Olin todella ilahtunut, kun löysin sellaiset sivut kuin positivesdating.com. Mielestäni oli surku lukea artikkeli vielä vuonna 2007, miten Suomessa hiv-positiivisten on vaikea löytää kumppania ja yksinäisyys on ongelma. Jos itse rakastuisin, en jättäisi hiv:n takia ja toivoisin samaa kohtelua itselleni (jos olisin positiivinen). Uudessa tanskalaisessa tutkimuksessa 25 vuotias negatiivinen voi odottaa elävänsä vielä 51 vuotta ja positiivinen voi odottaa elävänsä vielä hieman yli 39 vuotta. Toivottavasti väli kaventuu entisestään!!! Rohkeutta kaikille hiv-positiivisille kumppanin etsintään!!!
positivesdating.com
5
627
Vastaukset
- mies..
Jo on itsekkin positiivinen, positiivista mieltä vain peliin.
Olen itse tietääkseni ihan nega , mut toi sun kirjoituksesi herätti kuitenkin sen verran että täällä ollaan jne... MOnet asiat riippuu ja roikkuu monesta toisesta...
- juttu..
Hesarissa oli joskus juttu HIV-positiivisesta suomalaisnaisesta, joka oli tuota kautta löytänyt brittimiehen ja saanut vielä 2 lastakin.
- Kriple
Ja, no kun kerran vuodatat äiti Mariaa hiv-positiivisten suhteen niin anna sitten tulla
kaikki ulos vammautuneiden, vammaisten ja muidenn vastaavien puolesta. On se hyvä kun sinä edes ajattelet heitä! Maailma on siten pelastettu.- ???
No miksi sinua noin kiukuttaa kirjoitukseni? Hiv on sairaus, joka voi kohdata ketä tahansa meistä jossain elämän vaiheessa (siis kaikkia, jotka etsivät itselleen elämänkumppania...ehkä yksinelämiseen tyytyvät ovat "turvassa").
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain3099640Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve92878Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2642173Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1142020SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,871566- 1441487
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331458Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U321224Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931036- 71971