kannabis

ja reeni

mä ny heitin tämmösen villin kyssärin ihan mielenkiinnosta.. eli kuinka moni käyttää pilveä rentoutumiseen?

ennen meni viinaa v.loput ja seuraava viikko morkkiksissa.. nyt menee sätkä ja paljon ruokaa.eikä mitään krapuloita. ja näin on jatkunut jo useamman vuoden.

tää ei nyt varsinaisesti liity reenaamiseen millään tavalla, paitsi että tiedän paljon punttareita jotka tekee samoin ;)

tarkotus ei ole ketään leimata, varsinkaan alan miehiä! mutta vihasetkin vastaukset tervetulleita.

tän palstan jutut onm ollu niin tasasta paskaa koko viikon että ajattelin vähän puhdistaa ilmaa x)

44

5931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      ite poltan. Lisää ruokahalua ja rentouttaa eli mitä mainiointa kehonrakennukseen.

    • mitään uutta ole.

      onhan meitä joka junassa ;)kukin taplaa tavallaan.

    • WDR

      Minä en käytä huumeita enkä hyväksy sitä muiltakaan. Huumeet ja urheilu eivät kuulu samaan pakettiin.

      • miksi et?

        Miksi et hyväksy sitä muilta? Eikö se ole ihan jokaisen oma asia, mitä käyttää? Varsinkin jos hampun kasvattaa itse, ei tue rikollisuuttakaan.


      • opetetaan ala-asteella
        miksi et? kirjoitti:

        Miksi et hyväksy sitä muilta? Eikö se ole ihan jokaisen oma asia, mitä käyttää? Varsinkin jos hampun kasvattaa itse, ei tue rikollisuuttakaan.

        huumeiden hyväksyminen osoittaa miten löysä moraali yhteiskunnassa nykyään on. entä sitten kun hamppu ei enää tehoakaan kuin ennen? aivan oikein, siirrytään vahvempiin! ja mitä siitä seuraa? varattomuutta, terveyden romahtamista, rikollisuuden kasvua, väkivaltaa, yms.

        huumausaineet kuuluu ehkä afrikan tribaalikulttuureihin mutta nyky-yhteiskunnassa ne voivat johtaa vain tuhoon sekä yksilö- että yhteiskuntatasolla.


      • WDR
        miksi et? kirjoitti:

        Miksi et hyväksy sitä muilta? Eikö se ole ihan jokaisen oma asia, mitä käyttää? Varsinkin jos hampun kasvattaa itse, ei tue rikollisuuttakaan.

        Nyt menee sivuaiheeksi tämä, mutta oma syyni kun tähänkin ketjuun kommentoin.

        Huumeita käyttävät ihmiset ovat yleensä saamattomia luusereita joista ei ole mihinkään.Huumeet ovat Suomessa laittomia ja niillä on suora yhteys järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Edes ne säälittävät hampun-polttajat eivät tajua, että joku miljonääri käärii hyvät rahat näiden idioottien kustannuksella.

        Koko homma perustuu kylmään bisnekseen. Huumeista ei ole yhteiskunnalle muuta kuin harmia ja kun puhutaan huumaavista aineista niin ei ole jokaisen oma asia mitä käyttää sillä ne vaikuttavan aivan liian suoraan muihin ihmisiin.

        Teini-ikäiset eivät esimerkiksi ole tarpeeksi kypsiä päättämään siitä ovatko valmiita,halukkaita käyttämään huumeita sillä he eivät täysin ymmärrä mistä on kysymys. Haetaan jännitystä,vaihtelua viinalle ja ollaan vielä niin vitun lapsellisia ettei tajuta mihin se saattaa johtaa.

        Tiedän todella monta kaveria jotka aloittivat kannabiksesta ja tabuista alkoholin kanssa. Nykyisin nämä "veikkoset" ovat todella huonossa hapessa siitä syystä, että he siirtyivät aste asteella kovempiin aineisiin. Ei vaan heru sääliä enää niille luusereilla sillä peli on heidän kohdallaan pelattu.

        Vaikka se kannabis olisi jonkun mielestä kuinka mieto huumausaine tahansa niin se on silti huumausaine ja sen kasvattaminenkin on kiellettyä eli kyllä siinä silloin rikollista toimintaa harjoitetaan vaikka ei varsinaisesti tuetakaan rikollisuutta.

        Meikäläinen työskentelee turva-alalla ja noiden pilviveikkojen kanssa tulee vähän väliä erinäköisiä kohtaamisia. Säälittäviä paskoja joille ei armoa anneta.


      • Monet kilpakehonrakentajat käyttää piriä rasvanpolttoon!


      • WDR
        Läskisontiainen kirjoitti:

        Monet kilpakehonrakentajat käyttää piriä rasvanpolttoon!

        Se on heidän virheensä.


      • et tiedä mitään
        WDR kirjoitti:

        Nyt menee sivuaiheeksi tämä, mutta oma syyni kun tähänkin ketjuun kommentoin.

        Huumeita käyttävät ihmiset ovat yleensä saamattomia luusereita joista ei ole mihinkään.Huumeet ovat Suomessa laittomia ja niillä on suora yhteys järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Edes ne säälittävät hampun-polttajat eivät tajua, että joku miljonääri käärii hyvät rahat näiden idioottien kustannuksella.

        Koko homma perustuu kylmään bisnekseen. Huumeista ei ole yhteiskunnalle muuta kuin harmia ja kun puhutaan huumaavista aineista niin ei ole jokaisen oma asia mitä käyttää sillä ne vaikuttavan aivan liian suoraan muihin ihmisiin.

        Teini-ikäiset eivät esimerkiksi ole tarpeeksi kypsiä päättämään siitä ovatko valmiita,halukkaita käyttämään huumeita sillä he eivät täysin ymmärrä mistä on kysymys. Haetaan jännitystä,vaihtelua viinalle ja ollaan vielä niin vitun lapsellisia ettei tajuta mihin se saattaa johtaa.

        Tiedän todella monta kaveria jotka aloittivat kannabiksesta ja tabuista alkoholin kanssa. Nykyisin nämä "veikkoset" ovat todella huonossa hapessa siitä syystä, että he siirtyivät aste asteella kovempiin aineisiin. Ei vaan heru sääliä enää niille luusereilla sillä peli on heidän kohdallaan pelattu.

        Vaikka se kannabis olisi jonkun mielestä kuinka mieto huumausaine tahansa niin se on silti huumausaine ja sen kasvattaminenkin on kiellettyä eli kyllä siinä silloin rikollista toimintaa harjoitetaan vaikka ei varsinaisesti tuetakaan rikollisuutta.

        Meikäläinen työskentelee turva-alalla ja noiden pilviveikkojen kanssa tulee vähän väliä erinäköisiä kohtaamisia. Säälittäviä paskoja joille ei armoa anneta.

        Et näemmä tiedä Kannabiksesta mitään. Sinut on aivopesty tuolla roskapropagandalla. Kyllä ne on ihan muut kuin pilvenpolttajat, jotka harmia aiheuttaa.


      • Anonyymi
        WDR kirjoitti:

        Nyt menee sivuaiheeksi tämä, mutta oma syyni kun tähänkin ketjuun kommentoin.

        Huumeita käyttävät ihmiset ovat yleensä saamattomia luusereita joista ei ole mihinkään.Huumeet ovat Suomessa laittomia ja niillä on suora yhteys järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Edes ne säälittävät hampun-polttajat eivät tajua, että joku miljonääri käärii hyvät rahat näiden idioottien kustannuksella.

        Koko homma perustuu kylmään bisnekseen. Huumeista ei ole yhteiskunnalle muuta kuin harmia ja kun puhutaan huumaavista aineista niin ei ole jokaisen oma asia mitä käyttää sillä ne vaikuttavan aivan liian suoraan muihin ihmisiin.

        Teini-ikäiset eivät esimerkiksi ole tarpeeksi kypsiä päättämään siitä ovatko valmiita,halukkaita käyttämään huumeita sillä he eivät täysin ymmärrä mistä on kysymys. Haetaan jännitystä,vaihtelua viinalle ja ollaan vielä niin vitun lapsellisia ettei tajuta mihin se saattaa johtaa.

        Tiedän todella monta kaveria jotka aloittivat kannabiksesta ja tabuista alkoholin kanssa. Nykyisin nämä "veikkoset" ovat todella huonossa hapessa siitä syystä, että he siirtyivät aste asteella kovempiin aineisiin. Ei vaan heru sääliä enää niille luusereilla sillä peli on heidän kohdallaan pelattu.

        Vaikka se kannabis olisi jonkun mielestä kuinka mieto huumausaine tahansa niin se on silti huumausaine ja sen kasvattaminenkin on kiellettyä eli kyllä siinä silloin rikollista toimintaa harjoitetaan vaikka ei varsinaisesti tuetakaan rikollisuutta.

        Meikäläinen työskentelee turva-alalla ja noiden pilviveikkojen kanssa tulee vähän väliä erinäköisiä kohtaamisia. Säälittäviä paskoja joille ei armoa anneta.

        Itse poltan päivittäin ja voin sanoa 70-90% varmuudella että olen saavuttanut paljon enemmän elämässäni kuin sinä... Ellet ole sitten miljonääri;)


      • Anonyymi

        Sissy..


      • Anonyymi
        WDR kirjoitti:

        Nyt menee sivuaiheeksi tämä, mutta oma syyni kun tähänkin ketjuun kommentoin.

        Huumeita käyttävät ihmiset ovat yleensä saamattomia luusereita joista ei ole mihinkään.Huumeet ovat Suomessa laittomia ja niillä on suora yhteys järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Edes ne säälittävät hampun-polttajat eivät tajua, että joku miljonääri käärii hyvät rahat näiden idioottien kustannuksella.

        Koko homma perustuu kylmään bisnekseen. Huumeista ei ole yhteiskunnalle muuta kuin harmia ja kun puhutaan huumaavista aineista niin ei ole jokaisen oma asia mitä käyttää sillä ne vaikuttavan aivan liian suoraan muihin ihmisiin.

        Teini-ikäiset eivät esimerkiksi ole tarpeeksi kypsiä päättämään siitä ovatko valmiita,halukkaita käyttämään huumeita sillä he eivät täysin ymmärrä mistä on kysymys. Haetaan jännitystä,vaihtelua viinalle ja ollaan vielä niin vitun lapsellisia ettei tajuta mihin se saattaa johtaa.

        Tiedän todella monta kaveria jotka aloittivat kannabiksesta ja tabuista alkoholin kanssa. Nykyisin nämä "veikkoset" ovat todella huonossa hapessa siitä syystä, että he siirtyivät aste asteella kovempiin aineisiin. Ei vaan heru sääliä enää niille luusereilla sillä peli on heidän kohdallaan pelattu.

        Vaikka se kannabis olisi jonkun mielestä kuinka mieto huumausaine tahansa niin se on silti huumausaine ja sen kasvattaminenkin on kiellettyä eli kyllä siinä silloin rikollista toimintaa harjoitetaan vaikka ei varsinaisesti tuetakaan rikollisuutta.

        Meikäläinen työskentelee turva-alalla ja noiden pilviveikkojen kanssa tulee vähän väliä erinäköisiä kohtaamisia. Säälittäviä paskoja joille ei armoa anneta.

        Sä oot kyllä ihan vitun spede. Niin ja turvallisuus alalla😃 tehän niitä hippejä tykkäätte piesstä.


    • just tommoset...

      just tommoset pilviveikot sortuu huumehöyryissään kaiken maailman älyvapaisiin tekoihin kuten taksiryöstöt ja murhat! huumeet altistaa aina persoonallisuushäiriöille ja skitsofrenialle ja sen kyllä huomaa nykynuorista kun kattoo uutisia!

      • Lifter

        Eiköhän suurin osa noista rikoksista tehdä ihan kansallishuumeemme viinan voimalla. Ja viina aiheuttaa huomattavasti enemmän masennusta ja mielenterveysongelmia kuin kannabis. Toki onhan se paljon laajemmin käytetykkin.

        Päihteet on pahasta, mutta ei mielestäni pilven takia hysteeriseksi kannata alkaa. Muutama huonopuoli siinä toki on. Esim laittomuus johtaa siihen, että sitä kaupataan epämääräisissä ympyröissä. Ellei itse kasvattele tai kaveripiiri kasvata. Lisäksi ihan se huonon olon puutuminen laskuvaiheessa altistaa halulle polttaa lisää/ pysyä paukuissa. Tällä on taas hyvin passivoiva vaikutus elämään. Ja useasti polteltuna tulee keuhkoputken tulehduksia yms. Siinä mielessä huono päihde suomalaiseen "pönttösekaisin" päihdekulttuuriin.

        Mutta jos tietää homman pysyvän hanskassa, niin en ainakaan minä tuomitse. Varmasti treenien kannalta paremip mitä viina. Pystyy treenaamaan jo seuraavana päivänä. Monilla se ei vaan pysy hanskassa. Ollaan jumissa päivätpitkät, eikä saada mitään aikaiseksi. Itse en ole enää vuosiin tuotteen kanssa ollut tekemisissä, mutta ei minulla huonoja muistoja siitä ole. Kannattaa myös muistaa että kannabis näkyy testeissä melko pitkään, joten testattavien urheilijoiden kannattaa olla tarkkana.


      • taksiryöstöt ja murhat??

        et säkään ihan täysillä valoilla ole liikenteessä, jos tommosta kuvittelet :)) meinaaksä että pilvenpolttajat on jotenkin agressiivisia? se ei yksinkertasesti kuulu tähän päihteeseen. toisin kuin esim viina.. ja narkkari :)) taidat asua aika eristyksissä? mä käyn viikot töissä ja reenaan illat. jos mä nyt yhen sätkän vedän perjantai iltasin, niin mun mielestä se on aika kaukana narkkarista. mutta mielipide tuokin.


      • Anonyymi

        Päivän naurut tästä!!! :DD Ensinnäkin pilvi vaikuttaa ihmisen mieleen ja oloon positiivisesti, lievittää masennusta, päivittäis käytössä pahentaa, mutta ei vaikutuksen alaisena. Yksi lapsuuden ystäväni oli todella pahasti riippuvainen alkoholiin ja sillä meni viikossa n.4 koppaa kaljaa joka on aika helvetin paljon omasta mielestä. Toki ainakun oli mahdollisuus niin joi enemmän esim. lomilla. Kun hän alkoi polttamaan pilveä niin se miten hänen ryyppääminen loppui kuin seinään ihmetyttää minua vieläkin. Nykyään hänellä on vaimo ja 2 lasta ja pilveä polttelee sillontällöin n.6 kertaa viikossa, ja rakennus-alan insinöörinä toimii tällä hetkellä... Juopottelevasta äijjästä insinööri? Sanoo itse pilven pelastaneen elämän, oisi saattanut sillä juopottelulla lähteä henki saatika järki.


    • Miehen pituinen

      Aina unohdetaan se mikä möyhynpoltossa on vaarallisinta, se savun vetäminen syvälle keuhkoihin. Keuhkosyöpäriski kasvaa helkkaristi!

      • ole ainoa tapa.

        Kannabista voi myös syödä vaikkapa pikkuleipien mausteena, sellaisenaan tai juoda teen, kaakaon, jugurtin, ym. seassa.


    • kaapp1

      Eikö tällainen keskustelu kuulu tonne sähly tai salibandy-puolelle? Lumilautailu olis toinen vaihtoehto.

      • WDR

        Nyt olet asian ytimessä. Eipä kuulu tänne MIESTEN osastolle tällaiset säälittävät huumekeskustelut!


    • perttim2

      Olen tavannut näitä heeboja, joiden mielestä kannabis on ihan hyvä kama juurikin treenien takia. Ei tule darraa ja pystyy treenaa jo seuraavana päivänä ihan hyvin ja blaa blaa blaa. Eipä niistä yhdestäkään pitkällä tähtäimellä tullut yhtään mitään. Ja siellä oli mukana ihan lupaaviakin voimailulajien harrastajia, mm. pari jotka sivusivat suomen ennätystä ikäisissään (nuorissa) penkkipunnerruksessa. Sen sijaan yksi mun mielestä jo alkoholin suurkuluttaja on pokannut mitalin kansallisen tason kehonrakennuskilpailuista ja toinen kilpaillut menestyksekkäästi voimamieslajeissa. Että ei se aina niin selvä homma ole, että se viina on juuri pahempi asia vaikka se krapulaa aiheuttaakin.

      Ja toisekseenkin, mä en ole vielä tavannut yhtään iloista pilviveikkoa. Ja aika monta olen nähnyt. Lähinnä ne alkaa ajan myötä vaikuttamaan apaattisilta ihmisraunioilta.

      Kaikkea tietysti voi käyttää kohtuudella tai kohtuuttomasta, kuten alkoholiakin. Mutta kokemukset ei ainakaan ole kovin lupaavia, joten mä jättäisin väliin.

      • pitää muistaa.

        se on ihan joka aineessa, kahvia myöten sama homma.

        mäkin tiedän helvetisti niin sanottuja ihmisraunioita, MUTTA kyllä siinä yleensä on paljon muutakin takana ku pelkkää hamppua.

        nyt sekotetaan ensinnäkin 2asiaa. kohtuukäyttäjät ja nistit.

        kohtuukäyttäjä nauttii sen, ja se siitä.
        nistin on taas pakko vetää koko ajan.


      • Elämää nähnyt
        pitää muistaa. kirjoitti:

        se on ihan joka aineessa, kahvia myöten sama homma.

        mäkin tiedän helvetisti niin sanottuja ihmisraunioita, MUTTA kyllä siinä yleensä on paljon muutakin takana ku pelkkää hamppua.

        nyt sekotetaan ensinnäkin 2asiaa. kohtuukäyttäjät ja nistit.

        kohtuukäyttäjä nauttii sen, ja se siitä.
        nistin on taas pakko vetää koko ajan.

        Ekat myssyt vedin 15 vuotiaana. nykyään hyvä ammatti,lapset jo koulussa jne..en oo sortunu koskaan huumekierteeseen. alkoholiin ja koviin aineisiin on kyllä nuoruusvuosien kavereita kaatunu useita! Että puhukaa terveysintoilijat mitä haluutte mutta nykyäänkin mä vedän savut ku siltä tuntuu enkä oo mikään ihmisraunio!!


      • WDR
        Elämää nähnyt kirjoitti:

        Ekat myssyt vedin 15 vuotiaana. nykyään hyvä ammatti,lapset jo koulussa jne..en oo sortunu koskaan huumekierteeseen. alkoholiin ja koviin aineisiin on kyllä nuoruusvuosien kavereita kaatunu useita! Että puhukaa terveysintoilijat mitä haluutte mutta nykyäänkin mä vedän savut ku siltä tuntuu enkä oo mikään ihmisraunio!!

        ...ihmisraunio..


      • Elämää nähnyt
        WDR kirjoitti:

        ...ihmisraunio..

        Mä oon ainakin ylpeä siitä mitä oon vuosien aikana saavuttanut. Epäilen että sä totaali liimasnorkkeli kirjottelet tänne vaan siks että saat riidan jostain aikaiseksi. Sitä se viina ja muut huumeesi kertoo susta!


