Byrokratia.

M135

Byrokratia.


Kenestä joutava byrokratia on perseestä, niin ainakin minusta.



Siksi en voi ollakaan ...
En voi olla ihailematta erästä matemaatikkoa, joka kieltäytyi matemaattisten kaavojensa rahallisesta palkinnosta ja vetäytyi kotiseudulleen. "Olette saaneet minulta sen mitä annettavaa minulla oli, pitäkää rahanne. Jättäkää minut rauhaan." - Jotakuinkin noin hän kertoi. - En voi olla ihailematta tuota miestä.


En voi olla ihailematta heitä jotka luopuvat oikeuksistaan keksintöihin eivätkä patentoi, kuten esimerkiksi eräs mies lääketieteessä kieltäytyi patentointi oikeudestaan lääkkeeseen ja lääke saatiin ilmaisjakeluun. Lääke paransi, kun muuta ei ollut apuna, lääke paransi, lie miljoonia ...



Sitten taas.
En voi olla halveksimmatta persepäitä jotka omivat sen hetkisen totuuden itselleen ja himoitsevat perkele rahaa keksinnöillään. Ja ahneuksissaan riistävät minkä kerkeävät.


- Etenkin, vaikka lääketeollisuudessa näkevät suoraan tiettyjen lääkkeiden vaikutukset, niin on saatananmoinen byrokraattinen seinä lääketehtaiden edessä.


Ja on tavallisen teollisuuden kanssa samanlaista paskaa. Patentteja patenttien perään.



Keksintö. Kuka tahansa voi tehdä keksinnön. Keksintö voidaan jopa keksiä samaan aikaan. Eikö fysiikassa ole keksitty sama asia ja sen hetkinen totuus kahdessa paikassa, miehet keksivät saman asian yhtäaikaa.


Eikö kysymys ole sen hetkisestä yleismaailmallisesta totuudesta ...





Entä kun erästä historian suurta matemaatikkoa ylistettiin viisaaksi ja älykkääksi, niin tuo mies vain totesi vaatimattomasti, "Kuka tahansa pystyy toteamaan saman, kun vain paneutuu asiaan."
- En voi olla ihailematta tuota miestä.





Mutta patentoijat, byrokraatit, lakipaskat, julkisten asioiden omijat ...

... Siinäpä vasta ihmisiä, jotka eivät reiluudesta ole koskaan kuulleetkaan.






Perkele kun on tällainen tyhmä sovinisti paska, joka ei koskaan keksi mitään.

Mutta olisi helvetin hyvä keksiä jokin perkeleen suuri keksintö, niin ihan vain julkaisisin sen TÄYSIN ILMAISEKSI ja täysin VAPAIN OIKEUKSIN jokaiselle, ei tarvitsi tulla minulta kysymään lupaa sen julkaisemiseen tai sen keksinnön käyttämiseen. Ei näiden patentoijien, lakipaskojan ja byrokraattienkaan, saisivat hekin käyttää keksintöä aivan ilmaiseksi ...



Mutta kun olen tällainen perkeleen tyhmä mies ... Ehkä vielä joku päivä joku keksintö tältä mieheltä vielä tulee ... Ehkä vielä joku päivä ... Kuka tietää ... Who Knows ...

4

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M135

      Työmies.



      Työmies pysyy ruohonjuuritasolla.

      Ei ole tarvetta "kohota" "arvoasteikolla" "johtajiksi" "johtajien" "paikalle".



      - Ei kiinnosta. Työpajatoiminta, suora rakentaminen, siinä on kaikki mitä työmiehelle riittää.


      Perkele tuollaiset saatanan salkkumiehet ja helvetin lakimiehet pysykööt kaukana. Yritysporhot.

      - Mutta mitä elämää tuo loppujen lopuksi on. Pelkkää joutavuutta.








      Työpaja. Vasara. Ruuvimeisseli. Viikate.

      Ruohonjuuritason johtajuus.

    • erbwerb

      Suomihan on byrokratian luvattu maa. Tuo ensimmäinen matemaatikko asuukin nuukasti äitinsä luona :)

      • Sakkevaan

        Kertokaa minulle, mitä ymmärrätte sanalla byrokratia?
        Missä kaikkialla sitä esiintyy?


      • M135
        Sakkevaan kirjoitti:

        Kertokaa minulle, mitä ymmärrätte sanalla byrokratia?
        Missä kaikkialla sitä esiintyy?

        Tulee mieleen tapaus, jossa 100 % täysi-ikäiseltä evätään oikeus, koska paperit sattuivat sillä kerralla jäämään pois matkasta.

        Byrokratian yksi piirre on se, että se tuijottaa vain ja ainoastaan papereita.


        Siinä kun virkamies vaatii papereita, niin ei auta, vaikka puoli Suomea olisi todistamassa vieressä.


        Perkele.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe