MIKSI EMME SAA IKAAMME KULUMAAN

mattip

Kuulee liikkuessaan missä on kansat liikkeellä
Puhuttavan paljon siitä kun ei ole työtä.
Eikä tahto saata aikaa kulumaan, Pitää lorvailla keskuksissa ja missä vain on joukkoja koolla, Siellä sitten kehitellään Kaik-kea turhan-päiväistä jopa rikollista puuhaa.
Minä uskon jos ihminen totella haluaa
vaikuttaa, ja itse itseään työllistää tai tehtä jotakin. Niin rupeaa itse harrastamaan jotakin
Ei sen tarvitse olla mitään suurta voi
aloittaa ihan pienestä Jos ei niin ottaa käteensä vaikka puu-palikan ja puukon rupeaa
sitten vuolemaan siitä ihan jotakin mitä vaan.
Eihän nielikuvituksella ole rajaa. NÄIN

3

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä toisinaan aika tuntuu kuluvan kun hidastetussa filmissä. Peukaloita tulee silloin tällöin yksineläjän pyöriteltyä.
      Aina ei voi "osallistua" kaikkiin tarjolla oleviin mahdollisuuksiin. Teatteri, konsertit, kuntosali, senioriryhmät. Ryhmien vetäjistä on aina puutetta.
      Mieluusti teen pienet aamukävelyt luonnon helmassa, käsityöt, yhteydenpito lasten perheisiin sopivasti,täyttävät ajan minkä täyttävät.
      En valita, nyt on tämä vaihe elämässä, mutta mikä sapettaa tämä vanheneminen, pitää otta huomioon pukeutumisessa, koko elämässä. Onkohan minulla ikääntymisen mukana tuoma kriisi?

    • reijolainen

      harrastaminen kannattaa aina, meikämannekin kiljuja ja viinejä valmistan ja käytän, joka päivä kun vähän dokaa niin ei mee päivä täysin hukkaan.näin

      • työtön paska

        Kotiviinistä tahtoo vain tulla kova rapula jo muutaman litran juonnista. Kiljusta taas hirveä paskatti.
        Kaupan viinakset olis terveellisempiä mutta tolkuttomissa hinnoissa.
        Välillä tosin menee muutama päivä melkein selvin päinkin. Käyn heikkoina hetkinäni yhen vanhanpiian luona kyläilemässä. Saan syödäkseni kunnolla ja voimistun. Palkaksi pitää paneskella, onneksi se ei ole mikään kamala mörkö vaikkakin aika laiha. Se on vähän uskovaisuuteenkin päin kallellaan niin siellä ei voi ryypiskellä, ruuan kanssa on joksus viiniä. Sitten pitää keskustella tai ainakin kuunnella pitkäveteisiä tarinoita joita se hum.kand. kertoo. Mutta mitäpä sitä ei kestäis kun saa palkaks ruokaa sekä pimperoa ja aikaa on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe