Edellisestä tapaamisestamme oli kulunut jo 2kuukautta, ja ehdin jo pelätä ettet enää tulisi. Mutta siinä sinä olit. Olit ollut jo puolituntia ja puhuimme kaikesta.
Nyt jopa tiesin nimesi. Mikael. Se oli niin kaunis nimi. Hyvä nimi hyvälle miehelle.
Tällä kertaa et ollut käymässä yhden tanssin ajan, vaan koko illan. Ja pelkkä ihastuminen alkoi muuttua rakkaudeksi. En pystynyt puhumaan niistä, emmehän me olleet tunteneet edes kauaa. Vain silloin tällöin tavanneet. Ja silloinkaan ei olla puhuttu paljoa.
Nousit seisomaan ja otit kädestäni kiinni. ”Mennään”, totesit, ja otit laukkuni. Lähdimme ulos, viileään ulkoilmaan. Kävelimme pitkin katuja ja jatkoimme keskustelua siihen mihin jäimme.
Pian saavuimme kaupungin puistoon, järven rannalle. Kuutamo loisti kauniina taivaalla, ja se heijastui veden pintaan. ”Kaunis ilta”, sanoit hymyillen ja istahdit penkille. Istahdin viereesi ja kiedoit kätesi ympärilleni. Silloin päätin kertoa. Suutelit minua, aivan kuin olisit tiennyt mitä sanoisin seuraavaksi. ”Mikael… Tiedän että tämä on nopeasti päätelty ja kerrottu, ja että olemme tunteneet vain vähän aikaa, mutta pakko sanoa”, sain sanottua ja puna nousi poskilleni. ”Pidän sinusta todella paljon, jollen jopa rakasta”, sain viimein sanottua.
”Minäkin rakastan sinua. Olen rakastanut sinua ensimmäisestä kohtaamisestamme lähtien. Ja uskoisin uudelleen syntymiseen, uskoisin että olemme uudelleen syntyneet rakastavaiset”, sanoit ja katsoit syvälle silmiisi. ”Älä lähde…” kuiskasin ja kyynel valui pitkin poskeani. ”En lähde. En lähde viereltäsi enää. Siksi olin poissa. Hoitelin asioita, jotta voisimme olla enemmän yhdessä”, kuiskasit ja suutelit jälleen minua.
”Mikael… tiedät mikä olen. Ja kumminkin aiot olla kanssani?” kysyin hiljaa. ”Kyllä”, totesit ja paljastit kaulasi. ”Oletko varma? 100%?” ”Kyllä. Jopa tuhat prosessisesti. Siksi minä hoidin asioita, Jotta voimme olla yhdessä aina”, sanoit.
Silloin olin varma, ja kosketin kaulaasi. ”Haluat siis muuttua minunlaisekseni?” ”Kyllä.” Silloin iskin hampaani kaulaasi. Kevyesti, ettei sinuun sattuisi.
Hetken kuluttua olit vampyyri, kuten minäkin. Yön kulkija. ”Mikael… Tervetuloa kaltaisekseni”, kuiskasin ja suutelin sinua. Tiesin että maistat oman veresi suudelmassani
8
259
Vastaukset
- musiikin vaikutus
Hitsi pilli, kohta ei uskalla nukkuakaan, ei näin jänniä........karmeeta, tuli 30asteen pakkanen yhtäkkiä
Vaikuttavaa :) Kertomus etenee mukavasti, samalla luoden katsojaan yhä enemmän mielenkiintoa. Jos tälle pitäisi antaa pisteitä asteikolla: 1 - 10, niin päätyisin 9 ½ Loppua kohden tunnelma ei lopahtanut, niinkuin yleensä saattaa käydä, tämän kaltaisissa tarinoissa, vaan kasvoi koko ajan :>
Hyvää työtä, jatka samaan malliin :)Kiitti Sätter ;) vihdoin sultakin tuli jotain älykästä mun juttujen suhteen... *nauraa* Vitsi Vitsi...
- wenkula
oikeassa paikassa voi johdattaa vaikka mihin,,,,,,rakastumaankin,,kehen vain???
- Olet kehittynyt
vauhdikkaasti kirjoittajana, vaikka hyvä olit jo silloin, kun luin ensimmäisen juttusi täällä huuhaalla...*muistelee...* kai pari kuukautta sitten...
No, jännä tarina; mielikuvitusta sinulla löytyy runsain mitoin ja se on tosi hyvä ominaisuus kirjoittajalle...
T. JasonKiitos todella paljon. Sitähän kehittyy kun kirjoittaa, lukee uusia tarinoita ja kokeilee ;)
Jotenkin halusin vain kirjottaa tuohon Musiikin vaikutukseen jatko-osan, mitä päähahmolle ja mysteeriselle miehelle kävi.. ja näin niin kävi ;)
Ja mielikuvitusta on.. vaikka itse sanon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1336062
- 574356
- 582781
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282668Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241371- 271197
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131