Miksi Felician oli kuoltava?!

Järkyttynyt!

Felicia oli niin nuori ja kaunis, miksi hänen kaltaistensa pitää ensimmäisinä lähteä! Varsinkin kun hänen pieni lapsensa jää orvoksi, se on niin sydäntäsärkevää. Ei meidän perheessä kuivaa silmää ollut kun näimme Felician tekevän kuolemaa. Jopa puolisoni, raavas miehekäs mies kuivasi silmiään. Felicia on päässyt taivaan kotiin, siellä ei enää syöpä syö hänen riutunutta ruumistaan, tuska ja ahdistus on ohi!

5

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoja85

      Niin eli tämä sisältää juonipaljastuksen että mikäli haluat tietää tulevan lue,jos et halua niin älä lue:

      Lohdutuksekseni voinen kertoa,että se ei ollut sitä miltä näytti.Felicia ei kuollut vaan vajosi koomaan ja ambulanssissa hänellä havaittiin pieni pulssi ja Stephanie vei hänet klinikalle jossa Felicia on koomassa elossa,Stephanie ei halua turhia toiveita perheen elättelevän joten hän antaa uskoa että Felicia on kuollut.Mutta tosiaan,ensin Felician toivona on vain lisää elinaikaa maksansiirteen vuoksi,mutta lopulta tohtori Ramirez(Hectorin veli)saa syövän niin hallintaan,että syöpä saadaan kokonaan poistetuksi ja Felicia parantuu kokonaan.Ja perhe on tietty helpottunut,mutta kolmiodraama Bridget-Dante ja Felicia saa alkunsa.
      Ja mtv3:n sivuilta ensi perjantain kohdalta selviää että Felicia on hengissä.Ja syksyllä jatkuu tää stoori töllöttimestä...

      • sentään

        Ihan älytöntä järjestää hahmoille näitä dramaattisia ja nyyh nyyh kuolemia, kun hahmot eivät olekaan kuolleita vaan pomppaavat seuraavassa käänteessä puun takaa. Ehkä joku vielä jaksaa katoa, itse luovutan, ei tässä ole enää mitään mieltä.


      • HÖH?

        Stephanie jatkaa sekoilujaan,salasi jo aikaisemmin toisen tyttären elävän... mielisairaita koko poppoo!


      • Äiti minäkin
        HÖH? kirjoitti:

        Stephanie jatkaa sekoilujaan,salasi jo aikaisemmin toisen tyttären elävän... mielisairaita koko poppoo!

        On turha nostattaa suvun toiveita ennenaikojaan, se vain lisäisi muiden surua.


      • mutta siltikin
        Äiti minäkin kirjoitti:

        On turha nostattaa suvun toiveita ennenaikojaan, se vain lisäisi muiden surua.

        tämä on mielestäni aika loukkaavaa oikeita syöpäpotilaita kohtaan..
        Itselläni ei kyllä ole ollut lähipiirissä varsinaisia syöpätapauksia, mitä nyt joitakin seulonnoissa ajoissa havaittuja syöpiä, joiden poistaminen on tapahtunut suht pienellä leikkauksella.

        Olisi mielenkiintoista kuulla mitä oikeat syöpäpotilaat tai heidän omaisensa ajattelevat tästä Felician tapauksesta..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe