Tahteja ja Luoteja osa 20 (Edelleen Brian)

Istuin koneen äärellä koko ajan ja viimein kamerat käynnistyivät. Mutta ei minun.
Bella oli huoneessa eikä häntä oltu sidottu. Hän istui vain maassa. Näyttöön ilmestyi teksti: Bella ei tiedä, että näet hänet, eikä hän näe sinua
Ja heti tekstin alla oli juoksemassa aika… Jäljellä oli enää 6päivää ja 18tuntia. Tuijotin näyttöä ja seurasin Bellaa koko ajan. Viimein äiti tuli luokseni ja käski nukkumaan. En suostunut, mutta pitkien uhkailujen jälkeen suostuin viimein. Mutta en saanut koko yönä kunnolla unta ja mietin Bellaa.

Tiesin että koko kaupunki oli järkyttynyt Bellan katoamisesta ja piti minua syyllisenä. Mutta en välittänyt siitä. En tehnyt muuta kuin tuijotin näyttöä. Aina silloin tällöin Bella katosi ja uskon että joku vei hänet kait vessaan.

Enää oli jäljellä 4päivää ja 5tuntia ja 8minuuttia. Keksin yllättäen ratkaisun. Syöksyin huoneeseeni ja etsin Nykin aikaisen puhelinluetteloni. ”Simon? Täällä on Brian. Kyllä minullakin on ollut sua ikävä. Kuules. Mä tarviin apuas. Tule tänne. Maksan kyllä liput.”

Seuraavana aamuna ystäväni Simon saapui. Hän oli erikoinen. Vasta 20vuotias ja paras koneiden kanssa. Hänen ollessaan 16vuotias, FBI ja CIA pyysi häneltä apua. Häntä suurempaa nörttiä sai etsiä, ja pitkään.
Selitin hänelle tilanteen ja ideani. ”Tommoinen pikku juttu? Aliarvioit mut”, hän totesi kun olin kysynyt että onnistuuko. ”Kuules. Tässä on tyttöystäväni henki kyseessä! Ja äidillä on vasta 90 milliä kasassa. Meillä ei ole niin paljon rahaa”, totesin vihaisena. ”Bella on pian sylissäsi. Usko pois. Minä jos kuka löydän hänet. Mihin voin asettua?”
Vein Simonin koneeni luo ja hän aloitti työt.

”Uskotko että hän löytää Bellan?” Petra kysyi katsellessaan Simonin hommia. ”hän on viimeinen toivo. Ja uskon. Olemme etsineet tyyppejä huvikseen penskoina. Hän saa vähintään viiden metrin tarkkuuden sijainnnin”, kerroin. Niin minä toivoin… Sillä mikään muu ei auttaisi.

Enää oli 1 päivä jäljellä. Tasan 1 päivä. ”LÖYTY!” Simon riemuitsi. ”Ne olivat piilottaneet ittensä tosi hyvin, mutta löyty”, Simon totesi ja antoi osoitteen. Chicago.

4

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wenkula

ja viime tipassa kuten aina!!Mitenhän jef löytys ?Ei ehkä Chicagossa!!

• käyt vain kauppojen mehukatti myynnin läpi ;) *nauraa*
        jopa sieppaajat yrittävät tehdä uhreistaan siedettäviä ;)

• kun laitoit

jo nyt jatko-osan kelpo jännityssarjaasi...-Edellinen jakso olikin NIIN pakahduttavan jännittävä, että oli hyvä, kun asiat alkavat selvitä ja vähän höllennät välillä jännitystä...*huoahtaa helpottuneena*

Kertomuksesi tuntuu niin uskottavalta, että melkein tunnen Bellan tuoksun lukiessani...:)

Olet sinä mainio kirjailijanalku, jef!!!

Kiittäen, sinun Jason

• Ja sä liioittelet.

Ei ne niin hyviä ole *vaatimaton*
        ja et voi tuntea Bellan tuoksua, sillä et tiedä miltä se tuoksuu ;)

Muttak iitos *perkeleen koulun koneet, niillä on turha alkaa kirjottaa mitään*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      118
      5806
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4281
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      49
      2613
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2458
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1855
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1514
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1362
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      21
      1245
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      26
      1137
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1091
    Aihe