Tahteja ja Luoteja osa 21v (Brian poju edelleen...)

Bella oli Chicagossa. Lähdimme heti. Minä, Simon, Petra, George, Thomas ja Thomasin 20 kaveria, ja kaikki heistä oli aseistettu.
Äiti valvoi Bellaa ja oli luvannut ilmoittaa, jos jotain uutta kävisi ilmi.
”Bella on varastossa, vaikka sen pystyi jo kuvastakin päätellä”, Simon totesi ja tutki kämmenmikroaan. ”Ja Georgella on tarkka osoite”, totesin hiljaa. ”Jep”, George totesi ratin takaa. Aikaa oli enää seitsemän tuntia ja kaahasimme pitkin Chicagon katuja. George ei pelännyt kaahailua, sen olin oppinut jo vuosian aikana liiankin hyvin, ja hänhän se minutkin opetti kaahailemaan täysillä.
”Brian”, Thomas totesi. ”Mmn?” sain sanottua herättyä ajatuksistani. ”Ota tämä”, Thomas käski ja ojensi minulle aseen. Tuijotin asetta sanattomana ja pudistin päätäni. ”OTA SE! Bellan henki voi riippua siitä!” Thomas huusi ja kaikki katsoivat meihin. Thomas itki… Minäkin itkin. ”Ota piru vie se”, Thomas sanoi ja halasi minua. Otin aseen, vaikka en halunnut. ”Bellan tähden”, kuiskasin ja halasin veljeäni.

Ikuisuuden tuntuvan automatkan jälkeen, lähestyimme varastoa ja valmistauduimme.
”Brian. Miksemme vain soittanut poliisia?” Simon kysyi ennen kuin pysähdyimme. ”Siksi. Bellan henki on kyseessä. Poliisit ovat liian hienovaraisia. Ymmärrän, jos haluat pois täältä”, totesin hiljaa, samalla puristaen asetta. ”Minä olen aina tukenasi”, Simon totesi ja laski käden olalleni. ”Kiitti. Olet tosi ystävä”, totesin ja katsoin Simonia. Minä todellakin arvostin Simon ystävyyttä.

”Hei. Nyt aletaan hommiin. Petra, George, Simoin ja Brian. Te olette pääryhmä, joka etsii Bellan ja hoitaa hänet ulos. Ja loput, mennään niihin ryhmiin jotka on jaettu, ja toimitte annettu ohjeiden mukaan”, Thomas totesi tiukasti. Isän koulutus oli onnistunut hyvin siis.
Seuraavat 10 minuuttia olivat usvan peitossa. Muistan ainoastaan ikävän ja pelon.
Käännyin nurkan taakse, ja siellä Sam oli. Valmistamassa paikkaa jossa Bella kuolisi. Silloin suutuin, ja juoksin hänen luokseen ja löin. Hän yritti ampua minua, mutta olin nopeampi. En tajunnut mitään ennen kuin näin ruumiin, ja kuinka aseestani tuli höyryä.
Löysimme Bellan… Mutta oliko hän elossa? Sitä en tiennyt…
_________________________________________________
HITTO! toka vika jakso ;( en halua että tämä loppuu.. mutta kaikki hyvä loppuu...

Tämä on siis Jef:in OMA! kukaan muu ei kopsaa ja väitä omakseen!!! onko selvä??!!

14

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uni väsymystä.. pitkä päivä takana, ja vahingossa tuli v.... anteeksi.. ei pitänyt tulla...

    • jännittävissä

      tunnelmissa tänään; sarjan loppu lähestyy, mutta mikä on Bellan vointi???

      Luontevasti liikut kerrontatyylistä toiseen ja nyt on räjähtävän toimintakuvauksen aika; hyvä jef!!!

      -Olen lukenut kaikki jaksosi, jopa moneen kertaan ja tunnen toki kaihoa, kun Bellan ja Brianin tarina jo seuraavassa jaksossa loppuu:(

      Olet kuitenkin kertonut, että me innokkaat fanisi saamme jatkossakin nauttia lennokkaan mielikuvituksesi kirjallisista tuotoksista; se on kivaaaa:)

      Sinun, Jason

      • Se selviää vikassa jaksossa... toivotaan että Bella voi hyvin ;)

        Kiitti ;)

        Ja kyllä sitä uutta on tulossa *yskii* kait pian... en tiiä milloin... heti kun saan vähän enemmän kuin 5 osaa valmiiksi...


      • tietää, jef
        jef kirjoitti:

        Se selviää vikassa jaksossa... toivotaan että Bella voi hyvin ;)

        Kiitti ;)

        Ja kyllä sitä uutta on tulossa *yskii* kait pian... en tiiä milloin... heti kun saan vähän enemmän kuin 5 osaa valmiiksi...

        että uutta on tulossa...-Onkohan se uusi sitä, missä piipahtaa eräs...tuota...sähän muistanet??


      • ...ymmärrän...
        tietää, jef kirjoitti:

        että uutta on tulossa...-Onkohan se uusi sitä, missä piipahtaa eräs...tuota...sähän muistanet??

        ...ei siis tule sitä...Mihinkään...Se ehdotus oli harkitsematon hetken mielijohde, unohdetaan se...

        Kirjailijan TÄYTYY saada päättää kaikesta ihan itse, ymmärrän sen nyt:)

        No, pysyn silti faninasi...-Hyvää illanjatkoa,

        Sinun, Jason


      • ...ymmärrän... kirjoitti:

        ...ei siis tule sitä...Mihinkään...Se ehdotus oli harkitsematon hetken mielijohde, unohdetaan se...

        Kirjailijan TÄYTYY saada päättää kaikesta ihan itse, ymmärrän sen nyt:)

        No, pysyn silti faninasi...-Hyvää illanjatkoa,

        Sinun, Jason

        Jasonilla on oma Suuri roolinsa ja se vain kasvaa ;)


      • ...voidaan
        jef kirjoitti:

        Jasonilla on oma Suuri roolinsa ja se vain kasvaa ;)

        sitten kasvatella sitä roolia yhdessä...joskus...

        *Ehdottaa* Vaikkapa kolollasi...


      • ...voidaan kirjoitti:

        sitten kasvatella sitä roolia yhdessä...joskus...

        *Ehdottaa* Vaikkapa kolollasi...

        jospa ihan vain huuhaassa?? minun koloni kun täyttyi juuri tuhannesta koulu ja työ hommasta...


      • koulu- ja
        jef kirjoitti:

        jospa ihan vain huuhaassa?? minun koloni kun täyttyi juuri tuhannesta koulu ja työ hommasta...

        työhommat helpottavat, niin sitten...Ehkä...Tai sitten huuhaassa...:)

        Koulu ja työ ovat toki ne kaikkein tärkeimmät asiat...Viihde ja muu tulee vasta niiden jälkeen tärkeysjärjestyksessä...

        Niinkuin sanotaan: "Ensin työ, sitten huvi!"

        T. Jason


      • koulu- ja kirjoitti:

        työhommat helpottavat, niin sitten...Ehkä...Tai sitten huuhaassa...:)

        Koulu ja työ ovat toki ne kaikkein tärkeimmät asiat...Viihde ja muu tulee vasta niiden jälkeen tärkeysjärjestyksessä...

        Niinkuin sanotaan: "Ensin työ, sitten huvi!"

        T. Jason

        Juuri niin... Ensin työ sitten huvi... paitsi että usein teen koulussakin huvia :D

        Mutta aikaakun on... etenkin kesäl...


      • on huvia...
        jef kirjoitti:

        Juuri niin... Ensin työ sitten huvi... paitsi että usein teen koulussakin huvia :D

        Mutta aikaakun on... etenkin kesäl...

        ...ja lisäksi paljon naurua, iloa, riemua...On elämä kivaa...

        Tai vähän työtä ja paljon huvia, olisiko se ihanne?

        -Meetkö kesätöihin vai "punotko juonia" ja "kehittelet kertomuksia" koko kesän...Kolollasi, naapurissani:)


      • on huvia... kirjoitti:

        ...ja lisäksi paljon naurua, iloa, riemua...On elämä kivaa...

        Tai vähän työtä ja paljon huvia, olisiko se ihanne?

        -Meetkö kesätöihin vai "punotko juonia" ja "kehittelet kertomuksia" koko kesän...Kolollasi, naapurissani:)

        vain parille leirille olen menossa.

        Kirjoittelen ja piirtelen ja nautin kesästä.... syksyllä sitten alkaa taas duunit ja koulut, ja sitten ehkä ensi kesänä ;)


    • wenkula

      käyköhän kaikki hyvin sittenkään?*kuiskaa korvaan*sie se osaat!!

      • SEn näet sitten Sunnunantaina... Silloin se nimittäin ilmestyy ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe