voitin

lotossa

jooh..tuossa n. puoli vuotta sitten onni potkaisi minua oikein kunnolla ja voitin lotossa melkein
2 000 000 euroa! Olin ennen työtön nuori 22 vuotias köyhä ja kipee..eikä ystäviä ollut paljo yhtään.. olen edelleen työtön nuori ja 22 vuotias, mutta ystäviä jostain syystä on kertynyt ympärilleni aika paljon.. päivät menee juodessa kaljaa ja poltellessa pilveä ja pizzaa syödessä.. kämppä aina täynnä enemmän tai vähemmän tuttuja ihmisiä.. oikeestaan alkaa pikkuhiljaa vituttaa koko touhu.. oisko neuvoja miten toimia ja mistä tiedän kuka niistä on mun oikee ystävä vai onko kaikki vaa rahojen perään..?

5

1574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä puuttuuu tonni

Heitäkkös 7 donaa? Olen velkaa pankille. Maksaisin mielummin sinulle.

• frendi

Alat esittää kavereilles pientä näytelmää.
      Muutat vuokra asuntoon, elät säästeliäästi. Pyydät ystävät kylään ja kerrot, kuinka sinusta tuli köyhä uudestaan. Kyllä ne ylimääräset siipeilijät siitä pikkuhiljaa katoaa ja toivottavasti ne oikeat ystävät sitten jää. Sitten voit tehdä mitä haluat niiden oikeiden ystävien kanssa.
      Siinä voi sitten testata onko kivempi olla köyhänä vai rikkaana.

• feikki

satua.

• tottaps

Et ole tosissasi :O
        Tottahan kahen miljuunan voittaja tulee tänne kyselemään mitä tehä liialla rahalla ja kavereilla ;]

ps. voitin 18e kenossssa vittuuu!!!

• hyvä ystävä
        tottaps kirjoitti:

Et ole tosissasi :O
        Tottahan kahen miljuunan voittaja tulee tänne kyselemään mitä tehä liialla rahalla ja kavereilla ;]

ps. voitin 18e kenossssa vittuuu!!!

nyyh! minulle kävi nyt niin että hävisin paffille 20€, siinä meni minun ruoka rahat.. kohta kämppäkin menee alta. NIISK!!!

Voisitko auttaa minua vaikka parilla kybä tonnilla saisin elämäni järjestettyä. Varma takaisin maksu!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      9
      12417
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5105
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2859
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2408
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      47
      2164
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe