Miesliikkeiden jakaantuminen.
A) Miesliikkeet jotka ovat kuin feministejä, kannattavat universaalia tasa-arvoa miehen ja naisen välillä. Mm. velvollisuudet ja kaikki tasan miehen ja naisen kesken.
B) Miesliikkeet jotka toimivat itse omalla toimivallallaan omia etujaan ajaen. Miesten keskinäinen epätasa-arvo, "luokkajako".
C) Miesliikkeet jotka toimivat itse itseään määräten ja ajavat itse perheensä etua. Perhemiehet.
D) Miesliikkeet jotka "toimivat" siten, että muiden pitäisi ajaa miehen asioita miehen puolesta. Määrittelemätön joukko.
E) Miesliikkeet joilla homma on hieman hakusessa.
F) Miesliikkeet joilla homma on karannut käsistä.
G) Miesliikkeet ... Muita?
Miesliikkeiden jakaantuminen.
3
796
Vastaukset 3
- Yhteiskunta ei suojele tyhmiä
ovat siis toisin sanoen sitä samaa paskaa kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ..............................
Tuo A-vaihtoehto kuullosti oikein hyvältä.
- naiset ohjaavat
ja miehet luulevat että ajatus tulee heiltä.Eivät pysty miesten kanssa keskustelemaan ongelmistaan,vaan haalivat keskustelemaan nais enemmistön ja kuuntelevat kuin pieni lapsi äitiään.Kasvakaa miehet aikuisiksi,ja lopettakaa se naisten mielistely.Suurin osa naisista alkaa olla tavalla tai toisella miesten vihollisia.Sen näkee esim:nais kansanedustajien miehiin kohdistuvista rajoitteista,laki aloitteista ja painostamalla miehiä naisille (äideille)kuuluviin rooleihin.Voitteko kuvitella naurettavampaa ja alentavampaa tehtävää kuin nähdä lattialla selällään oleva 90 kiloinen mies suorittamassa vaimon kanssa synnytys liikkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku88843Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31603
- 18558
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466