Boutique LouLou

Sanna V.

Mitä mieltä olette Boutique LouLoun nettikaupasta? Onko kokemuksia? Ihan kivoja alusvaatteita, mutta mietin vaan, että toimittaako kaikki asiallisesti ja hoituuko myös mahdollinen palautus kaikkien sääntöjen mukaisesti. Kertokaa, jos kokemuksia on, kiitos.

55

11266

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fränkestein_82

      Kerran tilasin paidan ja sukkahousuja, palauttaa ei tarvinut kun kaikki oli sopivia. Vaatteet oli pakattu tosi pieneen tilaan ja tulivat ihan postiluukusta pari päivää maksusta.

      Niiden one size tarkoittaa ilmeisesti S-M, tai ainakin niin sanoi kaverini, joka tilailee sieltä yhtenään. Ei ainakaan mun kuullen ole sekään maininnut, ettei homma toimisi. :)

      Tilaisin kyllä uudelleen, kun rahatilanne vähän paranisi.

      • kihhuli

        Tilasin juuri ihanan korsetin sieltä =) Todella hyvä palvelu, nopeasti lähettivät sähköpostiakin ja paketti tuli pikaisesti perille. Palautuskin olisi onnistunut, mutta ei tarvinnut. Mielestäni aika isoja nuo heidän mittansa. Käytän yleensä 34-36 niin nyt tilasin 32 kokoisen ja sekin oli hieman iso mutta itse sen saan kavennettua vielä hieman.


    • Neiti Näpsä

      Oma kokemukseni paikasta on melko neutraali. Jouduin palauttamaan tuotteet, koska heidän tuotteensa todellakin ovat isoja.

      Palautuksen kanssa oli vähän ongelmia. He eivät toimineet täysin niin kuin ehdoissa oli puhe ja minä reklamoinkin tästä. Koskaan en saanut eurolleen sitä takaisin, mitä olisi pitänyt, mutta en jaksanut enää valittaa, kun oli kyse vain eurosta kahdesta.

      • tarake

    • Tilailija

      Olen kerran tilannut, mutta jouduin tuotteen palauttamaan, koska koko ei ollut sopiva ja minun kokoiselleni kyseistä tuotetta ei ollut ollenkaan sopivaa. Mielestäni palautus ym toimi hyvin eikä ole valittamista.
      Ennen tilausta kyselin sähköpostitse tuotteesta ja palvelu oli mielestäni hyvä.

    • Sanni...

      Edullisiin hintoihin nähden hyvälaatuista tavaraa. Iso valikoima varsinkin sukkia. Nopsa toimitus.

    • ja hyvä palvelu

      Paketti tuli vajaassa 2 vuorokaudessa ja kaikin puolin kunnossa. Tuotteet sopivia. Hintaansa nähden hyviä. Toivoisin, että uimavaatevalikoimaa olisi enemmän. Sukkavalikoima on mahtava!

    • seltsa

      Älyttömän hyvä!
      Suosittelen!

      Nopeat tomitukset ja ihanat tuotteet !

    • ek hönölä

      On toiminut loistavasti. Partnerille olen tilannut 4-5 kertaa, "vermeitä". Koko onneksi osunut kerralla kohdalleen. Hyvä tsägä, en tiedä?
      Toivottavasti, en joudu jatkossakaan palauttamaan/
      vaihtamaan. Ja vaikka näin kävisikin, en ole huolissani. PUH. PALVELU ON YSTÄVÄLLISTÄ!!!
      SUOSITTELEN!!! Tolkun hinnat /laatu.
      PS. Myymälälle tiedoksi: XL-XXXL kokoja lisää.
      ek hönölä

    • dreamzonerr

      tilasin kerran yöpaidan,muutaman liivisetin ja säärystimet.
      Tulivat hienosti perille mutta yöpaidan ja säärystimet silloin palautin.

      En tiennyt ettei säärystimillä ollut palautusoikeutta ja palautin ne silti.
      sain viestiä asiasta jälkeenpäin ja maksoin melkein kymmenen euroa tyhjästä,
      koska en saanut edes takaisin palauttamiani säärystimiä, rahat toki sain yöpaidasta takaisin...
      muuten ihan hyvää kaupankäyntiä.

    • FrozenCorpse

      Minulla on pelkkää hyvää sanottavaa. Tilaan sieltä kaikki sukkatuotteeni ja muutamia paitojakin olen ostanut. Aina toimitus nopeaa ja kuten pitää.
      Ainoastaan parit sukkatuotteet ovat olleet pettymys mutta se taasen on valmistajan vika, ei suinkaan jälleenmyyjän.

    • Spiderlady

      Liike on luotettava ja palvelu ystävällistä. Olen vakiasiakas.

      • L256H

        Miten palautus onnistuu jos tilaa paketin, jossa on korsetin lisäksi myös stringit, kuten aika monessa korsetissa on mukana? Sivuilla kuitenkin mainitaan että alushousuja eivät ota vastaan. Miten käy?


      • taiemmänytvarmaoo
        L256H kirjoitti:

        Miten palautus onnistuu jos tilaa paketin, jossa on korsetin lisäksi myös stringit, kuten aika monessa korsetissa on mukana? Sivuilla kuitenkin mainitaan että alushousuja eivät ota vastaan. Miten käy?

        alushousujen palautusoikeus koske kuitenkin yksittäisenä tuotteena ostettavia alushousuja.
        ei siis sitä kun stringit tulevat tavallaan kylkiäisenä jonkun kalliimman tuotteen mukana.
        uskoisin ainakin että palautusoiekus menee sen varsinaisen ostetun tuotteen mukaisesti.


    • Dominaatti

      Vain positiivistä sanottavaa! Asiakkaana jo useamman vuoden olen ollut eikä mitään ongelmia missään vaiheessa.
      As.palvelu pelaa loistavasti, palauttanut olen vissiin kerran eikä senkään kanssa ollut mitään ongelmaa. Loisto tuotteet ja luotettava firma.

    • diu

      kenkiä tilasin ja olivat sopivat. niitä sai odottaa kauan mutta sukkahousut yms tuli nopeasti. hyvä kauppa ja suosittelen. palauttaa saa mutta siellä myös mainitaan ettei palautus koske alushousuja yms...

    • christaaaaa_

      Kuinka kauan teillä on mennyt kenkien tulossa? Itse tilasin kenkäni jonkin aikaa sitten ja ilmoitus oli että ne tulevat vasta noin kahden viikon kuluttua... Melko pitkä aika ja varsinkin kun olisi vähän kiire. Mutta tosiaan sieltä löytyy todella upeita kenkiä !

    • Suivor69

      mä ainakin sain sähköpotiini heti tilauksen tekemisen jälkeen viestin tuosta kenkien toimitusajasta. (se lukee kyllä sielä sivuillakin että 9-19 päivää). mulla kengät oli postissa 10 päivää tuon jälkeen. mielestäni hyvinkin nopeaa toimintaa kun vertaa joihinkin pleaserin kenkiä myyviin verkkokauppoihin joissa toimitusaika on parikin kuukautta ja ylikin. ota vaan sinne yhteyttä suoraan niin varmaan saat vastauksen.

    • pienet shoppaajat

      Monet ovat sanoneet ko. kaupan vaatteiden olevan mitotukseltaan suuria, joten onkohan kukaan pienikokoinen tilannut tuolta alushousuja? Itse olen farkkukokoa W25, joten jääköhän tuo S/M mulle todella isoksi.. Saa suositella muitakin vastaavanlaisia putiikkeja. :)

      • Itse kerran tilasin erään asun jouduin sitä odottamaan 4viikkoa ..
        En tiedä haluanko jatkossa tilata asuja jos kestää taas 4viikkoa..


    • KaulinN

      Pelkkää positiivistä sanottavaa! Tilasin korsetin ja yöasun. Sain paketin 4 päivässä. Tuotteet olivat ihania ja koot ainakin mun kohdallani hyviä, eivät todellakaan mitään liian isoja. Voin täysin suositella.

    • tuula-neiti

      Kaikki on toiminut odotusten mukaisesti ja tuotteet ovat olleet laadukkaita. Olen tilannut aika paljonkin sieltä alusasuja.

    • pikkuruinen

      Olen vaatekokoa xs-s. Kannattaakohan mun edes kokeilla niitä vaatteita, jos kerta ovat isoja? Onko pienikokoisilla kokemuksia?

      • KundiNakkilasta

        Kun sä oo noi pienikokoinen niin onko sun
        tavara tiukka kans ? Voidaan pistää privaa jos haluut ;)


      • Anonyymi
        KundiNakkilasta kirjoitti:

        Kun sä oo noi pienikokoinen niin onko sun
        tavara tiukka kans ? Voidaan pistää privaa jos haluut ;)

        kundi, tumputa nakkias


    • kiksu2

      Itse en tykännyt yhtään heidän rintsikoista =/ Oudon muotoinen kuppi kaikissa neljässä rintsikassa,semmonen terävä

    • Vänkis

      Verkkosivuilla rahat luvataan palauttaa kahdessa viikossa. Toki ottaen lieventävänä asianhaarana joulunajan huomioon, rahat palautuivat noin neljässä viikossa. Silloinkin summasta jäi mystinen noin 10 eur uupumaan. Nyt on maaliskuu ja odottelen sitä 10 eur edelleen. Kukaan ei ole ollut henkilökohtaisesti yhteydessä, saan vaan erikoisia "Tilauksen tila" sähköposteja, joista ei ilmene oikeastaan selkeästi mitään. Edellisellä tilauskerralla kaikki meni kuitenkin paremmin kuin hyvin ja asiakaspalvelukin oli ihan huippua, mutta tämä oli jo kesällä 2014.

    • näinmulla

      Tilasin rintaliiivisetin, eli liivit ja stringit, joita jouduin odottamaan kaksi viikkoa. Tuotteen sivuilla toimitusajaksi luvataan 5-7 päivää... No, paketti tuli kuitenkin, mutta itse tuotteet olivat pettymys. Olen kokoa S ja tilasin pienimmän mahdollisen koon S/M, mutta on silti liian iso :/

      Nyt sitten yritän säätää ton palautuksen kanssa. Onneksi en vielä oo maksanut mitään :)

    • shoppaaja

      Tyytyväinen tuotteisiin.

    • tiina887

      Joo täällä vähän sama että aiemmin kun tilasin joskus v.2013 asiakaspalvelu oli hyvää ja nopeaa. Tuotteet tuli nopeasti. Nyt tilasin toisen kerran rintaliivit ja paketissa olikin jotkin nännihapsuttimet! Eli siis täysin väärä tuote. Viikko sitten jo laitettu asiakaspalveluun viestiä, eikä vieläkään vastausta. Tais olla vika kerta kun tuolta tilaan.

      • EttäTällaista

        Tuotteet tilattu kuukausi sitten, ei näy vielä. Väittävät laittaneensa postin kuljetettavaksi mutta ei löydy sieltä.


    • Nipe11

      Joo mulla saamatta myös 26.1 sitten tilaamat tuotteet. Eikä vastata kyselyyn...

      • Nipe11

        Laittakaa viestiä kuluttaja- asiamiehelle mä laitoin täytyyhän toi huijaus saada loppumaan!


    • Kkkkkkkk

      Meillä sama juttu.. ei vastausta mihinkään ja kohta kk tuotteiden tilauksesta.. ja maksettu on tosiaan tilausvaiheessa 🙈

      • Ärsyyntynyt

        Tilauksesta nyt viisi viikkoa, sinisilmäisenä ihmisenä maksoin jo tilausvaiheessa. Paketti on nyt kahteen kertaan ilmoitettu sähköisesti Postiin, mutta sitten ei tapahdukaan mitään, eli lähetystä ei ole koskaan Postiin asti toimitettukaan. Asiakaspalvelusta sain alussa vastauksen, mutta nyt ei enää sitäkään kuulu. Kohta on tädin ärsytyskynnys ylitetty ja tätä asiaa ruvetaan vääntämään ihan antaumuksella.


    • Sanli13

      Onkohan tuolla omistaja vaihtunut vai mikä on, kun palvelu on huonontunut aivan järkyttävästi? Viimeisimmän kokemukseni jälkeen en enää aio tilata putiikista mitään.

    • KundiNakkilasta

      Mä ostin ex muijalle LouLousta seksikkään punaisen bodyn ne oli kätevät
      koska niissä oli kätevä luukku tavaran kohdalla, joka nepparinapeilla lukittavissa.
      Muija tykkäs kun oli kätevä käydä kusella, ei muutaku luukku auki ja kuset pönttöön ja luukku kiinni jne.. Muijaa oli kätevä myös sormettaa luukun kautta.
      Luukun kautta oli myös kiva panna muijaa, ei tarvinnu riisua kokonaa eli oli jollain tavalla vaivaton toimenpide eikä myöskään tarvinnu nähdä muijan tissejä, kun ne ei oikeen priimaa ollu, sellaset roikkuvat nahkarukkaset ja tais olla eripariakin.
      Toimitus LouLousta oli nopea ja vaivaton sekä tuote oli hintansa väärtti.

      • tyjtryjttyjty

        Tässäpä vasta miesten mies. Avioeroainesta sanan varsinaisessa merkityksessä...


      • avioeroaines
        tyjtryjttyjty kirjoitti:

        Tässäpä vasta miesten mies. Avioeroainesta sanan varsinaisessa merkityksessä...

        Heh, eikös se ole muodikasta nykyään :D


    • Nipe11

      WISH.COM Uuberhyvä liike. Nopsa toimitus ja luotettava

      • tyjtryjttyjty

        Zalando.fi


    • petoksenmakua

      Ei toimi ei. Olen tilannut sahan ja mutterin vääntimen. Ei tule vaan postiluukusta mitään.
      Harmittaa tollaiset virmat.

      • KundiNakkilasta

        Herkkumutterin väännin pitää joka miehellä olla.


    • Neveragain

      Todella epävarma toimitus. Kahden viikon odottelun jälkeen laitoin sähköpostikyselyn johon ei vastattu. Sitten soitto, eikä pystyneet sanomaan koska tulee. Kaupat peruttiin.

    • Anonyymi

      Joo ei tarvii tilata uudelleen. Älyttömän hidas palvelu ja tavara huonoa, kuukauden sai odotella tilausta ja kun lopulta saapuivat meni kaikki palautukseen. Paketti on luovutettu liikkeelle takaisin 16.4 ja nyt melkein 10pv myöhemmin vasta tuli spostia, että ovat saaneet palautuksen. Saa nähdä kauan kestää vielä ennen kuin rahat palautuvat tilille...

    • Anonyymi

      Tilasin monta kuukautta sitten kengät ja ne olivat pakkaus vaiheessa 17.4.2019 mutta kengät ei ole saapuneet 8.5.2019 mennessä. Sähköpostikaan ei tuota vastauksia. En kyllä suosittele kenellekkään
      P

    • Anonyymi

      Älkää missään tapauksessa luottako ko firmaan. Eivät toimita tavaraa tai vastaa reklamaatioihin

    • Yli kuukauteen eivät edes toimittaneet ostamiani kenkiä, otin yhteyttä ja sanoivat että max. 3 viikkoa kestää toimituksessa mutta yritin uudelleen ottaa yhteyttä kun ei kuulunut eikä kukaan ole vastannut vielä. Laitoin uusiksi viestiä että tahdon peruuttaa koko tilauksen, ihan järkyttävää en suosittele kenellekkään mielummin ostan kengät jenkeistä & maksan tullin kun sieltäkin tulisi nopeampaa.

    • Anonyymi

      kalliskin vielä samat hameet löytyy halvemmalla boutique anelmasta

    • Anonyymi

      Todella surkea kokemus myös täältä. Sähköposteihin ei vastata, puhelimessa selitellään.

      Todistettu myös ketjussa viitattu Postin lähetyskoodikusetus, eli uskotellaan että tilaus toimitettu, mutta Posti ei ole lähetykseen koskenut viikonkaan jälkeen. Itse kyllästyin kolmannen soiton jälkeen ja nyt jännätään saako rahat takaisin (Klarnan kautta maksettu etukäteen)

    • Anonyymi

      VAROITUS

      älkää tilatko täältä mitään.
      yrittäjään ei ikävä kyllä voi luottaa.
      tuotteet tulee tai ei, vääriä tuotteita,
      rahanpalautus vain reklaamation kautta.
      posteihin ei vastata.

    • Anonyymi

      Toimintaohjeet:

      1) tee reklamaatio yritykseen
      2) tee rikosilmoitus (tarpeeksi moni kun tekee niin asiaa tutkitaan, kestää vain 5 min)
      3) ilmoita myös asiasta paytrailin asiakaspalveluun sähköpostitse.

    • Anonyymi

      Itse kanssa syyskuun puolivälissä tilannut kengät. Nyt voin sanoa että ”onneksi” otin maksutavaksi Klarnan ja ”maksa marraskuussa”. Kerran kyselin jo kuukauden jälkeen lähetyksen perään ja kertoivat seuraavalla viikolla saapuvan kenkien heille. Nyt mennyt tästäkin jo pari viikkoa ja ilmoitin peruvani kaupat. Myös Klarna selvitystyössä mukana koska eivät vaadi maksua vielä kerta ei tuotetta ole toimitettu.

    • Anonyymi

      Yrityksen toiminta lakannut 29.01.2020

    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta LouLoun kaupasta ja ilmeisesti se tosiaan on nyt lopettanut toimintansa. Voin suositella kyllä kotimaisista Lumingerie ja Molly's Diary nettikauppoja, palvelu ollut molemmissa hyvää!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe