raskaana!?

ööö.

onko kellään tietoo että näkeekö vauvan väriä vatsasta ? että onko hän tumma vai vaalee?

6

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtt

      eikäs kukaan osaaa vastata tähän ?

      • valitettavasti ei näe vielä,joten syntyessä sitten huomaat kenen kans on tullu oltua!Ajankohta lapsen alkuunpanolle voi olla myös viite tulevasta,mutta jos kovin lähekkäin olet irrotellu 2 miehen kans,ei tiedä ennenkuin syntyy.Olen asiaaa nähnyt käytännössäkin!Jännitystähän se 9-10kk sitten on!Hyvää odotusta sinulle,nauti kuitenkin,jos olet päättänyt asian näin!Dna testit kannattaa tehdä jatkossa kuitenkin isyyden varmistamiseksi!


      • ööö.
        tituliini-hki kirjoitti:

        valitettavasti ei näe vielä,joten syntyessä sitten huomaat kenen kans on tullu oltua!Ajankohta lapsen alkuunpanolle voi olla myös viite tulevasta,mutta jos kovin lähekkäin olet irrotellu 2 miehen kans,ei tiedä ennenkuin syntyy.Olen asiaaa nähnyt käytännössäkin!Jännitystähän se 9-10kk sitten on!Hyvää odotusta sinulle,nauti kuitenkin,jos olet päättänyt asian näin!Dna testit kannattaa tehdä jatkossa kuitenkin isyyden varmistamiseksi!

        eli ei näe mistään ultrasta että onko lapsi tumma ihonen . ?
        koska olen harratanut seksiä vaalean miehen kanssa 30.4 5kertaa sinä päivänä. ja satuin eksymään paikkaan ja humalaan missä oli tumma mies josta en muista mitään kun kaverit vasta kertoivat että mies oli nukkunut kanssani ja "tökässy" minua ja olin sanonut että en sit syä pillereitä ja hänellä ei ollut kondomia. mutta se yhdyntä ei kestäny kuin 2minuttia. ja olin pukannut miehen pois. mut kun en ole varma että onko mies päästänyt sisälleni. olen ollut miehen kanssa josta olen eronnut niin yritimme lasta mutta ei tärpännyt. ja nyt sit olen raskaana. eli onko silleen että raskaus tulee selville vasta kun kuukautiset ovat myöhässä.? ! kun testasin pari päivää (heti kun tulin paikasta mihin olin eksynyt) ja näytti että en ole raskaana ja sit kun kokeilin nytten niin olin raskaana. eli onko homma se että voin olla raskaana tälle jonka kanssa olin 30.4 sängyssä 5kertaa sinä päivänä.
        toivon vastausta koska olen aika paniikissa. :(


      • paha juttu
        ööö. kirjoitti:

        eli ei näe mistään ultrasta että onko lapsi tumma ihonen . ?
        koska olen harratanut seksiä vaalean miehen kanssa 30.4 5kertaa sinä päivänä. ja satuin eksymään paikkaan ja humalaan missä oli tumma mies josta en muista mitään kun kaverit vasta kertoivat että mies oli nukkunut kanssani ja "tökässy" minua ja olin sanonut että en sit syä pillereitä ja hänellä ei ollut kondomia. mutta se yhdyntä ei kestäny kuin 2minuttia. ja olin pukannut miehen pois. mut kun en ole varma että onko mies päästänyt sisälleni. olen ollut miehen kanssa josta olen eronnut niin yritimme lasta mutta ei tärpännyt. ja nyt sit olen raskaana. eli onko silleen että raskaus tulee selville vasta kun kuukautiset ovat myöhässä.? ! kun testasin pari päivää (heti kun tulin paikasta mihin olin eksynyt) ja näytti että en ole raskaana ja sit kun kokeilin nytten niin olin raskaana. eli onko homma se että voin olla raskaana tälle jonka kanssa olin 30.4 sängyssä 5kertaa sinä päivänä.
        toivon vastausta koska olen aika paniikissa. :(

        Tilanne on nyt se, että voit olla raskaana ihan kummalle tahansa. Isä selviää sitten DNA-testistä. Ja hyvä olisi alkaa varata aikaa myös sukupuolitautitestejä varten. Jos se toinen urpo panee paljaalla tiedottomassa tilassa olevia muijia, niin ylläreitä voi olla luvassa enemmänkin.

        Jos sun kaverit pystyivät antamaan noin tarkan kuvauksen mutta eivvät puuttuneet asiaan mitenkään, niin liikut aika kummallisessa porukassa.


    • ööö.

      ku mietin täs asioita niin eikös se ole mahdotonta ku on ollu yhdynnäs niin sen näkee jo 3päivän sisäl tikusta että on raskaana !? ja että vatsaaan on tullu pyöreyttä. ???

      • tätsykkäinen

        Raskaus näkyy testistä sitten kun on kuukautiset 1 7pvää myöhässä.

        Vatsaan voi tulla pyöreyttä hyvinkin aikaisin,koska raskaus turvottaa alussa kudoksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1863
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      118
      650
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      649
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      637
    Aihe