      • weiteri tietää
        WDR kirjoitti:

        ...ihmisraunio..

        kuinka paljon kyseistä yrttiä käytetään muusikkopiireissä ja onhan noita yksittäisiä kansanedustajiakin...
        ovatko hekin kaikki reppanoita?

        voisit miettiä vähän suhteellisuudentajua.
        tietty pistät työsi puolesta kaikki samaan lokeroon, mutta oikeasti esim. rastafarit ja hipit ovat egologisia, rauhallisia ja rauhaa rakastavia.

        lueppa niin opit ehkä jotain uutta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hippiliike
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Rastafari
        http://www.kolumbus.fi/juha.seppanen/op/oppilas/lukio/lukmuut/rasta.htm


      • WDR
        weiteri tietää kirjoitti:

        kuinka paljon kyseistä yrttiä käytetään muusikkopiireissä ja onhan noita yksittäisiä kansanedustajiakin...
        ovatko hekin kaikki reppanoita?

        voisit miettiä vähän suhteellisuudentajua.
        tietty pistät työsi puolesta kaikki samaan lokeroon, mutta oikeasti esim. rastafarit ja hipit ovat egologisia, rauhallisia ja rauhaa rakastavia.

        lueppa niin opit ehkä jotain uutta:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hippiliike
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Rastafari
        http://www.kolumbus.fi/juha.seppanen/op/oppilas/lukio/lukmuut/rasta.htm

        Kaikki huumeiden käyttäjät ovat säälittäviä reppanoita. Ei kiinnosta vähääkän tuollaiset takkutukat ja pellehermannit. Tosin on hyvä, että noitakin on olemassa. Erottuu sentään tosimiehet vässyköistä. XD


      • WDR
        Elämää nähnyt kirjoitti:

        Mä oon ainakin ylpeä siitä mitä oon vuosien aikana saavuttanut. Epäilen että sä totaali liimasnorkkeli kirjottelet tänne vaan siks että saat riidan jostain aikaiseksi. Sitä se viina ja muut huumeesi kertoo susta!

        En käytä huumeita. En haasta riitaa.


      • perttim2
        WDR kirjoitti:

        Kaikki huumeiden käyttäjät ovat säälittäviä reppanoita. Ei kiinnosta vähääkän tuollaiset takkutukat ja pellehermannit. Tosin on hyvä, että noitakin on olemassa. Erottuu sentään tosimiehet vässyköistä. XD

        "Tosin on hyvä, että noitakin on olemassa. Erottuu sentään tosimiehet vässyköistä."

        Juuri näin! Olen täysin samaa mieltä!


      • m.pieni
        WDR kirjoitti:

        Kaikki huumeiden käyttäjät ovat säälittäviä reppanoita. Ei kiinnosta vähääkän tuollaiset takkutukat ja pellehermannit. Tosin on hyvä, että noitakin on olemassa. Erottuu sentään tosimiehet vässyköistä. XD

        jo kaduilla noita hörhöjä kerjäämässä rahaa
        ja jopa kehtaavat tulla ovelta ovelle pummaan
        oulussa on 130000asukasta voi vain kuvitella
        mikä määrä on esim helsingin seudulla jossa asuu
        lähikunnat mukaan lukien yli miljoona ihmistä..
        säälittäviä reppanoita täytyy myöntää.
        yhteiskunnan verorahat menis parempaanki tarpeeseen kuin noitten paapominen..


      • ..että...
        m.pieni kirjoitti:

        jo kaduilla noita hörhöjä kerjäämässä rahaa
        ja jopa kehtaavat tulla ovelta ovelle pummaan
        oulussa on 130000asukasta voi vain kuvitella
        mikä määrä on esim helsingin seudulla jossa asuu
        lähikunnat mukaan lukien yli miljoona ihmistä..
        säälittäviä reppanoita täytyy myöntää.
        yhteiskunnan verorahat menis parempaanki tarpeeseen kuin noitten paapominen..

        Niitä myös paapotaan. Poliisit ja vartijat omalla tavallaan ja kukkahattutädit omallaan. ;)


      • mistä teitä sikiää
        ..että... kirjoitti:

        Niitä myös paapotaan. Poliisit ja vartijat omalla tavallaan ja kukkahattutädit omallaan. ;)

        kohta väität varmaan kivenkovaa että huumeongelma ei ole suomessa räjähtämässä käsiin?


      • siltä vaikuttaa
        WDR kirjoitti:

        Kaikki huumeiden käyttäjät ovat säälittäviä reppanoita. Ei kiinnosta vähääkän tuollaiset takkutukat ja pellehermannit. Tosin on hyvä, että noitakin on olemassa. Erottuu sentään tosimiehet vässyköistä. XD

        Nyt tulee WDR:n näppikseltä sellaista roskaa, että hänen täytyy olla provo!


      • WDR
        siltä vaikuttaa kirjoitti:

        Nyt tulee WDR:n näppikseltä sellaista roskaa, että hänen täytyy olla provo!

        Nytkö vasta sen tajusit? Sun täytyy olla varmaan todella älykäs. XD


      • nandrolonn
        Elämää nähnyt kirjoitti:

        Ekat myssyt vedin 15 vuotiaana. nykyään hyvä ammatti,lapset jo koulussa jne..en oo sortunu koskaan huumekierteeseen. alkoholiin ja koviin aineisiin on kyllä nuoruusvuosien kavereita kaatunu useita! Että puhukaa terveysintoilijat mitä haluutte mutta nykyäänkin mä vedän savut ku siltä tuntuu enkä oo mikään ihmisraunio!!

        Mutta onko kiva rahoittaa järjestäytynyttä rikollisuutta, joka ne möyhyt tänne Suomeen tuo? Vai omassa komerossako kasvatat?


      • ota mallia
        WDR kirjoitti:

        Nytkö vasta sen tajusit? Sun täytyy olla varmaan todella älykäs. XD

        Voisit vähän höllentää sitä sun pipoos. Näyttäisi kiristävän vähän turhan paljon. Ota vaikka näistä mallia:

        http://www.youtube.com/watch?v=FyiJvdc0VrI
        http://www.youtube.com/watch?v=i9W7lJzfISs


    • Onhan tota dullaa tullu polteltua, mutta en käytä enää 3 syystä:

      - rikollista toimintaa
      - aiheuttaa vitunmoisen jumituksen
      - saattaa aiheuttaa paniikkikohtauksen

      Hyviä puolia kannabiksessa on se, että ruoka maistuu yllättävänkin hyvin! Mutta missään pilvessä ei treenaamisesta tuu kyllä hevon vittua rehellisesti sanottuna. Liian rauhallinen olotila treenatakseen.

      • aöldöaksd

        tulitkin just sopivasti paikalle, eli tässä kaikille varoitukseksi hyvä esimerkki, millainen sinusta voi tulla jos rupeat douppaamaan ;)


      • JOINTTI
        aöldöaksd kirjoitti:

        tulitkin just sopivasti paikalle, eli tässä kaikille varoitukseksi hyvä esimerkki, millainen sinusta voi tulla jos rupeat douppaamaan ;)

        Mä oon sivusta seurannu tätä keskustelua ja väitänkin että osa teistä todella tietää mistä puhuu mutta.... kuka prkl nyt vetää savut ennen treniä? Ymmärtäkää mitä tääl on joku kysyny vaihtoehdoksi rentouta ilman viinaa ja pysyä kondiksessa! En mäkään nyt sentään usko että jooga yms. olisi ainut keino siihen. Ps.varokaa kalaruokia(elohopeapitoisuus voi ylittää normit) ja saattaapa jäädä ruoto kurkkuun niin pahoin et saattaa jopa tukehtuakin...=)


    • öörkki

      Mistä sitä dullaa saa ku kukaan ei oo tullu tarjoo ja paljon se maksaa nykyään.
      Joskus aikoinaan tuli vedettyä enemmänkin ja silloin se maksoi 10mk/g, ja sitä aikaa täällä harva muistaa.

    • Anonyymi

      Moni bodari, ammattilainen tai tavallinen salikävijä, vetää paljon erilaista kamaa.
      Kannabis on yksi mutta amfetamiini on kovassa huudossa. Sanotaan että 60 prosenttia vetää amfetamiinia.

      • Anonyymi

        Mites efedriini?


    • Anonyymi

      Kyseinen myrkky alentaa testosteronitasoja, eli ei ole mitään bodarin hommaa.

      • Anonyymi

        Jost testosteronit tulee lääkkeenä, niin ei niin hirveästi väliä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe