Kuulee liikkuessaan missä on kansat liikkeellä
Puhuttavan paljon siitä kun ei ole työtä.
Eikä tahto saata aikaa kulumaan, Pitää lorvailla keskuksissa ja missä vain on joukkoja koolla, Siellä sitten kehitellään Kaik-kea turhan-päiväistä jopa rikollista puuhaa.
Minä uskon jos ihminen totella haluaa
vaikuttaa, ja itse itseään työllistää tai tehtä jotakin. Niin rupeaa itse harrastamaan jotakin
Ei sen tarvitse olla mitään suurta voi
aloittaa ihan pienestä Jos ei niin ottaa käteensä vaikka puu-palikan ja puukon rupeaa
sitten vuolemaan siitä ihan jotakin mitä vaan.
Eihän nielikuvituksella ole rajaa. NÄIN
MIKSI EMME SAA IKAAMME KULUMAAN
3
948
Vastaukset
Kyllä toisinaan aika tuntuu kuluvan kun hidastetussa filmissä. Peukaloita tulee silloin tällöin yksineläjän pyöriteltyä.
Aina ei voi "osallistua" kaikkiin tarjolla oleviin mahdollisuuksiin. Teatteri, konsertit, kuntosali, senioriryhmät. Ryhmien vetäjistä on aina puutetta.
Mieluusti teen pienet aamukävelyt luonnon helmassa, käsityöt, yhteydenpito lasten perheisiin sopivasti,täyttävät ajan minkä täyttävät.
En valita, nyt on tämä vaihe elämässä, mutta mikä sapettaa tämä vanheneminen, pitää otta huomioon pukeutumisessa, koko elämässä. Onkohan minulla ikääntymisen mukana tuoma kriisi?- reijolainen
harrastaminen kannattaa aina, meikämannekin kiljuja ja viinejä valmistan ja käytän, joka päivä kun vähän dokaa niin ei mee päivä täysin hukkaan.näin
- työtön paska
Kotiviinistä tahtoo vain tulla kova rapula jo muutaman litran juonnista. Kiljusta taas hirveä paskatti.
Kaupan viinakset olis terveellisempiä mutta tolkuttomissa hinnoissa.
Välillä tosin menee muutama päivä melkein selvin päinkin. Käyn heikkoina hetkinäni yhen vanhanpiian luona kyläilemässä. Saan syödäkseni kunnolla ja voimistun. Palkaksi pitää paneskella, onneksi se ei ole mikään kamala mörkö vaikkakin aika laiha. Se on vähän uskovaisuuteenkin päin kallellaan niin siellä ei voi ryypiskellä, ruuan kanssa on joksus viiniä. Sitten pitää keskustella tai ainakin kuunnella pitkäveteisiä tarinoita joita se hum.kand. kertoo. Mutta mitäpä sitä ei kestäis kun saa palkaks ruokaa sekä pimperoa ja aikaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457