raskaana!?

ööö.

onko kellään tietoo että näkeekö vauvan väriä vatsasta ? että onko hän tumma vai vaalee?

6

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtt

eikäs kukaan osaaa vastata tähän ?

• valitettavasti ei näe vielä,joten syntyessä sitten huomaat kenen kans on tullu oltua!Ajankohta lapsen alkuunpanolle voi olla myös viite tulevasta,mutta jos kovin lähekkäin olet irrotellu 2 miehen kans,ei tiedä ennenkuin syntyy.Olen asiaaa nähnyt käytännössäkin!Jännitystähän se 9-10kk sitten on!Hyvää odotusta sinulle,nauti kuitenkin,jos olet päättänyt asian näin!Dna testit kannattaa tehdä jatkossa kuitenkin isyyden varmistamiseksi!

• ööö.
        tituliini-hki kirjoitti:

valitettavasti ei näe vielä,joten syntyessä sitten huomaat kenen kans on tullu oltua!Ajankohta lapsen alkuunpanolle voi olla myös viite tulevasta,mutta jos kovin lähekkäin olet irrotellu 2 miehen kans,ei tiedä ennenkuin syntyy.Olen asiaaa nähnyt käytännössäkin!Jännitystähän se 9-10kk sitten on!Hyvää odotusta sinulle,nauti kuitenkin,jos olet päättänyt asian näin!Dna testit kannattaa tehdä jatkossa kuitenkin isyyden varmistamiseksi!

eli ei näe mistään ultrasta että onko lapsi tumma ihonen . ?
        koska olen harratanut seksiä vaalean miehen kanssa 30.4 5kertaa sinä päivänä. ja satuin eksymään paikkaan ja humalaan missä oli tumma mies josta en muista mitään kun kaverit vasta kertoivat että mies oli nukkunut kanssani ja "tökässy" minua ja olin sanonut että en sit syä pillereitä ja hänellä ei ollut kondomia. mutta se yhdyntä ei kestäny kuin 2minuttia. ja olin pukannut miehen pois. mut kun en ole varma että onko mies päästänyt sisälleni. olen ollut miehen kanssa josta olen eronnut niin yritimme lasta mutta ei tärpännyt. ja nyt sit olen raskaana. eli onko silleen että raskaus tulee selville vasta kun kuukautiset ovat myöhässä.? ! kun testasin pari päivää (heti kun tulin paikasta mihin olin eksynyt) ja näytti että en ole raskaana ja sit kun kokeilin nytten niin olin raskaana. eli onko homma se että voin olla raskaana tälle jonka kanssa olin 30.4 sängyssä 5kertaa sinä päivänä.
        toivon vastausta koska olen aika paniikissa. :(

• paha juttu
        ööö. kirjoitti:

eli ei näe mistään ultrasta että onko lapsi tumma ihonen . ?
        koska olen harratanut seksiä vaalean miehen kanssa 30.4 5kertaa sinä päivänä. ja satuin eksymään paikkaan ja humalaan missä oli tumma mies josta en muista mitään kun kaverit vasta kertoivat että mies oli nukkunut kanssani ja "tökässy" minua ja olin sanonut että en sit syä pillereitä ja hänellä ei ollut kondomia. mutta se yhdyntä ei kestäny kuin 2minuttia. ja olin pukannut miehen pois. mut kun en ole varma että onko mies päästänyt sisälleni. olen ollut miehen kanssa josta olen eronnut niin yritimme lasta mutta ei tärpännyt. ja nyt sit olen raskaana. eli onko silleen että raskaus tulee selville vasta kun kuukautiset ovat myöhässä.? ! kun testasin pari päivää (heti kun tulin paikasta mihin olin eksynyt) ja näytti että en ole raskaana ja sit kun kokeilin nytten niin olin raskaana. eli onko homma se että voin olla raskaana tälle jonka kanssa olin 30.4 sängyssä 5kertaa sinä päivänä.
        toivon vastausta koska olen aika paniikissa. :(

Tilanne on nyt se, että voit olla raskaana ihan kummalle tahansa. Isä selviää sitten DNA-testistä. Ja hyvä olisi alkaa varata aikaa myös sukupuolitautitestejä varten. Jos se toinen urpo panee paljaalla tiedottomassa tilassa olevia muijia, niin ylläreitä voi olla luvassa enemmänkin.

Jos sun kaverit pystyivät antamaan noin tarkan kuvauksen mutta eivvät puuttuneet asiaan mitenkään, niin liikut aika kummallisessa porukassa.

• ööö.

ku mietin täs asioita niin eikös se ole mahdotonta ku on ollu yhdynnäs niin sen näkee jo 3päivän sisäl tikusta että on raskaana !? ja että vatsaaan on tullu pyöreyttä. ???

• tätsykkäinen

Raskaus näkyy testistä sitten kun on kuukautiset 1 7pvää myöhässä.

Vatsaan voi tulla pyöreyttä hyvinkin aikaisin,koska raskaus turvottaa alussa kudoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      106
      2991
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      154
      2106
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      63
      2082
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      38
      1759
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      146
      1440
    6. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      996
    7. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      99
      880
    8. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      50
      754
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      77
      733
    10. Nähdäänköhän me enää

Lähiaikoina tai koskaan
      Ikävä
      55