Tahteja ja Luoteja osa 20 (Edelleen Brian)

Istuin koneen äärellä koko ajan ja viimein kamerat käynnistyivät. Mutta ei minun.
Bella oli huoneessa eikä häntä oltu sidottu. Hän istui vain maassa. Näyttöön ilmestyi teksti: Bella ei tiedä, että näet hänet, eikä hän näe sinua
Ja heti tekstin alla oli juoksemassa aika… Jäljellä oli enää 6päivää ja 18tuntia. Tuijotin näyttöä ja seurasin Bellaa koko ajan. Viimein äiti tuli luokseni ja käski nukkumaan. En suostunut, mutta pitkien uhkailujen jälkeen suostuin viimein. Mutta en saanut koko yönä kunnolla unta ja mietin Bellaa.

Tiesin että koko kaupunki oli järkyttynyt Bellan katoamisesta ja piti minua syyllisenä. Mutta en välittänyt siitä. En tehnyt muuta kuin tuijotin näyttöä. Aina silloin tällöin Bella katosi ja uskon että joku vei hänet kait vessaan.

Enää oli jäljellä 4päivää ja 5tuntia ja 8minuuttia. Keksin yllättäen ratkaisun. Syöksyin huoneeseeni ja etsin Nykin aikaisen puhelinluetteloni. ”Simon? Täällä on Brian. Kyllä minullakin on ollut sua ikävä. Kuules. Mä tarviin apuas. Tule tänne. Maksan kyllä liput.”

Seuraavana aamuna ystäväni Simon saapui. Hän oli erikoinen. Vasta 20vuotias ja paras koneiden kanssa. Hänen ollessaan 16vuotias, FBI ja CIA pyysi häneltä apua. Häntä suurempaa nörttiä sai etsiä, ja pitkään.
Selitin hänelle tilanteen ja ideani. ”Tommoinen pikku juttu? Aliarvioit mut”, hän totesi kun olin kysynyt että onnistuuko. ”Kuules. Tässä on tyttöystäväni henki kyseessä! Ja äidillä on vasta 90 milliä kasassa. Meillä ei ole niin paljon rahaa”, totesin vihaisena. ”Bella on pian sylissäsi. Usko pois. Minä jos kuka löydän hänet. Mihin voin asettua?”
Vein Simonin koneeni luo ja hän aloitti työt.

”Uskotko että hän löytää Bellan?” Petra kysyi katsellessaan Simonin hommia. ”hän on viimeinen toivo. Ja uskon. Olemme etsineet tyyppejä huvikseen penskoina. Hän saa vähintään viiden metrin tarkkuuden sijainnnin”, kerroin. Niin minä toivoin… Sillä mikään muu ei auttaisi.

Enää oli 1 päivä jäljellä. Tasan 1 päivä. ”LÖYTY!” Simon riemuitsi. ”Ne olivat piilottaneet ittensä tosi hyvin, mutta löyty”, Simon totesi ja antoi osoitteen. Chicago.
________________________________________________
Tekijäoikeidet ovat Jef-nikillä. Älä ryöstä ja väitä omiksesi

4

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wenkula

      ja viime tipassa kuten aina!!Mitenhän jef löytys ?Ei ehkä Chicagossa!!

      • käyt vain kauppojen mehukatti myynnin läpi ;) *nauraa*
        jopa sieppaajat yrittävät tehdä uhreistaan siedettäviä ;)


    • kun laitoit

      jo nyt jatko-osan kelpo jännityssarjaasi...-Edellinen jakso olikin NIIN pakahduttavan jännittävä, että oli hyvä, kun asiat alkavat selvitä ja vähän höllennät välillä jännitystä...*huoahtaa helpottuneena*

      Kertomuksesi tuntuu niin uskottavalta, että melkein tunnen Bellan tuoksun lukiessani...:)

      Olet sinä mainio kirjailijanalku, jef!!!

      Kiittäen, sinun Jason

      • Ja sä liioittelet.

        Ei ne niin hyviä ole *vaatimaton*
        ja et voi tuntea Bellan tuoksua, sillä et tiedä miltä se tuoksuu ;)

        Muttak iitos *perkeleen koulun koneet, niillä on turha alkaa kirjottaa mitään*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe