Lapuan alkon myyjä

Vr_

Tunteeko kukaan alkon myyjää...tumma,kaunis nainen.Iältään ehkä 23-25v?mahtaakohan olla varattu?

40

6055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy itse!?

      no vaikuttaako sitten mitenkään vaikka tietäisit siviilisäädyn!?

      • Vr_

        no mitäs luulisit että vaikuttaako?


      • pysty
        Vr_ kirjoitti:

        no mitäs luulisit että vaikuttaako?

        kysyä onko varattu vai ei, niin ei pyrty kysyä voisko lähteä vaikka teelle!!!


    • whiskey in the jar

      Minäkin oon hypännyt siellä Alkos ihastelemassa ko naista sen verran usein että luulevat joksikin alkoholistiksi hyvin pitkälti.

      • myös molemmat

        miehetkin alkossa on ihania...ihan noin niinkuin tasa-arvon puolesta....terveisin pitkä vaalee


      • Kiittäen
        myös molemmat kirjoitti:

        miehetkin alkossa on ihania...ihan noin niinkuin tasa-arvon puolesta....terveisin pitkä vaalee

        En ole koko kesänä/syksynä nähnyt yhtään mieshenkilöä Alkon henkilökunnasta. Taitaa koko putiikin hoito olla täysin naisten vastuulla ja erinomaisia asiakaspalvelijoita. Kun jonkun aikaa harhailin etsiessäni jotain sopivaa juomaa kymmenen hengen iltaan, tuli avulias myyjä kysymään, voinko olla avuksi. Olipa mukava hetki ja sopivat juomat löytyi. Kiitos tummahiuksiselle myyjälle


    • ###

      On enemmän kuin varmaa tietoa että varattu on.. :)

    • ninnuli25

      tunnen minun parhaita tyttökavereita ja on varattu.

    • Heleena 3

      Osaatte kehuakin jotain!

    • eikös

      se oo jotenki häiriintyny siis niinku mentaalisella puolella. Mä oon kuullu joskus että se olis aivan syyttä suotta käyny jonku asiakkaan päälle tuosta noin vain ja vielä ilman kenkiä.. tiedä sitte.

      • se on

        yks kesätyöläinen mies joka oli siellä pari vuotta sitte. Tämä tumma on kyllä hyvinkin asiallinen ja niin avulias aina!!


      • ei oo
        se on kirjoitti:

        yks kesätyöläinen mies joka oli siellä pari vuotta sitte. Tämä tumma on kyllä hyvinkin asiallinen ja niin avulias aina!!

        ollu ketää tuollaista töis koskaan. piste.


      • on sitten

        oikein huumori kukkinut..


      • on ihan pakko
        on sitten kirjoitti:

        oikein huumori kukkinut..

        alkaa alkon asiakkaaksi.saahan siellä hyllyjen välissä ihailla salaa noita myyjiä.ollaan vaan muka mielenkiintoisen näköisenä tutustumassa juomiin.taidan ottaa heti esitelehtisenkin mukaan kassalta ja eiku peremmälle pyörimään ja myyjiä lurkkimaan.ulko-ovella notkuukin sitten joukko paikallisia spurguja ja siinä menikin päivä pilalle.pah pah pah. hyvää työpävää vaan alkon aina iloiselle ja palvelualttiille henkilökunnalle...


    • *mää

      Olen kans huomannut saman jo aika päiviä sitten:) Oikein on mukava likka. Kaunis niin ulkoa kun sisältäkin.

      • helevetin

        hyvännäkönen ja kimmosa!


    • miehetkin

      on lapuan alkossa aivan ihania. Varsinkin se eräs komea charmantti herrasmies. Oi, aivan menee aina kylmät väreet kun se ilmoittaa ostosteni hinnan sillä jylhällä matalalla äänellä. Polvet ainakin minulla lyövät tyhjää.

    • hoivoi!!

      vovovovoiiii!! tonnin ritsalla vaan sitä ajellaan!!! hoi voi!!

      • oighvsmo

        hoi voi, kuka niin sanoi, voi voi? voi kiitos!


    • Ulkopaikkakuntalainen

      Alkon myyjästä en tiedä, mutta kävin viime syyskesällä Tapiolan konttorissa Lapualla vakuutuskartoituksessa ja voi hyvänen aika sentään. En olisi ikinä uskonut, että vakuutusasioista keskusteleminen voi olla niin mielenkiintoista puuhaa :) Hänen nimikirjaimet olivat M K.

      • Selkku

        Ulkopaikkakuntalaisena Lapualla. Hotellikirjassa osoite: Alko Poutuntie 9. Huijausta. Jäi paha mieli.


      • Tahallistaymmärrystä

        Siis vuonna 2007 , oli tämä mk tapiolan työntekijä!! EI vuonna 2 0 1 6


    • kanspahamieli

      Kuka nyt enää kirjoista lukee vaan pitää katsoa netistä, opettele jo sinäkin sen jalon
      taidon aivan kuin sun aikaan opeteltiin kirjasta tavaamaan

    • salaihailija

      Harvoin käyn alkossa mutta voin kehua koko henkilökuntaa ja mun mielestä se charmantti herrasmies jonka sukunimi alkaa muistaakseni aakkosten ensimmäisellä on aivan ihku ihana....

      • ex-juoppoo

        Lipevää sakkia sanoosin, noh varmahan ehtoolla on myyjillä naama norsunvitulla kun pitää työpäivän hymyyllä juopoollen.


    • Jalluanaamariin

      Mä tunnen muutaman Alkon myyjän ja ovat kovemman luokan
      viinamäen miehiä ja naisia, kovia juomahan kun kauhiat.
      Alkon myyjät on suurin osa aika pöhöttyneitä, kattokaapa vaikka kun
      Alkossa käytte. Mikäs siellä myymälän varastossa ryypiskellä, eipä ainakaan juoma kesken lopu.

    • Tapsa07

      Entä onko sillä lyhythiuksisessa naisella haku päällä vai aikooko jäädä vanhaksi piiaksi lopun iäksensä? Eikö olisi jo aika sitoutua ja hakkia perhe.

    • nääs

      varmaan varattu.

    • InSben

      Hupnot palakat

    • C2H6O

      Nyt taas vähälahjaisten mielikuvitus lentää liihottaa.

    • todellamiellyttäväon

      Vieläkö se sharmantti herrasmies jonka sukunimi alkaa A lla on siellä töissä ? En oo käyny pitkäripaasessa aikoohin. Vois ihan käydä salaa tarkistamassa asian ;)

    • Anonyymi

      Hairaasin lauantaina pari pottua viinaa Lapuan viinakaupasta
      ja voi jessus ku mä olin pöhönäs, ehtoolla körmährin navetan nurkalle,
      loppu energia.

    • Anonyymi

      Me lapualaaset oomma varmaan vähä yksinkertaasia kun tää viinaki menöö nin helposti päähä

    • Anonyymi

      Nyt solis vapaa. Soon vaan jo lähemmäs nelikymppinen, ja puuma.

      • Anonyymi

        Kyllä sen seljässä vois käydä piipahtamassa vieläkin.


      • Anonyymi

        Ainavaan paranee vanhetessaan 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainavaan paranee vanhetessaan 😉

        Kun se on viirenkymmenen, niin mä pyyrän sitä elokuviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se on viirenkymmenen, niin mä pyyrän sitä elokuviin.

        Niin mäkin, jos nimittäin maksa kestää. Joka päivä pitää käyrä alkos ja ihaalla neitoa sekä samalla ostaa lasti kirkasta.


      • Anonyymi

        😄😄😄


    • Viisitoista kesää mä häntä salaa rakastin, mutta tunteitani käsitteli hän kuin pakastin... 🎶🎵😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe