Suomalaisia räppäreitä

helinäää

Suositelkaa mulle suomalaisia räppäreitä.

68

23434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaaaaa

      Ezkimo

      Cheek

    • Lia79

      Riippuu aika paljon sun mausta. Tyylejähän on just niin monta kuin kuuntelijoitakin.
      Mut onhan näitä:
      Fintelligens, Kapasiteettiyksikkö (suomen kielellä)
      Redrama, Paleface (englanniksi)
      Ceebrolistics ja jotkuthan laskee Don Johnson Big Bandinkin hopiksi...

    • ..............................

      Steen1
      Jontti & Shaka
      Petos
      Reilukerho
      Konvehdinmussuttajat
      Hannibal & Soppa
      Stepa
      ILS
      Kemmuru
      Papa Rassi
      Pikkupiru
      Armo Murha
      Arkullatanssija
      Ritarikunta

    • lähelle on pitkä matka

      RÄHINÄ on kaikki mitä sä tarviit! osta vaikka pommi3! rahina.com!

      • Pikku E

        Avain/Asa!!! Kapasiteettiyksikkö, VOITTAJAFIILIS, Mängimies, Helpus, ja kannattaa kuunnella Raimssin Neron taakkaa:p Ja Ambassa. Ja Raato.


      • nää ja

        Pähinä & Pöhinä: Pähinää
        Kiiltomatokulkunen: Mätä hoppari
        Kullinluikaus: Seksiä isoissa housuis
        Torakka: Rips raaps
        Toriharakka:Horolta saa rahalla pääsee
        Kangsta Konsta: nuppi tiukalla


    • hene1112

      cheek on aika kova ja steen 1

    • 666

      bin haden ja hiisi jii

    • |AaGee-

      AaGee ja Steen1 ja Kuningas Pähkinä & Setä Tamu

      • Räpp

        Elastinen,Thamal,Mc mane,skandaali,uniikki,trilogia,steen1,fintelligens,,, tos on ny vähä;D


      • manemane
        Räpp kirjoitti:

        Elastinen,Thamal,Mc mane,skandaali,uniikki,trilogia,steen1,fintelligens,,, tos on ny vähä;D

        mc mane on paras! Ensin musiikki saattaa kuulosta pelkält kirosanojen vuodatukselt, muttei se sitä pelkäästää ole! kannattaa kuunnella


      • support_crime
        manemane kirjoitti:

        mc mane on paras! Ensin musiikki saattaa kuulosta pelkält kirosanojen vuodatukselt, muttei se sitä pelkäästää ole! kannattaa kuunnella

        www.myspace.com/deekufrankki
        eli Deeku & Fränkki, Hiisi Jii, Bin Haden, Tuoppi, Maanikko, Pahat Tavat, Jeppe,


    • ......-

      steen1, julma-henri, armo murha, arkullatanssija, elastinen, uniikki, 8-tahti, aagee, ambassa, avain, bb salby, bulle, cheek, ekstaasi, tasis, fisio, ezkimo, kapasiteettiyksikkö, stepa, kid1, piilovoima, pistepiste, leijona, mc mane, proyo, pyhimys, sec.03, thamal trilogia, skandaali, voittajafiilis, asteriks, asteekki, talentti, sana, iskulinja, adk, avaintekijät, d3vootio, deekoo, doku, ele, figuuni, få flow, harlekiini, jca, jouggis, kolmastoista, konala cartelli, kova valuutta, laini, luntti, one'love, pakkovalta, puolikas, pekkajäbä, raff, radicaali, sanavapaus, joniveli, stabi, suoralinja, vastis, tode, vertikaali.

      oisko siiin jotai

      • Helinäää

        kiitti paljo. Eiköhän näistä löydy jtn mieleistä :)


    • c'',) moro!

      Aindy & Deva
      Bulle
      Kemmuru
      Edorf
      Elastinen
      Ezkimo
      Fintelligens
      Hannibal
      Heikki Kuula
      Idän Ihme
      Ikuboi
      Julma-Henri & Syrjäytyneet
      Kapteeni Ääni
      Konala Cartelli
      Kymppilinja
      Leijona
      Liekehtiväsikiö
      Loost Koos
      Myssyremmi
      Nopsajalka
      Opaali
      Petri Helske
      Petri Nygård
      Raappana
      Rähinä Records
      Skandaali
      Solonen
      Stepa
      Tommiperkele
      Vapaus
      Vastarannan Monnit
      Veljenpojat
      Cheek
      Brädi
      Don P
      Lord Est
      Herrasmiesliiga
      Huge L
      Idän Ihme
      Apollo
      Juju
      Joustava Moraali
      Aikapommi
      Kofi
      Majakka
      MGI
      Pyhimys
      Raimssi
      Saurus
      Spesi & Taikuri
      Timi Lexikon
      Uniikki
      Tykopaatti
      Terroristi
      Tuomo & TK

      ...JA PALJON MUITA =)

      • asdasdasdsdasdasd

        raptori


      • Nickin4me

        Puuttu ainaki
        Huge & Mode
        Jontti & Shaka

        Ja monta monta monta muuta


      • Hahahahaha

        Miks kukaa ei oo sanonu kubee xdd


      • Anonyymi
        Hahahahaha kirjoitti:

        Miks kukaa ei oo sanonu kubee xdd

        Et tainnu tajuta et nää kommentit on vuodelt 2007...


    • räppikungen

      Perserupi: rietas skini
      A NaaLi: isot baggyt puolitangos
      Meitsit: Norsupallo haarakiilassa
      Kake Rande: Jou tsika joutsika Jou jou!
      Elmeri kuutiopää: Kakki tulee ja kakki tappaa
      HoppariHeikki: hoppi on mun moppi
      Kuulapää A.N.U.S. :molo molo molo

      • aito räppäro turuust

        räppikunkku biisei


    • XDXXDXDXXDX

      julma henri ja syrjäytyneet
      asa
      steen1
      Petri nygård
      Majakka
      Cheek
      Puukko allu
      KGB
      Pikku Piru

    • Mr. Jackass

      On Mr. Jackass. Pian tulee debyttilevy ulos. Suomi järisee kohta!

    • Henkilö92

      Eli täs on meigän mielestä 3 suomen kovinta nimeä: 1. Kemmuru 2. Stepa ja 3. Ruudolf

    • talonomistaja_______

      Paleface!!!

    • ehye

      sarkastinen ja mc mane

      • juu_hannes

        Are
        Stepa
        OG Ikonen


    • t.i.k.e

      are
      stepa
      juno
      ruudolf

      jne.

    • PastoriT

      Ite oon jääny aivan koukkuu tän tyypin musiikkiin,aivan mahtavaa:)
      www.mikseri.net/vainoharhashit

    • Tubex

      Lisäisin muutaman tuntemattomamman: Vahinkolapset, kuolleena syntyneet ja Aabram kylmä..biisei löytyy ainaki mixeristä..rosvoräppiä.

    • Huge L, MCRuudolf, Loost Koos, Kemmuru, Asa, Pyhimys, Heikki Kuula esim

    • Miika(:

      Are on suomiräpin ykkösnimi , ainakin mun mielest. (:

    • hihih11

      Talonpoikalalli ja stepa, siinä pari hyvää

    • Piupau

      Mikä on se just pinnalle tullut suomalainen räppäri joka ns. Hittibiisin musavideos ajaa taxii

    • gdg

      Tuomas Kauhanen - 1985

      Tuttu ääni jo Näkökulmasta.

    • Immanuel
    • läbä

      Ekstaasi
      Mc Mane
      Dani_
      Edorf
      Heikki Kuula
      Fintelligens
      Zamius
      Steen1
      Fantasia
      Ruudolf
      Eksu
      Skandaali
      Cheek
      Petri Nygård
      Julma-Henri
      Juju
      Herrasmiesliiga
      Kuristaja
      Ezkimo
      @junkmail
      Pikku G
      Deekoo
      Kapasiteettiyksikkö
      Kasper Vaikutus
      Rew
      MikeOne
      Hullutiedemiesh (ht)
      Dilemma
      Eldis
      jouGGis
      Tiahu
      Raff
      Kymppilinja
      Elastinen
      D3vootio
      Piilovoima

      ja mont muut mut täl hetkel kuuntelen ite näit (8

    • saku

      LAINEEN KASPERI

    • supadupahuba

      Anthony Grant heittää aika kuunneltavaa settiä jos tykkää vähä undergroudimmasta matskusta. Vanhuus tulee yksin - niminen musiikkivideo ainakin löytyy vimeosta. Kannattaa tsekata.

      http://vimeo.com/22334842

    • Siis haloo!

      Emcii

      • no haloo!

        Hyviä naisräppäreitä myöskin Opri ja Misty Bee!


    • prinsessa97

      Ite oon alkanu diggaa pirusti Spektii ja Tasista...:). Pyhimykselki hyvii plaattoun:D

    • stöööööööööööööööööö

      Niinistöö

    • dig in
    • KoksuKoo

      Eevil stöö, Julma henri, juju on kaikki mitä tarvitset

    • anuussi
    • TÄÄÄ
    • iufghj

      Kaikki on aivan paskoja.

      • psykedeelis

        Mc rambo. ADOD / likanen etelä
        Notkea rotta
        mä = Psykedeeli eelis :D saattaa löytyy biisei tubesta viikonlopu jälkee valmiina 16
        Peevee mikseristä


    • jarpanderos
    • ahahah

      Parhautta on oikeesti

      Altis

    • kosdkosadk
    • mie_

      sana!! ehdottomasti paras räppäri, ja parhaat sanoitukset.

    • noppa01

      flowboysfam, mc mane, sana, nina,

    • jaj2

      Suosittelen itseäni... ;)

    • fanittajanfani

      Raff uus kokoonpano JolaXRaff. Biisin nimi Riippuvainen ja lisää tulossa.Edelleen Raffilla löytyy mikseristä ja youtubesta vanhempaa teosta. Uus on siis Riippuvainen ja löytyy myös. Spotify

    • biuza

      Huge L

    • nuorimies921
    • BeGo

      BeGo

      https://soundcloud.com/begorec/bego-ylospainchampion-instrumental-cover

    • Huhheijjaa
    • shefki78
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Skeidaa 💩💩💩💩💩💩💩👎

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe