Amerikkalainen isä laittoi vauvan mikroon. Vähintään 99 vuotta saisi tullakin.
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=108459
Vauva mikrossa!
15
995
Vastaukset
- juutalainen?
no se selittäisi....
- Moonman.
se selittäisi.
- hyväksyt teon
Moonman. kirjoitti:
se selittäisi.
mikäli tekijä on juutalainen??? olet sairas....oletko juutalainen?
- Moonman.
hyväksyt teon kirjoitti:
mikäli tekijä on juutalainen??? olet sairas....oletko juutalainen?
eipä muu.
onko toikin juttu viitaus juutalaisten ympärileikkaukseen,LOPETA toi paskan kirjoitus,ennen kuin Jumala puuttuu asiaan,
- kääkster
mikrouunin valmistajaa vastaan ,kun mikrossa ei ollut tarraa ,jossa selitetään,että ihmisen laittaminen uuniin on vaarallista terveydelle. ...näinhän se Amerikassa voisi mennä.
- Amerikassa kokeillaan
Luulisin että sellainen ihmisen paistamisen kielto lukee käyttöohjeissa.
- niin mutta kun
Amerikassa kokeillaan kirjoitti:
Luulisin että sellainen ihmisen paistamisen kielto lukee käyttöohjeissa.
mukaan lukutaidottomuus on tuossa maassa aika yleistä.
- lauttasaaressa
saaliikseen 80-kiloisen RUUMIIN.
näin hesari tänään.
tiettävästi kalamies ei kuvauttanut itseään mojovan saaliin rinnalla. - ...
isukille tulee jotain 200-500v tai ruiske suoneen
- MIKRO,
t . micro-nikkari.
on siis oltava aika iso micro. Ei meillä oo noin isoo... - Eurooppaan?
Siellä on eräs valtio, josta löytyy laajaa kokemusta alalta, tosin ajalta ennen mikrouunin keksimistä.
- gdsgeygb
Hmm..minnehän voisi viitata?
- Ihme melua
Montakohan vauvaa tapetaan joka päivä - laillisesti.
- TOWERI;
NOIN NE TEKEVÄT LAPSILLEENKIN!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013