Miksei seuraa löydy?

-neitonen19-

Minä: Nuori, ok näköinen (makuasioista ei kiistellä) opiskelija nainen. Urheilullinen, seurassa viihtyvä vaikka välillä ujonkin puoleinen, rehellinen, huumorintajuinen, fiksu, ymmärtävä, pitkä, todella hoikka (okei ehkä liiankin, mutta geeneille ei mitään voi), itsenäinen, mutta kaipaa miestä vierelleen.

Miksi, oi miksi, ei sitten löydy koskaan sitä oikeeta miestä? En ole liian vaativa miesten suhteen, kunhan pitää ulkonäöstään huolta ja omaa hyvän itsetunnon..
Olen kyllästynyt olemaan sinkku, en sen takia että kaikilla muillakin on mies, vaan ihan vaan koska kaipaan miehen läheisyyttä!
Olen aktivinen ihminen, minut voisi napata lenkkipolulta, elokuvateatterista tai vaikka baaristakin, mutta ei ole kukaan vielä osunut kohdalle..
Kokeiltu on jopa nettitreffailuja, mutta seksi seuraahan siellä vaan tarjottiin.
Kärsivällisyyttäkin on koeteltu kun ei sitä miestä, joka pitää minusta juuri tällaisena kuin olen, ole löytynyt.

Missä te seurustelevat olette kultaanne törmäneet?? Entä missä pyörivät kaikki sinkut, jotka etsivät sitä pidenpi aikaista suhdetta..?

42

2178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis

yks mut oon 17 v.

itsetunto ihan ok/hyvä,mitä nyt välillä vähän heikompi :D (harvemmin kuiteski)
      pidän kaikenlaisest urheilust,normaalipainoinen vaikka olenkin hieman pyöreä vatsan seudult...

• Mies22.

mukava kundi vailla pidempää suhdetta.

• pete_

aivan varma, että tulet vielä joskus löytämään miehen, jolla on todellisia rakkauden tunteita sinua kohtaan eikä hän pyöri vain seksin perässä. Ole vain edelleen aktiivinen (kuten viestissä kirjoititkin) ja kuljet avoimin mielin, niin onni hymyilee varmasti. Ja kesähän on rakkauden aikaa. ;)

• ookk

kyl nainen löytää, miehellä eri juttu.

• lähellä samaa linijaa menossa näköjään minun kans!

• -neitonen19-

Nikha85 olla mies vai nainen?

• Mjiess

..joten en osaa sanoa. Tuollaisen listanhan olisi voinut
      kirjoittaa todella, todella moni suomalainen opiskelijanainen.

Ehkä ne ovatkin ne huonot puolesi joita et kertonut, jotka
      estävät sinua löytämästä miestä? Ehkä olet vain niin vaikea
      luonne, etteivät miehet viihdy seurassasi?

Aivan mahdotonta sanoa. Netissä kaikki listaavat hyviä puoliaan
      kuin jonkun laitteen teknisiä ominaisuuksia ja joka toinen
      lista näyttää toisen kopiolta. Kukaan ei vain huomioi, että
      jokaisessa ihmisessä on myös ne huonot puolet. Tai noh, joidenkin
      mielestä jokin ominaisuus on huono ja toisen mielestä
      hyvä. Esim. rennolle tyypille äärimmäinen perfektionisti on
      luultavasti lähinnä rasittava, kun taas toinen perfektionisti
      arvostaa sitä piirrettä.

Eiköhän kyse ole siitä, että törmää mieheen/naiseen, jonka
      kanssa kemiat ja arvot kohtaavat. Ei se pelkästään riitä, että
      on mukava ja kaunis.

• -neitonen19-

yleensä ei tule vuodatettua niin helpolla vaan.. krroinhan (kait) olevani todella laiha, alipainoinen.. päättele siitä että ei niitä miesten rakastamia muoojakaan silloin ole!

Luonteesta.. olen pahoillani jos en keksi mitään kamalaa itsestäni, mutta kun nyt vaan satun olemaan semmoinen kuin kuvailin.
        No tuosta perfektionismista tuli mieleen että osaan olla tarkka asioissa, mutta se ei tarkoita että teroittelisin kyniä saman mittaisiksi yöllä jotta voi ottaa kynät kouluun... osaan olla rento, laikottelu on suosikki harrastuksiani, liikun kuitenkin aktiivisesti, opiskelen, juhlin välillä, käyn tapahtumissa.. eikä seuraa löydy, johtuu sit varmaan muodottomuudesta :/

• FLFL
        -neitonen19- kirjoitti:

yleensä ei tule vuodatettua niin helpolla vaan.. krroinhan (kait) olevani todella laiha, alipainoinen.. päättele siitä että ei niitä miesten rakastamia muoojakaan silloin ole!

Luonteesta.. olen pahoillani jos en keksi mitään kamalaa itsestäni, mutta kun nyt vaan satun olemaan semmoinen kuin kuvailin.
        No tuosta perfektionismista tuli mieleen että osaan olla tarkka asioissa, mutta se ei tarkoita että teroittelisin kyniä saman mittaisiksi yöllä jotta voi ottaa kynät kouluun... osaan olla rento, laikottelu on suosikki harrastuksiani, liikun kuitenkin aktiivisesti, opiskelen, juhlin välillä, käyn tapahtumissa.. eikä seuraa löydy, johtuu sit varmaan muodottomuudesta :/

Minullakin on tämä sinkkuus jäänyt jotenkin päälle. Olen 19v. poika ihan ok, mut en oo koskaan seurustellu. En osaa/tiedä miten tehdä aloite.

• Mies123456
        -neitonen19- kirjoitti:

"olevani todella laiha, alipainoinen"
        "eikä seuraa löydy, johtuu sit varmaan muodottomuudesta :/ "

Noh,syö enemmän kun kulutat..kyllä niitä muotoja tulee.

• -neitonen19-
        Mies123456 kirjoitti:

"olevani todella laiha, alipainoinen"
        "eikä seuraa löydy, johtuu sit varmaan muodottomuudesta :/ "

Noh,syö enemmän kun kulutat..kyllä niitä muotoja tulee.

Ihme ja kyllä tuo kävi minunkin päässäni mutta kun ei liho niin ei liho, johtuu geeneistä.. Ja liikunta harrastuksia en lopeta! En laihdu vaikka treenaankin mutta ei nouse painokaan vaikka miten mässäilisin..

• MIes123456
        -neitonen19- kirjoitti:

Ihme ja kyllä tuo kävi minunkin päässäni mutta kun ei liho niin ei liho, johtuu geeneistä.. Ja liikunta harrastuksia en lopeta! En laihdu vaikka treenaankin mutta ei nouse painokaan vaikka miten mässäilisin..

Kuullostaa siltä että treenaat aivan liikaa.

Sinulla voi olla ns."ylikuntotila" jolloin ei lihominen onnistu
        vaan elimistö käyttää itseään ravinnoksi.Siihen liittyy myös aliravitsemus.
        Pitkäaikaisena tila voi olla vakava.

Nuo "johtuu geeneistä" ja "vaikka miten mässäilisin" kommentit sivuutan täysin...

• -neitonen19-
        MIes123456 kirjoitti:

Kuullostaa siltä että treenaat aivan liikaa.

Sinulla voi olla ns."ylikuntotila" jolloin ei lihominen onnistu
        vaan elimistö käyttää itseään ravinnoksi.Siihen liittyy myös aliravitsemus.
        Pitkäaikaisena tila voi olla vakava.

Nuo "johtuu geeneistä" ja "vaikka miten mässäilisin" kommentit sivuutan täysin...

Kiitos ravinto -ja liikuntaekspertin neuvoista, mutta jotenkin tuntuu että tiedän itse paremmin siitä, liikunko liikaa ja miltä ruokalautaseni näyttää.
        En tahdo haastaa riitaa, mutta väitän kyllä että geenejä ei pidä sivuuttaa tuosta vain. Ja mitä tulee ylikuntoon, siihen tuskin pääsee liikkumalla max 5 kertaa viikossa (kuntosali max 2/vko, lenkki 3/vko). Ja nuo tosiaan ovat ehdottomat maximit!

Hiertääkö Mies1-6:ta vielä jokin vai oliko tämä tässä? :)

Anteeksi,meni vähän palstan aiheesta ohi..

• MIes123456
        -neitonen19- kirjoitti:

Kiitos ravinto -ja liikuntaekspertin neuvoista, mutta jotenkin tuntuu että tiedän itse paremmin siitä, liikunko liikaa ja miltä ruokalautaseni näyttää.
        En tahdo haastaa riitaa, mutta väitän kyllä että geenejä ei pidä sivuuttaa tuosta vain. Ja mitä tulee ylikuntoon, siihen tuskin pääsee liikkumalla max 5 kertaa viikossa (kuntosali max 2/vko, lenkki 3/vko). Ja nuo tosiaan ovat ehdottomat maximit!

Hiertääkö Mies1-6:ta vielä jokin vai oliko tämä tässä? :)

Anteeksi,meni vähän palstan aiheesta ohi..

Mutta vaikuttaa kyllä siltä että et tiedä..

"ylikuntoon, siihen tuskin pääsee liikkumalla max 5 kertaa viikossa (kuntosali max 2/vko, lenkki 3/vko)."

Kyllä pääsee,se riippuu ihan siitä kuinka rankkaa treeni on ja kuinka vähän ja kuinka huonoa ravintoa saat.

• -neitonen19-
        MIes123456 kirjoitti:

Mutta vaikuttaa kyllä siltä että et tiedä..

"ylikuntoon, siihen tuskin pääsee liikkumalla max 5 kertaa viikossa (kuntosali max 2/vko, lenkki 3/vko)."

Kyllä pääsee,se riippuu ihan siitä kuinka rankkaa treeni on ja kuinka vähän ja kuinka huonoa ravintoa saat.

yrittää ymmärtää. Taisinkin jo mainita tietäväni varsin hyvin nuoresta iästäni huolimatta liikunnan hyödyistä ja haitoista, oikeasta ravinnosta yms.

Viimeiset sanani ovat, että geeneissä se "vika" on. (tai siis jatkan kyllä jos vielä keksit jotain osuvaa sanottavaa ;)
        Ja voin vielä vakuuttaa että liikun monipuolisesti, eli en vedä intervalli treeniä kahdesti päivässä tai nostele saman verran painoja kuin Swarchenegger.

Apua, nyt meni jo ajatuksen punainen lanka mutta näillä eteenpäin..

• MIes123456
        -neitonen19- kirjoitti:

yrittää ymmärtää. Taisinkin jo mainita tietäväni varsin hyvin nuoresta iästäni huolimatta liikunnan hyödyistä ja haitoista, oikeasta ravinnosta yms.

Viimeiset sanani ovat, että geeneissä se "vika" on. (tai siis jatkan kyllä jos vielä keksit jotain osuvaa sanottavaa ;)
        Ja voin vielä vakuuttaa että liikun monipuolisesti, eli en vedä intervalli treeniä kahdesti päivässä tai nostele saman verran painoja kuin Swarchenegger.

Apua, nyt meni jo ajatuksen punainen lanka mutta näillä eteenpäin..

Vaan tietävänsä,mutta se tieto ei paljoa auta
        jollei ole myös tarpeeksi järkeä päässä...

Mitäpä jos kokeilisit pitää viikon totaali
        tauon kuntoilussa..ihan vaikka huvin vuoksi..
        Ja sinä aikana syödä hyvin,siis oikeasti..sitten vasta voit
        väittää ettet pysty saamaan painoa lisää..

Jos se "vika" on geeneissäsi niin ne pitäisi olla t o d e l l a huonot..
        En usko että silloin pystyisit ollenkaan kuntoliikuntaan.

No,osuiko mikään...?

• -tyttönen19-
        MIes123456 kirjoitti:

Vaan tietävänsä,mutta se tieto ei paljoa auta
        jollei ole myös tarpeeksi järkeä päässä...

Mitäpä jos kokeilisit pitää viikon totaali
        tauon kuntoilussa..ihan vaikka huvin vuoksi..
        Ja sinä aikana syödä hyvin,siis oikeasti..sitten vasta voit
        väittää ettet pysty saamaan painoa lisää..

Jos se "vika" on geeneissäsi niin ne pitäisi olla t o d e l l a huonot..
        En usko että silloin pystyisit ollenkaan kuntoliikuntaan.

No,osuiko mikään...?

Ei, ei, ei... Olen kuule viime kesänäkin ollut yli kuukauden verran ulkomailla ilman minkäänlaista liikuntaa ja syönyt koko Afrikan edestä. Ilman että paino nousee.

Ja uskallatkin tuntematta minua väittää ettei löydy järkeä korvien välistä! Hmph..

• Mies12346
        -tyttönen19- kirjoitti:

Ei, ei, ei... Olen kuule viime kesänäkin ollut yli kuukauden verran ulkomailla ilman minkäänlaista liikuntaa ja syönyt koko Afrikan edestä. Ilman että paino nousee.

Ja uskallatkin tuntematta minua väittää ettei löydy järkeä korvien välistä! Hmph..

Vielä hermostuta.
        En väittänyt ettei löytyisi järkeä vaan vihjailin niin..Ja juuri sen takia uskallankin kun en tunne..

Jos olisit syönyt afrikan edestä niin painaisit nyt yhtä paljon kun puoli afrikkaa..
        En usko tuota geenipötyä eikä kukaan muukaan järkevä ihminen sitä sulata.

• -neitonen19-
        Mies12346 kirjoitti:

Vielä hermostuta.
        En väittänyt ettei löytyisi järkeä vaan vihjailin niin..Ja juuri sen takia uskallankin kun en tunne..

Jos olisit syönyt afrikan edestä niin painaisit nyt yhtä paljon kun puoli afrikkaa..
        En usko tuota geenipötyä eikä kukaan muukaan järkevä ihminen sitä sulata.

unohdit 5:sen nimimerkistäsi ;)

Pakko se on "geenipötyyn" uskoa, kun olen ainut koko laajasta tuttavapiiristäni joka vaan ei liho. En itse ole iloinen tilanteesta, usko pois.
        Ja jos satut olemaan joku 10v jässikkä niin turhaan tässä geeneistä mitään mantrataan...

• MIes123456
        -neitonen19- kirjoitti:

unohdit 5:sen nimimerkistäsi ;)

Pakko se on "geenipötyyn" uskoa, kun olen ainut koko laajasta tuttavapiiristäni joka vaan ei liho. En itse ole iloinen tilanteesta, usko pois.
        Ja jos satut olemaan joku 10v jässikkä niin turhaan tässä geeneistä mitään mantrataan...

Menee sitten oikopäätä lääkäriin.
        Aika vakavalta tilalta kuullostaa jos ei liho vaikka kuinka söisi..

Epäilen kyllä vahvasti että olet liikunta-addikti
        /- anorektikko, tms. joka selittää tilanteesi.

"Ja jos satut olemaan joku 10v jässikkä niin turhaan tässä geeneistä mitään mantrataan... "

Ahaa,nyt sinä alat aliarvioimaan minun älykkyyttäni...
        Tökeröllä tavalla tosin..voisit hieman kehittää
        noita "heittoja" edes jotenkin osuvimmiksi..

En todellakaan ole 10v jässikkä,
        vaan lähemmäs 30v iso mies..kuntosaliharrastaja.

• -tyttönen19-
        MIes123456 kirjoitti:

Menee sitten oikopäätä lääkäriin.
        Aika vakavalta tilalta kuullostaa jos ei liho vaikka kuinka söisi..

Epäilen kyllä vahvasti että olet liikunta-addikti
        /- anorektikko, tms. joka selittää tilanteesi.

"Ja jos satut olemaan joku 10v jässikkä niin turhaan tässä geeneistä mitään mantrataan... "

Ahaa,nyt sinä alat aliarvioimaan minun älykkyyttäni...
        Tökeröllä tavalla tosin..voisit hieman kehittää
        noita "heittoja" edes jotenkin osuvimmiksi..

En todellakaan ole 10v jässikkä,
        vaan lähemmäs 30v iso mies..kuntosaliharrastaja.

Olen käynyt terveydenhoitajalla yms. mutta "mitään" ei löydetty. Anoreksiaa en sairasta, se on varma. Enkä muuten mitään muutakaan syömishäiriötä. Minä TAHDON lisää painoa, en missään nimessä vähentää sitä.

Miten niin tökeröllä tavalla?? Tämä alkaa mennä jo henkilökohtaiseksi..

Ja vanhan, Ison miehen onkin hyvä puhua, jos omalla kohdalla on kaikki täydellisesti. Nytpähän tiedät että on semmoisiakin jotka eivät vain liho, jos siis myönnyt jo pikku hiljaa uskomaan..? Vai lähetänkö lääkärin todistukset ja alan pitämään sinulle liikunta -ja ravintopäiväirjaa..? (tuo oli sitten sarkasmia)

• MIes123456
        -tyttönen19- kirjoitti:

Olen käynyt terveydenhoitajalla yms. mutta "mitään" ei löydetty. Anoreksiaa en sairasta, se on varma. Enkä muuten mitään muutakaan syömishäiriötä. Minä TAHDON lisää painoa, en missään nimessä vähentää sitä.

Miten niin tökeröllä tavalla?? Tämä alkaa mennä jo henkilökohtaiseksi..

Ja vanhan, Ison miehen onkin hyvä puhua, jos omalla kohdalla on kaikki täydellisesti. Nytpähän tiedät että on semmoisiakin jotka eivät vain liho, jos siis myönnyt jo pikku hiljaa uskomaan..? Vai lähetänkö lääkärin todistukset ja alan pitämään sinulle liikunta -ja ravintopäiväirjaa..? (tuo oli sitten sarkasmia)

"Olen käynyt terveydenhoitajalla yms. mutta "mitään" ei löydetty. "

No se nyt ei ole "mitään" uutta..

"Minä TAHDON lisää painoa, en missään nimessä vähentää sitä."

Kokeile sitten sitä viikkoa ilman liikuntaa
        ja lisäten päivittäistä energiansaantia.

"Miten niin tökeröllä tavalla?? Tämä alkaa mennä jo henkilökohtaiseksi.. "

Älä ny..se oli vaan rakentavaa kritiikkiä..
        Sinä olet nuori viellä,kyllä sä opit..

"jotka eivät vain liho, jos siis myönnyt jo pikku hiljaa uskomaan..? "

Miksi ihmeessä minun pitäisi myöntyä uskomaan yhtään mihinkään..?
        Kohteliaisuudestako kun 19vuotias neiti sitä pyytää..

• -tyttönen19-
        MIes123456 kirjoitti:

"Olen käynyt terveydenhoitajalla yms. mutta "mitään" ei löydetty. "

No se nyt ei ole "mitään" uutta..

"Minä TAHDON lisää painoa, en missään nimessä vähentää sitä."

Kokeile sitten sitä viikkoa ilman liikuntaa
        ja lisäten päivittäistä energiansaantia.

"Miten niin tökeröllä tavalla?? Tämä alkaa mennä jo henkilökohtaiseksi.. "

Älä ny..se oli vaan rakentavaa kritiikkiä..
        Sinä olet nuori viellä,kyllä sä opit..

"jotka eivät vain liho, jos siis myönnyt jo pikku hiljaa uskomaan..? "

Miksi ihmeessä minun pitäisi myöntyä uskomaan yhtään mihinkään..?
        Kohteliaisuudestako kun 19vuotias neiti sitä pyytää..

Erehtyminen on varmasti inhimillistä sinunkin kohdallasi, kokeile vaikka.

Uskoisit nyt että en ole mikään himo kuntoilija! Nyttenkin istun päivät pitkät kirjaston hämärissä istumalihaksia korkeintaan treenaamassa pääsykoekirjoja pänttäillen, ja niin joo, onhan se tie kirjastolle pitkä ja raskas (ja autolla pääsee etuovelle melkein).. Jos ehdin kerran viikos lenkille ja kahesti salille niin olen tyytyväinen.

"Älä ny..se oli vaan rakentavaa kritiikkiä.. Sinä olet nuori viellä,kyllä sä opit.. " Ikärasismiakin jo vai...

"Kohteliaisuudestako kun 19vuotias neiti sitä pyytää.. "
        No vaikka sitten siitä.. Ja miten tuo ikä taas tähän liittyy? Jos et ole koskaan tavannut fiksua ja kypsää 19- vuotiasta niin se on sinun ongelmasi.

• MIes123456
        -tyttönen19- kirjoitti:

Erehtyminen on varmasti inhimillistä sinunkin kohdallasi, kokeile vaikka.

Uskoisit nyt että en ole mikään himo kuntoilija! Nyttenkin istun päivät pitkät kirjaston hämärissä istumalihaksia korkeintaan treenaamassa pääsykoekirjoja pänttäillen, ja niin joo, onhan se tie kirjastolle pitkä ja raskas (ja autolla pääsee etuovelle melkein).. Jos ehdin kerran viikos lenkille ja kahesti salille niin olen tyytyväinen.

"Älä ny..se oli vaan rakentavaa kritiikkiä.. Sinä olet nuori viellä,kyllä sä opit.. " Ikärasismiakin jo vai...

"Kohteliaisuudestako kun 19vuotias neiti sitä pyytää.. "
        No vaikka sitten siitä.. Ja miten tuo ikä taas tähän liittyy? Jos et ole koskaan tavannut fiksua ja kypsää 19- vuotiasta niin se on sinun ongelmasi.

"No vaikka sitten siitä.. Ja miten tuo ikä taas tähän liittyy?"

Ei kai mitenkään..jollet sitten odota että kohtelisin sinua jotenkin paremmin ikäsi tai sukupuolesi takia..

En vaan usko sitä mitä yrität selittää..

" Jos et ole koskaan tavannut fiksua ja kypsää 19- vuotiasta niin se on sinun ongelmasi. "

Kaipa sellaisiakin jossain on olemassa..en vaan
        tosiaan ole semmoisesta kuullutkaan koskaan..

• -neitonen19-
        MIes123456 kirjoitti:

"No vaikka sitten siitä.. Ja miten tuo ikä taas tähän liittyy?"

Ei kai mitenkään..jollet sitten odota että kohtelisin sinua jotenkin paremmin ikäsi tai sukupuolesi takia..

En vaan usko sitä mitä yrität selittää..

" Jos et ole koskaan tavannut fiksua ja kypsää 19- vuotiasta niin se on sinun ongelmasi. "

Kaipa sellaisiakin jossain on olemassa..en vaan
        tosiaan ole semmoisesta kuullutkaan koskaan..

Ensinnäkin olen kohta jo 19 ja puoli.. En vaadi erikoiskohtelua koska pärjään ilmankin sitä.. Kiitos vain.

Olette te miehet kanssa semmoisia..
        "En vaan usko sitä mitä yrität selittää.." Yritän? Minähän puhun täyttä asiaa sinun vain kierrellessä ympyrää.

Pitää sit varmaan varoa sanojaan ettei iäkkäämpi herrasmies saa sydänkohtausta vielä..
        Ja tuo "en vaan tosiaan ole semmoisesta kuullutkaan koskaan.." saa herneen melkein nenään jo! Ja vielä naurua otsikossa.. kaikkea sitä saakin kestää, lapsellista.

• Mies.

Ei tarvitse kuin mennä ulos. Mies ei löydä, vaikka menisi ulos.

• -neitonen19-

Mitenkäs se nyt on mahdollista että kaikki naiset löytävät miehen mutta miehet jäävät yksin? Tekisi mieli sanoa että se on kyllä niin päin että miehet keräävät kaikki naiset mutta eiköhän ne suhteet aika taspauolisesti kummallekkin sukupuolelle jakaudu kuiteskin..

FLFL tiedän tasantarkkaan miten hankalaa aloituksen tekeminen on, varsinkin kun meidän ikäiset osaavat vielä olla todella lapsellisia ja nauravat vaikka päin naamaa jos ei kiinnosta.
        Olenkin katsellut hitusen vanhempien miesten suuntaan nytten... Joskus kyllä tuntuu että pitäisi "ottaa" joku lähemmäs 35v mies joka olisi jo kypsempi ja katsoisi enemmän "sisäistä minää"! En kuitenkaan yleistä.. tiedän että on paljon nuoria, kypsiä miehiä..

• varoituksensana
        -neitonen19- kirjoitti:

Mitenkäs se nyt on mahdollista että kaikki naiset löytävät miehen mutta miehet jäävät yksin? Tekisi mieli sanoa että se on kyllä niin päin että miehet keräävät kaikki naiset mutta eiköhän ne suhteet aika taspauolisesti kummallekkin sukupuolelle jakaudu kuiteskin..

FLFL tiedän tasantarkkaan miten hankalaa aloituksen tekeminen on, varsinkin kun meidän ikäiset osaavat vielä olla todella lapsellisia ja nauravat vaikka päin naamaa jos ei kiinnosta.
        Olenkin katsellut hitusen vanhempien miesten suuntaan nytten... Joskus kyllä tuntuu että pitäisi "ottaa" joku lähemmäs 35v mies joka olisi jo kypsempi ja katsoisi enemmän "sisäistä minää"! En kuitenkaan yleistä.. tiedän että on paljon nuoria, kypsiä miehiä..

Jos 30 miehet etsivät itseään 10-15v nuorempia tyttöjä, he tuskin katsovat sitä "sisäistä minää" vaan ainoastaan tytön nuoruutta = ulkonäköä.

• 27v. nainen
        -neitonen19- kirjoitti:

niitä ikäisiäsi poikia, kyllä niistäkin fiksuja löytyy. Kyllä ei vanhemmat miehet todellakaan katso "sisäistä minääsi". Jos mies on yli 10 v. vanhempi, niin tietäähän sen, mitä se sinusta haluaa...:/

• JJK86

päin Suomea tuollainen järkevä ja liikunnallinen tyttö juoksentelee, jos saan kysyä.

• -tyttönen19-

..että kaaaukana Oulusta.Itä uudeltamaalta, jos nyt tuon verran paljastan :)

(p.s kiva lacosten paita!)

• JJK86
        -tyttönen19- kirjoitti:

..että kaaaukana Oulusta.Itä uudeltamaalta, jos nyt tuon verran paljastan :)

(p.s kiva lacosten paita!)

en taida jaksaa juosta.

• -neitonen19-
        JJK86 kirjoitti:

en taida jaksaa juosta.

se juoksu kohti etelää sujuu.. ja kun jo 2000 -lukua eletään niin pyörien ja potkulautojen lisäksi liikkuu semmoisia jänniä kapistuksia kuin autot, esimerkin mainitakseni. ;)

• JJK86
        -neitonen19- kirjoitti:

se juoksu kohti etelää sujuu.. ja kun jo 2000 -lukua eletään niin pyörien ja potkulautojen lisäksi liikkuu semmoisia jänniä kapistuksia kuin autot, esimerkin mainitakseni. ;)

sehän maapallo viettää eteläänpäin niin eikö se sillon ole alamäkeä. Onhan tuota aina silloin tällöin tullu kesällä käytyä siellä päin sukuloimassa

• MIes123456

Täytyi jatkaa tänne kun S24 ei enää antanut
      vastata tuohon viestiketjuun...on niin puolueellinen..

>En vaadi erikoiskohtelua koska pärjään ilmankin sitä.. Kiitos vain.

No hyvä..kunhan kysyin..

>Olette te miehet kanssa semmoisia..

Juu,kato kun on äijä niin se tulee ihan luonnostaan..
      Sillehän on joku sanakin..en nyt saa sitä mieleeni..vanhus kun olen..

"En vaan usko sitä mitä yrität selittää.." Yritän? Minähän puhun täyttä asiaa sinun vain kierrellessä ympyrää.

Esitän vaan mahdollisia vaihtoehtoja,sen
      sinun esittämäsi..ööö..pötypuheen tilalle.

>Pitää sit varmaan varoa sanojaan ettei iäkkäämpi >herrasmies saa sydänkohtausta vielä..

Ei tässä mitään sydänkohtausta ole tulossa mutta
      sitä ei tiedä jos vaikka nauruun tukehtuisi..että varo vaan..
      Ja voit jättää sen "herrasmies" siitä pois..

"Ja tuo "en vaan tosiaan ole semmoisesta kuullutkaan koskaan.." saa herneen melkein nenään jo! Ja vielä naurua otsikossa.. kaikkea sitä saakin kestää, lapsellista."

Äläs vetele niitä herneitä nenuun,
      ne on vaikeeta saada pois sieltä..

Eihän sitä aina täydy olla niin aikuinen
      kun sinä..ei tarvii yrittää päteä joka paikassa..
      Sä voisit ottaa vähän rennommin välillä..

• -neitonen19-

"No hyvä..kunhan kysyin.. " VIhjailun makua..? ei tarvitse alentua noin alas, kerro suoraan vaan jos jokin nyppii.

"Sillehän on joku sanakin..en nyt saa sitä mieleeni..vanhus kun olen.." Olisiko se hakemasi sana niljakas, hidas tai törppö?

"Esitän vaan mahdollisia vaihtoehtoja,sen
        sinun esittämäsi..ööö..pötypuheen tilalle."
        Sinun mahdolliset vaihtoehtosi eivät kuitenkaan sovi minuun. Ja sano vielä kerrankin että ongelmani on pötypuhetta niin laitan veljeni jäljittämään sinut..

"Äläs vetele niitä herneitä nenuun,
        ne on vaikeeta saada pois sieltä.. "
        No jos kerran kokemuksesta puhut..

Ja anteeksi, tuo herrasmies tuli täysin tarkoittamattani.
        No nauru pidentää ikää, että ajattelisit positiivisesti "äijä".

Osaan ottaa rennosti,kiitos huolehtimisesta vaan.. Mutta todella rennosti otan vasta yo juhlien ja pääsykokeiden jälkeen.

Tukehtumisiin.

• Mies123456
        -neitonen19- kirjoitti:

"No hyvä..kunhan kysyin.. " VIhjailun makua..? ei tarvitse alentua noin alas, kerro suoraan vaan jos jokin nyppii.

"Sillehän on joku sanakin..en nyt saa sitä mieleeni..vanhus kun olen.." Olisiko se hakemasi sana niljakas, hidas tai törppö?

"Esitän vaan mahdollisia vaihtoehtoja,sen
        sinun esittämäsi..ööö..pötypuheen tilalle."
        Sinun mahdolliset vaihtoehtosi eivät kuitenkaan sovi minuun. Ja sano vielä kerrankin että ongelmani on pötypuhetta niin laitan veljeni jäljittämään sinut..

"Äläs vetele niitä herneitä nenuun,
        ne on vaikeeta saada pois sieltä.. "
        No jos kerran kokemuksesta puhut..

Ja anteeksi, tuo herrasmies tuli täysin tarkoittamattani.
        No nauru pidentää ikää, että ajattelisit positiivisesti "äijä".

Osaan ottaa rennosti,kiitos huolehtimisesta vaan.. Mutta todella rennosti otan vasta yo juhlien ja pääsykokeiden jälkeen.

Tukehtumisiin.

""No hyvä..kunhan kysyin.. " VIhjailun makua..? ei tarvitse alentua noin alas, kerro suoraan vaan jos jokin nyppii. "

Ei kun just sitä tarkoitin..jos olisit halunnut
        erityiskohtelua niin olisit saanut sitä...mutta
        et halunnut niin..no enhän minä nyt kuitenkaan kehtaa kovin pahasti sanoa 19 vuotiaalle neiti-ihmiselle..

"Olisiko se hakemasi sana niljakas, hidas tai törppö?

Eikun olen vaan kusipää..
        Enhän minä tosissani..Kunhan kiusaan..

"Ja sano vielä kerrankin että ongelmani on pötypuhetta niin laitan veljeni jäljittämään sinut.. "

Oho,ja se jonkun ehkä olettama älykkyys karisee yhä vain..
        Mitenhän alas tässä vielä päästäänkään...

En väittänyt että itse ongelmasi olisi pötypuhetta
        mutta se mitä sanot on pötypuhetta..
        Ongelma on varmaankin todellinen mutta
        pystyt sen itse korjaamaan oikeilla valinnoilla siis jos haluat.

Heh,tämä kyllä kieltämättä huvittaa minua että
        nuoruus luulee tietävänsä paremmin kun vanhuus ja viisaus..
        Kai se on sitä nuoruuden paloa..

>Osaan ottaa rennosti,kiitos huolehtimisesta vaan.. Mutta todella rennosti otan vasta yo juhlien ja pääsykokeiden jälkeen. >

Mutta älähän sitten ota liian rennosti..

>Tukehtumisiin.

Köh,köh kööh..

• -neitonen19-
        Mies123456 kirjoitti:

""No hyvä..kunhan kysyin.. " VIhjailun makua..? ei tarvitse alentua noin alas, kerro suoraan vaan jos jokin nyppii. "

Ei kun just sitä tarkoitin..jos olisit halunnut
        erityiskohtelua niin olisit saanut sitä...mutta
        et halunnut niin..no enhän minä nyt kuitenkaan kehtaa kovin pahasti sanoa 19 vuotiaalle neiti-ihmiselle..

"Olisiko se hakemasi sana niljakas, hidas tai törppö?

Eikun olen vaan kusipää..
        Enhän minä tosissani..Kunhan kiusaan..

"Ja sano vielä kerrankin että ongelmani on pötypuhetta niin laitan veljeni jäljittämään sinut.. "

Oho,ja se jonkun ehkä olettama älykkyys karisee yhä vain..
        Mitenhän alas tässä vielä päästäänkään...

En väittänyt että itse ongelmasi olisi pötypuhetta
        mutta se mitä sanot on pötypuhetta..
        Ongelma on varmaankin todellinen mutta
        pystyt sen itse korjaamaan oikeilla valinnoilla siis jos haluat.

Heh,tämä kyllä kieltämättä huvittaa minua että
        nuoruus luulee tietävänsä paremmin kun vanhuus ja viisaus..
        Kai se on sitä nuoruuden paloa..

>Osaan ottaa rennosti,kiitos huolehtimisesta vaan.. Mutta todella rennosti otan vasta yo juhlien ja pääsykokeiden jälkeen. >

Mutta älähän sitten ota liian rennosti..

>Tukehtumisiin.

Köh,köh kööh..

Sulta ei sit armoa tipu.. Kusipää on kyllä aika hyvä sana tähän.

"Enhän minä tosissani..Kunhan kiusaan.."
        Tajusin sen, ihme ja kyllä... Muillakin on huumorintajua. Tais olla sulle uusi asia sekin..

"jonkun ehkä olettama älykkyys karisee yhä vain.."
        Taas mentiin tähän.. Mikäs se vanhan ja viisaan kusipään äo sitten mahtaa olla? Mensassa vietät päivät ja illat ku pitää noin hankaloihin aikoihin sönkertää tekstiä..?

"Mitenhän alas tässä vielä päästäänkään..."
        Ota siitäkin selvää, riippuu ihan susta..

Uskoisit nyt, että kun ei liho niin ei liho. Olen viimesen vuosikymmenen ollut jo lihotuskuurilla mutta ei nouse paino ei. Ja mitäs kehittävää sä taas keksit inttää vastaan?

Mut hei nyt minä lähden lukemaan.. ei sais kirjoittaa kiireessä kun heti tulee semmosta viestiä että...

köööhö köh

• MIes123465
        -neitonen19- kirjoitti:

Sulta ei sit armoa tipu.. Kusipää on kyllä aika hyvä sana tähän.

"Enhän minä tosissani..Kunhan kiusaan.."
        Tajusin sen, ihme ja kyllä... Muillakin on huumorintajua. Tais olla sulle uusi asia sekin..

"jonkun ehkä olettama älykkyys karisee yhä vain.."
        Taas mentiin tähän.. Mikäs se vanhan ja viisaan kusipään äo sitten mahtaa olla? Mensassa vietät päivät ja illat ku pitää noin hankaloihin aikoihin sönkertää tekstiä..?

"Mitenhän alas tässä vielä päästäänkään..."
        Ota siitäkin selvää, riippuu ihan susta..

Uskoisit nyt, että kun ei liho niin ei liho. Olen viimesen vuosikymmenen ollut jo lihotuskuurilla mutta ei nouse paino ei. Ja mitäs kehittävää sä taas keksit inttää vastaan?

Mut hei nyt minä lähden lukemaan.. ei sais kirjoittaa kiireessä kun heti tulee semmosta viestiä että...

köööhö köh

"Taas mentiin tähän.. Mikäs se vanhan ja viisaan kusipään äo sitten mahtaa olla? Mensassa vietät päivät ja illat ku pitää noin hankaloihin aikoihin sönkertää tekstiä..?"

Eivät taida tuonne mensaan laskea kun eivät siedä kritiikkiä...
        Mutta kyllä se ÖÄ varmaan sellaista 500:aa hipoisi..

"Olen viimesen vuosikymmenen ollut jo lihotuskuurilla mutta ei nouse paino ei. Ja mitäs kehittävää sä taas keksit inttää vastaan? "

Ei muuta kun että mene lääkäriin. Tosissaan.

• -tyttönen19-
        MIes123465 kirjoitti:

"Taas mentiin tähän.. Mikäs se vanhan ja viisaan kusipään äo sitten mahtaa olla? Mensassa vietät päivät ja illat ku pitää noin hankaloihin aikoihin sönkertää tekstiä..?"

Eivät taida tuonne mensaan laskea kun eivät siedä kritiikkiä...
        Mutta kyllä se ÖÄ varmaan sellaista 500:aa hipoisi..

"Olen viimesen vuosikymmenen ollut jo lihotuskuurilla mutta ei nouse paino ei. Ja mitäs kehittävää sä taas keksit inttää vastaan? "

Ei muuta kun että mene lääkäriin. Tosissaan.

"Ei muuta kun että mene lääkäriin. Tosissaan."

Juu, pitää harkita tuotakin. Tosissaan. Ja lupaan syödä kuin mies.

Kiitoksia avusta HerrasMIes123456..

• Mies123456
        -tyttönen19- kirjoitti:

"Ei muuta kun että mene lääkäriin. Tosissaan."

Juu, pitää harkita tuotakin. Tosissaan. Ja lupaan syödä kuin mies.

Kiitoksia avusta HerrasMIes123456..

"Juu, pitää harkita tuotakin. Tosissaan. Ja lupaan syödä kuin mies."

Nyt on oikea asenne..syö hyvin,
        mutta kaljaa ei sitten tarvii kitata..

"Kiitoksia avusta HerrasMIes123456.."

Eipä kestä..Herrasmies on aina valmis auttamaan heikompiaan...

• -tyttönen19-
        Mies123456 kirjoitti:

"Juu, pitää harkita tuotakin. Tosissaan. Ja lupaan syödä kuin mies."

Nyt on oikea asenne..syö hyvin,
        mutta kaljaa ei sitten tarvii kitata..

"Kiitoksia avusta HerrasMIes123456.."

Eipä kestä..Herrasmies on aina valmis auttamaan heikompiaan...

Syön kuin mies, juon kuin nainen...

"Herrasmies on aina valmis auttamaan heikompiaan... "
        Heikompiaan? Kiitti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3705
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      2990
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2898
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      1961
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      209
      1112
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      929
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      921
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      904
    Aihe