Tahteja ja Luoteja osa 21v (Brian poju edelleen...)

Bella oli Chicagossa. Lähdimme heti. Minä, Simon, Petra, George, Thomas ja Thomasin 20 kaveria, ja kaikki heistä oli aseistettu.
Äiti valvoi Bellaa ja oli luvannut ilmoittaa, jos jotain uutta kävisi ilmi.
”Bella on varastossa, vaikka sen pystyi jo kuvastakin päätellä”, Simon totesi ja tutki kämmenmikroaan. ”Ja Georgella on tarkka osoite”, totesin hiljaa. ”Jep”, George totesi ratin takaa. Aikaa oli enää seitsemän tuntia ja kaahasimme pitkin Chicagon katuja. George ei pelännyt kaahailua, sen olin oppinut jo vuosian aikana liiankin hyvin, ja hänhän se minutkin opetti kaahailemaan täysillä.
”Brian”, Thomas totesi. ”Mmn?” sain sanottua herättyä ajatuksistani. ”Ota tämä”, Thomas käski ja ojensi minulle aseen. Tuijotin asetta sanattomana ja pudistin päätäni. ”OTA SE! Bellan henki voi riippua siitä!” Thomas huusi ja kaikki katsoivat meihin. Thomas itki… Minäkin itkin. ”Ota piru vie se”, Thomas sanoi ja halasi minua. Otin aseen, vaikka en halunnut. ”Bellan tähden”, kuiskasin ja halasin veljeäni.

Ikuisuuden tuntuvan automatkan jälkeen, lähestyimme varastoa ja valmistauduimme.
”Brian. Miksemme vain soittanut poliisia?” Simon kysyi ennen kuin pysähdyimme. ”Siksi. Bellan henki on kyseessä. Poliisit ovat liian hienovaraisia. Ymmärrän, jos haluat pois täältä”, totesin hiljaa, samalla puristaen asetta. ”Minä olen aina tukenasi”, Simon totesi ja laski käden olalleni. ”Kiitti. Olet tosi ystävä”, totesin ja katsoin Simonia. Minä todellakin arvostin Simon ystävyyttä.

”Hei. Nyt aletaan hommiin. Petra, George, Simoin ja Brian. Te olette pääryhmä, joka etsii Bellan ja hoitaa hänet ulos. Ja loput, mennään niihin ryhmiin jotka on jaettu, ja toimitte annettu ohjeiden mukaan”, Thomas totesi tiukasti. Isän koulutus oli onnistunut hyvin siis.
Seuraavat 10 minuuttia olivat usvan peitossa. Muistan ainoastaan ikävän ja pelon.
Käännyin nurkan taakse, ja siellä Sam oli. Valmistamassa paikkaa jossa Bella kuolisi. Silloin suutuin, ja juoksin hänen luokseen ja löin. Hän yritti ampua minua, mutta olin nopeampi. En tajunnut mitään ennen kuin näin ruumiin, ja kuinka aseestani tuli höyryä.
Löysimme Bellan… Mutta oliko hän elossa? Sitä en tiennyt…

Tämä on siis Jef:in OMA! kukaan muu ei kopsaa ja väitä omakseen!!! onko selvä??!!

14

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uni väsymystä.. pitkä päivä takana, ja vahingossa tuli v.... anteeksi.. ei pitänyt tulla...

• jännittävissä

tunnelmissa tänään; sarjan loppu lähestyy, mutta mikä on Bellan vointi???

Luontevasti liikut kerrontatyylistä toiseen ja nyt on räjähtävän toimintakuvauksen aika; hyvä jef!!!

-Olen lukenut kaikki jaksosi, jopa moneen kertaan ja tunnen toki kaihoa, kun Bellan ja Brianin tarina jo seuraavassa jaksossa loppuu:(

Olet kuitenkin kertonut, että me innokkaat fanisi saamme jatkossakin nauttia lennokkaan mielikuvituksesi kirjallisista tuotoksista; se on kivaaaa:)

Sinun, Jason

• Se selviää vikassa jaksossa... toivotaan että Bella voi hyvin ;)

Kiitti ;)

Ja kyllä sitä uutta on tulossa *yskii* kait pian... en tiiä milloin... heti kun saan vähän enemmän kuin 5 osaa valmiiksi...

• tietää, jef
        jef kirjoitti:

Se selviää vikassa jaksossa... toivotaan että Bella voi hyvin ;)

Kiitti ;)

Ja kyllä sitä uutta on tulossa *yskii* kait pian... en tiiä milloin... heti kun saan vähän enemmän kuin 5 osaa valmiiksi...

että uutta on tulossa...-Onkohan se uusi sitä, missä piipahtaa eräs...tuota...sähän muistanet??

• ...ymmärrän...
        tietää, jef kirjoitti:

että uutta on tulossa...-Onkohan se uusi sitä, missä piipahtaa eräs...tuota...sähän muistanet??

...ei siis tule sitä...Mihinkään...Se ehdotus oli harkitsematon hetken mielijohde, unohdetaan se...

Kirjailijan TÄYTYY saada päättää kaikesta ihan itse, ymmärrän sen nyt:)

No, pysyn silti faninasi...-Hyvää illanjatkoa,

Sinun, Jason

• ...ymmärrän... kirjoitti:

...ei siis tule sitä...Mihinkään...Se ehdotus oli harkitsematon hetken mielijohde, unohdetaan se...

Kirjailijan TÄYTYY saada päättää kaikesta ihan itse, ymmärrän sen nyt:)

No, pysyn silti faninasi...-Hyvää illanjatkoa,

Sinun, Jason

Jasonilla on oma Suuri roolinsa ja se vain kasvaa ;)

• ...voidaan
        jef kirjoitti:

Jasonilla on oma Suuri roolinsa ja se vain kasvaa ;)

sitten kasvatella sitä roolia yhdessä...joskus...

*Ehdottaa* Vaikkapa kolollasi...

• ...voidaan kirjoitti:

sitten kasvatella sitä roolia yhdessä...joskus...

*Ehdottaa* Vaikkapa kolollasi...

jospa ihan vain huuhaassa?? minun koloni kun täyttyi juuri tuhannesta koulu ja työ hommasta...

• koulu- ja
        jef kirjoitti:

jospa ihan vain huuhaassa?? minun koloni kun täyttyi juuri tuhannesta koulu ja työ hommasta...

työhommat helpottavat, niin sitten...Ehkä...Tai sitten huuhaassa...:)

Koulu ja työ ovat toki ne kaikkein tärkeimmät asiat...Viihde ja muu tulee vasta niiden jälkeen tärkeysjärjestyksessä...

Niinkuin sanotaan: "Ensin työ, sitten huvi!"

T. Jason

• koulu- ja kirjoitti:

työhommat helpottavat, niin sitten...Ehkä...Tai sitten huuhaassa...:)

Koulu ja työ ovat toki ne kaikkein tärkeimmät asiat...Viihde ja muu tulee vasta niiden jälkeen tärkeysjärjestyksessä...

Niinkuin sanotaan: "Ensin työ, sitten huvi!"

T. Jason

Juuri niin... Ensin työ sitten huvi... paitsi että usein teen koulussakin huvia :D

Mutta aikaakun on... etenkin kesäl...

• on huvia...
        jef kirjoitti:

Juuri niin... Ensin työ sitten huvi... paitsi että usein teen koulussakin huvia :D

Mutta aikaakun on... etenkin kesäl...

...ja lisäksi paljon naurua, iloa, riemua...On elämä kivaa...

Tai vähän työtä ja paljon huvia, olisiko se ihanne?

-Meetkö kesätöihin vai "punotko juonia" ja "kehittelet kertomuksia" koko kesän...Kolollasi, naapurissani:)

• on huvia... kirjoitti:

...ja lisäksi paljon naurua, iloa, riemua...On elämä kivaa...

Tai vähän työtä ja paljon huvia, olisiko se ihanne?

-Meetkö kesätöihin vai "punotko juonia" ja "kehittelet kertomuksia" koko kesän...Kolollasi, naapurissani:)

vain parille leirille olen menossa.

Kirjoittelen ja piirtelen ja nautin kesästä.... syksyllä sitten alkaa taas duunit ja koulut, ja sitten ehkä ensi kesänä ;)

• wenkula

käyköhän kaikki hyvin sittenkään?*kuiskaa korvaan*sie se osaat!!

• SEn näet sitten Sunnunantaina... Silloin se nimittäin ilmestyy ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      31
      2735
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2445
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2031
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1843
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1356
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1317
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      997
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      975
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe