Putin uhoaa!

"Putin sanoi Volgan autotehtaalla Togliattissa olevansa ehdottoman varma siitä, että Venäjä tekee vielä maailman parhaat autot."

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id60514.html

Tuo voi kyllä toteutuakin, mutta minkähän auton valmistusta Volgan tehtaalle lienee suunnitteilla? Rolssin? Bemarin?

Ladan tehtaallehan ollaan jo suunniteltu Mersun valmistusta: http://www.taloussanomat.fi/page.php?page_id=102&news_id=200622753

Siinä menee kyllä viimeisetkin rippeet Mersun maineesta, mutta laatu saattaa kyllä parantua huomattavasti. Sen verran runsasvikaisia nykymersut ovat olleet.

7

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      ""Putin sanoi Volgan autotehtaalla Togliattissa olevansa ehdottoman varma siitä, että Venäjä tekee vielä maailman parhaat autot.""

      No, on Venäjä sentään vähän kehittynyt Neuvostoliiton ajoista. Neuvostojohtajathan olivat ehdottomasti sitä mieltä, että NL nimenomaan TEKI maailman parhaat autot, Vlad-setä sen sijaan uhoaa Venäjän tekevän VIELÄ JOSKUS maailman parhaat autot. Putin siis katsoo yltiöoptimistena tulevaisuuteen ja pyrkii huipulle. NL:n pomot kuvittelivat olevansa jo huipulla...

      Kaikella kunnioituksella on kuitenkin todettava, että Putin on varmaan lykännyt koiranputkea jo hyvän tovin siinä vaiheessa kun/jos Venäjän autoteollisuus kuuluu maailman kärkikaartiin. Hinta-laatusuhde venäläisissä menopeleissä oli ennen kyllä varsin hyvä, mutta useimmat arvostivat siitä laatupuolta enemmän ja ostivat esim. saksalaisen menopelin. Nykyään tilanne on sekavampi kun Lada maksaa melkein saman kuin oikea auto vaikka laatu on edelleen sitä "taattua" venäläistä ja Mersun laatu taas on romahtanut samalla kun sen hinta pysyy korkeana...

      Tuo sinun avauksesi muuten nostaa keskustelun laatua tämän päivän osalta huomattavasti. Aika ala-arvoisia juttuja ollut täällä tähän mennessä. Kiitos sinulle siitä!

      • Ei tule sen nimi nyt mieleen, vaikka miten olen yrittänyt muistella ja goooglea kai pitää jo "huutaa" avuksi. Venäjällähän se on valmistettu, eikä kai ole länsiauton kopio, vaan ihan itätyötä. Se on tietääkseni aika hyvä. On sellanen katumaasturin/citymaasturin näköinen.


      • Hommahan on karkaamassa ylläpidon ja sheriffin käsistä, ellei ole jo karannut. Joutavanpäiväisiä roskaviestejä vaikka kuinka paljon, joita kukaan ei viitsi, tai ehdi poistamaan, tai siirtämään oikeille palstoille.


      • ..........................
        Kairakettu kirjoitti:

        Ei tule sen nimi nyt mieleen, vaikka miten olen yrittänyt muistella ja goooglea kai pitää jo "huutaa" avuksi. Venäjällähän se on valmistettu, eikä kai ole länsiauton kopio, vaan ihan itätyötä. Se on tietääkseni aika hyvä. On sellanen katumaasturin/citymaasturin näköinen.

        Sehän tosiaan on kuulemma alansa huippua. Ajettavuudeltaan ainakin parempi ja ketterämpi kuin mikään muu vastaava peli. Combat oli nimi ja löysin siitä esittelynkin Googlesta käyttäen hakusanoja panssaroitu maasturi venäjä...

        http://www.iltasanomat.fi/autot/Combat T98/1118084

        Muutaman yrityksen se vaati Googlella ennen kuin osui...


      • .......................... kirjoitti:

        Sehän tosiaan on kuulemma alansa huippua. Ajettavuudeltaan ainakin parempi ja ketterämpi kuin mikään muu vastaava peli. Combat oli nimi ja löysin siitä esittelynkin Googlesta käyttäen hakusanoja panssaroitu maasturi venäjä...

        http://www.iltasanomat.fi/autot/Combat T98/1118084

        Muutaman yrityksen se vaati Googlella ennen kuin osui...

        Just löysin itsekin saman, heh.


    • ihminen.

      Tuhoavat muun maailman niin jää Togliattin tehtaat vaan jäljelle. Yksinkertaisin ja ainoa mahdollinen ratkaisu.

    • Ennenkun

      Ne alkavat tehhä auton korit kumista ja alumiinista, sekä särkymättömät tuulilasit ja vetymoottorit,joihin käy tavallinen järvivesi ja joilla ei oo käyttömaksuja.
      Ja joihin saa edes vaihdettua ajovalo polttimot, ettei tartte takarenkaitakin ensin irrottaa.

      Muuten ne ovat täyttä paskaa ja jätettä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe