niin ilta-runo

pimenevävän-
aitan hämärässä neito
katsoo kuvaa kellastunutta
kadotettua rakkautta valossa
liekin kynttilän eloisan..
muistelee-
hän nuoruuttaan
harmaat hiukset on
hän saanut jo surun rypyt
silmiinsä sinisiin...
vaieten-
hyräilee kuvan rakkaakkaastaan
rintaansa painaa ikävöi...
odottaa-
päivää viimeistä elon tään
hetkeä-
jolloin silmänsä sulkee
kerran viimeisen hengähtää...
rakkaansa-
syliin päänsä taivuttaa saa...

29

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ilon tietenkin

      Taas erittäin koskettava runo kaikille lukijoille. Aikansa määränpää...toivottavasti kuitenkin ilon rypyt...eikö niin, kaikilla meillä täällä elon tiellä.
      Sinulle iloista viikonloppua ja kesäistä säätä toivotan...leutoja tuulia...hymyilee

      • sinulle upeaa viikonloppua..


      • ihailijasi*
        ilottu kirjoitti:

        sinulle upeaa viikonloppua..

        ..kuin kaikille chattailijoille, mutta sinulle erityisesti. Muistappa taas joskus levätä, että saamme nauttia näitä runoja vaikka satavuotiaaksi, hymyilee.


      • ihailijasi* kirjoitti:

        ..kuin kaikille chattailijoille, mutta sinulle erityisesti. Muistappa taas joskus levätä, että saamme nauttia näitä runoja vaikka satavuotiaaksi, hymyilee.

        te saatte ei epäilystäkään...*virn*tietty jos Luoja suo...


    • Voi-kukka

      runo..ihan kuin mulle kirjoitettu vaikka ei mulla vielä ole harmajat hiukset..sinä kyllä osaat kirjoittaa hyvin!

      • sinulle sanoistasi....


      • Voi-kukka
        ilottu kirjoitti:

        sinulle sanoistasi....

        tykännyt runoistasi..etpä arvaa kuka olen;)


      • Voi-kukka kirjoitti:

        tykännyt runoistasi..etpä arvaa kuka olen;)

        olisinkin ennustaja jos tietäisin sen harmi sinänsä...


      • Voi-kukka
        ilottu kirjoitti:

        olisinkin ennustaja jos tietäisin sen harmi sinänsä...

        kertoa sulle että näin tänään hämähäkin jolla oli saappaat jalassa ja mustat arskarillit päässä!! Arvaapa kuin monta saapasta sillä oli?


      • Voi-kukka kirjoitti:

        kertoa sulle että näin tänään hämähäkin jolla oli saappaat jalassa ja mustat arskarillit päässä!! Arvaapa kuin monta saapasta sillä oli?

        nyt tiiän...*virn*


      • Voi-kukka
        ilottu kirjoitti:

        nyt tiiän...*virn*

        ..no vissiin arvasit;))


      • Voi-kukka kirjoitti:

        ..no vissiin arvasit;))

        annoit hyvän vinkin...*virn*


      • Voi-kukka
        ilottu kirjoitti:

        annoit hyvän vinkin...*virn*

        laitan koneen kiinni ja lähen yöpuulle..toivottavasti kirjoitat taas huomenna jotain..:)


      • aliisa
        Voi-kukka kirjoitti:

        ..no vissiin arvasit;))

        mahdankohan mäkin arvata...;O))


    • aliisa

      kaunista,kaunista...kiitos :)

      • jälleen kiitokseni...


    • Roi rohkea.

      mut sain taas tänään esimerkin roin kirjoituksista,tai puliksen.En anna teille enään edes vaihtoehtoa sille saralle.Ilottu olet ihana.

      • tietenkin annan vaihtoehdon hassu...Roi sinun kirjoitukset on parhaita..


      • aliisa

        kirjoita ihmeessä...me odotamme sun runojas...:)


      • Voi-kukka

        olet hyvä kirjoittaan ja olethan J:kylän poikia;)


      • Pulis.
        ilottu kirjoitti:

        tietenkin annan vaihtoehdon hassu...Roi sinun kirjoitukset on parhaita..

        sun ja joittenkin mielest
        ä,jos jotain kirjotan niinkuin tänään Kurosesta,jo vain herkät katos ettei vaan joudu kurosen panniin.Suksikaa vit...n ketkä luulette olevanne huuhiksia.Paskapäitä te ootte,ilman mitään protestii tapahtunutta kohtaan.Reilua ja kivaa jutustelua löytyy solaquusta,tulkaa sinne,siellä ei tarvii pelätä jonkun paskapääntakia.


      • Pulis. kirjoitti:

        sun ja joittenkin mielest
        ä,jos jotain kirjotan niinkuin tänään Kurosesta,jo vain herkät katos ettei vaan joudu kurosen panniin.Suksikaa vit...n ketkä luulette olevanne huuhiksia.Paskapäitä te ootte,ilman mitään protestii tapahtunutta kohtaan.Reilua ja kivaa jutustelua löytyy solaquusta,tulkaa sinne,siellä ei tarvii pelätä jonkun paskapääntakia.

        jälleen...


    • Pulis.

      kirjoittaisin tänne paskakasaan,en ikinä.

      • aliisa

        on?? Onhan täällä niistä pidetty??


    • Ilottu.. sä osaat... ;)

      • niin taitaa olla olematta ylpeä...


      • ilottu kirjoitti:

        niin taitaa olla olematta ylpeä...

        Ilottu.. sun runoja on aina kiva lukea :)


    • Demonshand

      En suutani sulje sanailulta
      en ylistämisesi innolta lakkaa,
      en rakkauttani mä peitä sulta,
      sulta jolle sydämmeni hakkaa.

      Eei mulle kelpaa toisenlainen
      niitä mielin määrin riittäisi,
      saa hellyyteni vain yksi nainen
      miks' en ainokaistani kiittäisi!

      • jälleen....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe