kellään kokemuksia tampereen oral hammashoitolasta??
onko hyvä?kallisko?kannattako mennä?
olen vasta muuttanut kaupunkiin enkä tiedä hyvää hammaslääkäriä täältä.
oral hammaslääkäri tre!
9
1268
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!!
Keskustele hampaiden hoidosta.
Jos haluat vinkkejä hammaslääkäreistä tai hammaslääkäriasemista, ole hyvä ja ilmoita viestissä sähköpostiosoitteesi. Palstalla ei tule mainostaa kaupallisia palveluja ja mainittu hammaslääkäri ei välttämättä halua olla keskustelun kohteena. - seeeee
se on hammashoitolan nimi.ei kenenkään yksittäisen hammaslääkärin.
- hoohoo
Lueppa tarkemmin:
... tai hammaslääkäriasemista, ... - En suosittele.
hoohoo kirjoitti:
Lueppa tarkemmin:
... tai hammaslääkäriasemista, ...En suosittele. Huono paikka!
- Olli M
En suosittele. kirjoitti:
En suosittele. Huono paikka!
Itse kanssa pähkäilin saman kysymyksen kanssa pari kuukautta sitten, satuin valitsemaan Oralin jotakuinkin summanmutikassa eikä ole tullut kaduttua hetkeäkään.
- EI IKINÄ ORALIIN!!!!
Helsingin Oral on aivan tajuton huijari mesta!!!!!!!!!
Vaikka menee 39€ tarkastus tarjouslapun kanssa sinne, loppu hinnaksi pamahti 302€. Eikä tuo ollut edes pahin kohta, hammaslääkäri hio hampaitani, etuhampaista mainitsi , mutta kulmahampaasta ei sanonut mitään hioi vain. Nyt minulla ei ole enää terävää kulmahammasta, vaan tylppä. Etuhampaiden hionnan ideana lieni piparireunan poistaminen, vaika lopputulos on suora on pinta karkea ja kiille on niistä pois. EN MISSÄÄN NIMESSÄ IKINÄ SUOSITTELE!!!!!!!!!!!
Alennuksetkin on huijausta. eikö ole outoa, ettei heillä ole hintoja, tarkkoja summia misään? Ei voi suunnitella hoitokulujaan yhtään. Tulee ihan yllätyksenä kassalla, että lopullinen hinta on 263€ suurempi kuin sovittu. Minulle vain sanottiin, että summa koostuu pienistä osista.....Varmaankin niin, mutta he ovat velvollisia kertomaan jo toimenpiteitä tehtäessä paljon, se tulee maksamaan. Ei se saa tulla yllätyksenä!!! Eikä ominpäin voi hioa tai tehdä muutakaan IKINÄ!!!! - h4mm45
Hyvä paikka ! Kertoo kyllä mitä tekee samalla ja kysyy myös asiakkaan mielipiteen toimenpiteen tarpeellisuuteen. Hinnasto löytyy aina kassan läheisyydestä ainakin Jkl ja ottaa tavallaan henkilökohtaisemmasti asiakkaan kuin muut yksityiset. :)
- jykyläinen..
Älä mene Oraliin! Mulla sattui Jkl:ssä seuraava tilanne. Väärä ns diagnoosi ja useita turhia röntgenkuvia.
Paikka irtosi kahden viikon kuluttua yhdestä hampaasta ja yksi meni juurihoitoon, TOSIN toisella hml. - wert3dfgh6
Justiinsa joo, käyt JOSSAINPÄIN maata Oralissa, JOLLAIN hammaslääkärillä ja saat huonoa kohtelua tms. jonka jälkeen MILLÄÄN ASEMALLA, KENELLÄKÄÄN LÄÄKÄRILLÄ ei kannata käydä????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata431491Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981375Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3091329- 1091135
- 191091
- 681083
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171047- 711022
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177902Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841