Musiikin vaikutus

Musiikki soi täysillä. Valot välähtelivät. Ihmisillä oli hauskaa. Kuten myös minulla. Rakastin tanssimista. Kuunnella vain musiikin rytmiä ja antaa sen viedä.
Dj oli hyvä ystäväni ja hän soitti lempimusiikkiani. Tunsin kuinka musiikin rytmi kietoutui ympärilleni ja pakotti minut tanssimaan.
Annoin musiikin viedä. En aistinut mitään muuta kuin musiikin. Tanssin silmät kiinni, enkä nähnyt mitään.

Yllättäen tunsin omassa kädessäni käden. Se oli viileä, ihanan viileä. Avasin silmäni ja tuijotin suoraan sinun silmiisi. ”Hei..” kuiskasin ja tuijotin silmiisi. Olin jo unohtanut miten kauniit ne ovat. ”Hei sinullekin”, sanoit. Silmäsi olivat meren siniset. Tuntui että niihin silmiin pystyi hukkumaan.
Laskit kätesi lantioilleni ja vasta silloin huomasin että biisi oli hidas. Katsahdin Dj:n puoleen ja hän näytti peukkuja. ”niinpä tietysti”, ajattelin itsekseen.
Kiedoin käteni kaulasi ympärille ja nojasin rintaasi vasten. ”Mistä tiesit että olen täällä?” kuiskasin. ”Tiesin vain”, kuiskasit korvaani.

”Mieleeni nousi kun tapasimme kuukausi sitten. Se ilta oli ollut taianomainen. Olit tanssinut monta tuntia ja istahdit baariin tiskille juomaan lasillisen. Katselit baarissa olijoita, ja mietit miksi he olivat täällä. Se nuoripari oli varmaan juhlistamassa vuosipäiväänsä, se naisporukka mahdollisesti ystävänsä polttareita. Se vanha mies hukutti murheensa alkoholiin… Jokaisella tarinansa.. Minä mietin pitkään sinun tarinaasi” kuiskasit korvaani.
”Sinä et juo paljoa, et ollut naislaumassa, vaan yksin. Nautit tanssimisesta. Et hukuttanut murheitasi alkoholiin, et tuntenut pelkoa avioliitoon astumisesta, et tiennyt että joudut pian jättämään rakkaan kumppanisi… Sinä vain tanssit”, jatkoit vasten hiuksiani. ”Ja nyt… Tanssit jälleen. Sydämesi kyllyydestä”, kuiskasit.

Kappale alkoi hiljalleen vaihtua ja tiesin että katoaisit.
”Älä mene”, kuiskasin. ”Joudun menemään… Ensi kertaan”, kuiskasit ja suutelit minua pitkään. Lämpö valtasi minut, ja tiesin että tulisit takaisin. ”Ensi kertaan”, kuiskasin ja katosit ihmismassaan….

Tämä on ollut jo kerran aikasemminkin, mutta laitoin uusiksi, sillä on jatko osa.

0

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        94
        5422
      2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        56
        4171
      3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
        Ikävä
        32
        2365
      4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
        Ikävä
        28
        2198
      5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        1835
      6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
        Ikävä
        15
        1484
      7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
        Ikävä
        33
        1332
      8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
        Ikävä
        20
        1148
      9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
        Ikävä
        43
        1041
      10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
        Taivalkoski
        22
        1038
      Aihe