siis UPEA! mutta paljon jäi asioita auki...liian paljon... paitsi että miekikuvitus ehkä hoitaa loput :)mutta parempaa sarjaa ei löydy eikä tule kun TWIN PEAKS!
pieni pettymys toi viimenen
1
1475
Vastaukset
- versiosta?
TV-versiosta vai DVD? No tosiaan, loppui tosi kummallisesti ja todella harmi että paha voitti vaikka olis suonut käyvän niinku hyvin ja et kaikki olis ratkennut.
Leo jäi sinne kitumaan metsän majaan, majuri Briggs ei koskaan mennytkään mustaan majaan...
Oli kyl aika pelottavat viime kohtaukset. En tiiä pääsikö Windom Earle valtaan ja säikyttelikö Cooperia saadakseen sen sielun tms. mut aika pelottavia kohtauksia niissä punaverhoisis huoneis oli. Kyllä mullakin kylmät väreet selkäpiitä pitkin meni ku se Laura siinä kirkui. Meinaskohan Lynch vielä jatkoa sille sarjalle vaikkei sitä koskaan tullutkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882