aina täynnä enemmän tai vähemmän tuttuja ihmisiä.. oikeestaan alkaa pikkuhiljaa vituttaa koko touhu.. oisko neuvoja miten toimia ja mistä tiedän kuka niistä on mun oikee ystävä vai onko kaikki vaa rahojen perään..?

5

1551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä puuttuuu tonni

Heitäkkös 7 donaa? Olen velkaa pankille. Maksaisin mielummin sinulle.

• frendi

Alat esittää kavereilles pientä näytelmää.
      Muutat vuokra asuntoon, elät säästeliäästi. Pyydät ystävät kylään ja kerrot, kuinka sinusta tuli köyhä uudestaan. Kyllä ne ylimääräset siipeilijät siitä pikkuhiljaa katoaa ja toivottavasti ne oikeat ystävät sitten jää. Sitten voit tehdä mitä haluat niiden oikeiden ystävien kanssa.
      Siinä voi sitten testata onko kivempi olla köyhänä vai rikkaana.

• feikki

satua.

• tottaps

Et ole tosissasi :O
        Tottahan kahen miljuunan voittaja tulee tänne kyselemään mitä tehä liialla rahalla ja kavereilla ;]

ps. voitin 18e kenossssa vittuuu!!!

• hyvä ystävä
        tottaps kirjoitti:

Et ole tosissasi :O
        Tottahan kahen miljuunan voittaja tulee tänne kyselemään mitä tehä liialla rahalla ja kavereilla ;]

ps. voitin 18e kenossssa vittuuu!!!

nyyh! minulle kävi nyt niin että hävisin paffille 20€, siinä meni minun ruoka rahat.. kohta kämppäkin menee alta. NIISK!!!

Voisitko auttaa minua vaikka parilla kybä tonnilla saisin elämäni järjestettyä. Varma takaisin maksu!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      41
      10583
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10142
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7927
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6334
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4922
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      56
      4743
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      117
      4076
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      125
      3429
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3147
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      226
      3085
    Aihe