siirryn pitkävetoon!

rikas mies jos oisin.

ei taida tulla lotosta ja kenosta voittoja. kyllä se pitkäveto olisi hyvä vaihtoehto =)

6

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaatii vähän

      seuraamista eri pelejä kun on.

      • Pelaat vaan ammattilaisten vihjeet. http://www.esbc.fi/fi

        Lauantaina voitin näillä ja moni muukin.

        http://www.esbc.fi/fi/osuma

        Panostus on myös tärkeä opetella, ettei panosta liikkaa tai liian vähän
        http://personal.inet.fi/urheilu/systempro/viisaus.htm

        (p*k-1)/(k-1)

        Otetaan esimerkki panostuksesta. Lauantain Jippo Tp-Senäjoki Elfsborg rivillä oli kerrointa

        32.50 Todenäköisyys riville esbc:n arviolla oli
        Jippo 22% Tp-sjoki 48% Elfsborg 40%

        0,22x0,48x0.40= 0.0422x100= 4.22% koko trio

        Kassani on noin 5000€ ja kellyjakajani 8 panostin tähän riviin siis

        0.0422x32.5=1.37-1=0.37/31.5=0.011x/8=0.0014

        0.00147x5000= ~7€ 7x 32.50= 227.50€ Voitin


      • minun rahoillani
        Gambler1 kirjoitti:

        Pelaat vaan ammattilaisten vihjeet. http://www.esbc.fi/fi

        Lauantaina voitin näillä ja moni muukin.

        http://www.esbc.fi/fi/osuma

        Panostus on myös tärkeä opetella, ettei panosta liikkaa tai liian vähän
        http://personal.inet.fi/urheilu/systempro/viisaus.htm

        (p*k-1)/(k-1)

        Otetaan esimerkki panostuksesta. Lauantain Jippo Tp-Senäjoki Elfsborg rivillä oli kerrointa

        32.50 Todenäköisyys riville esbc:n arviolla oli
        Jippo 22% Tp-sjoki 48% Elfsborg 40%

        0,22x0,48x0.40= 0.0422x100= 4.22% koko trio

        Kassani on noin 5000€ ja kellyjakajani 8 panostin tähän riviin siis

        0.0422x32.5=1.37-1=0.37/31.5=0.011x/8=0.0014

        0.00147x5000= ~7€ 7x 32.50= 227.50€ Voitin

        juhli, olen joskus kokeillut soittaa, päin peetä kaikki sen arvaukset mennyt, selittelee niin kauan ennenkuin sanoo sen rivin,tulee kalliiksi.


      • minun rahoillani kirjoitti:

        juhli, olen joskus kokeillut soittaa, päin peetä kaikki sen arvaukset mennyt, selittelee niin kauan ennenkuin sanoo sen rivin,tulee kalliiksi.

        Ei ne nyt joka kerta voi osua olet soittanut väärään aikaan. Niin ja ei sinne soittaa tarvi. Vihjeet voi ostaa www.esbc.fi ja lukea netsitä. Tulee halvemmaksi. Niin ja kaikkia vihjeitä ei kannata juuri veikkaukselle pelataa jos löytää suuremman kertoimen jostain niin pelaa sitten sinne. Ite oon mukavasti voitolla vuoksenmaan vihjeillä (kolme vuotta pelannut) ja olen panostanut kellyllä. Tosin niinkuin sanoin en ole kaikkia sen vihjeitä veikkaukselle pelannut vaan olen löytänyt vihjeistä parempia kertoimia ulkomailta.

        Kertoimia voi vertailla tällä

        http://fi.betbrain.com/?jsessionid=E08EE1601956968D8F98910CEA978B80.tomcat2&um_rnd=723495


      • olet voitolla
        Gambler1 kirjoitti:

        Ei ne nyt joka kerta voi osua olet soittanut väärään aikaan. Niin ja ei sinne soittaa tarvi. Vihjeet voi ostaa www.esbc.fi ja lukea netsitä. Tulee halvemmaksi. Niin ja kaikkia vihjeitä ei kannata juuri veikkaukselle pelataa jos löytää suuremman kertoimen jostain niin pelaa sitten sinne. Ite oon mukavasti voitolla vuoksenmaan vihjeillä (kolme vuotta pelannut) ja olen panostanut kellyllä. Tosin niinkuin sanoin en ole kaikkia sen vihjeitä veikkaukselle pelannut vaan olen löytänyt vihjeistä parempia kertoimia ulkomailta.

        Kertoimia voi vertailla tällä

        http://fi.betbrain.com/?jsessionid=E08EE1601956968D8F98910CEA978B80.tomcat2&um_rnd=723495

        onhan J.V hyvä laskemaan kertoimia ja ihan asiallisia,minulla vaan ei silloin tärpännyt,tutkin ja seuraan itse senverran,että katson pärjääväni sillä.


    • dafasdfasdf

      Siirry ihmeessä vedonlyöntiin, mutta älä vaan ole niin tyhmä että Veikkaukselle pelaisit. Pelaa suurille kansainvälisille firmoille, kuten Ekspekt, Ladbrokes, Bet24 jne. Niissä palautusprosentti on huomattavasti parempi ja voittaminen helpompaa. Veikkaus vaan kusettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe