eri vartalotyypit ja lihaskasvu

eri reipas

Ihan mielenkiinnosta tässä vaan kysäisen, että kummankohan ihmistyypin on helpompi kasvattaa lihasmassaa ja yltää kenties jopa kehonrakennuslavoille saakka, hintelän ja hoikan ektomorfin vai pullukan endomorfin, jolle kertyy helposti rasvaa vyötärön seutuville?

itsestään selvyys kait on, että mesomorfin on kaikista helpointa yltää kehonrakennusmestariksi, sillä tuo vartalotyyppi on jo valmis lihaksikas ja atleettinen ilman mitään treeniäkin.

vartalotyyppitesti löytyy täältä:

http://www.kuntoplus.fi/Crosslink.jsp?a=7096

5

2547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummallakin

on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet, kunhan osaa treenata ja ruokailla oikein omaa vartalo tyyppiinsä nähden

• WDR

Ihan sama, mut jos lavoille haluaa niin vaatii se pitkäjänteistä ja kovaa työtä sekä omistautumista lajille. Ennenkuin on antanut itsestään 110% on turha puhua mistään geeneistä tai kropan rakenteesta mitään. Kuitenkin henk.koht. uskon, että mesomorfeja lavamiehet ovat 99,9%.

• Tai_ga

Mikä olis veikkaus lavanaisista? Miten jakautuisi eri kroppatyypit?

Tuo on kyllä totta, täytyy omistautua lajille täysin, jotta on edes mitään mieltä yrittää lavoille. Yritän tätä aina kertoa, kun jotkut kaverit innostuvat mun mesomorfisen kropan suomiin kohtuullisen nopeisiin tuloksiin... rasvaa on yhä liikaa ja en tiedä tuosta 110%:sesta harjoittelusta. Voipi kaventaa elämää vähän liikaa... :-o Muutenhan siinä ei mitään huonoa, tahtoa kyllä riittäis :)

• WDR
        Tai_ga kirjoitti:

Mikä olis veikkaus lavanaisista? Miten jakautuisi eri kroppatyypit?

Tuo on kyllä totta, täytyy omistautua lajille täysin, jotta on edes mitään mieltä yrittää lavoille. Yritän tätä aina kertoa, kun jotkut kaverit innostuvat mun mesomorfisen kropan suomiin kohtuullisen nopeisiin tuloksiin... rasvaa on yhä liikaa ja en tiedä tuosta 110%:sesta harjoittelusta. Voipi kaventaa elämää vähän liikaa... :-o Muutenhan siinä ei mitään huonoa, tahtoa kyllä riittäis :)

..suunnilleen samoissa prosenteissa ollaan. Mesomorfeja siis..

• Anonyymi

Voi olla että joku on paremmilla geeneillä,
      mitä sitten,
      jokainen tekee niillä eväillä mitkä on saanut,
      eikä kannata selittää ,
      miksi tai miksei,

ite voin sanoa etten ollut mikään luonnonvahva, päinvastoin,

ja tein määrätietoisesti ja todella kovaa työtä,
      pärjäsin loistavasti lihas ja voimapuolella ihan tuomareiden edessä,
      tosin halu on kaiken tärkein ja pitkäjännitteisyys,
      olen tässä kokemus asiantuntija,
      suurin osa laiskuttaan selittelee ja antaa liian nopeasti periksi,
      "kaikki on mahdollista sille joka vain uskoo ", sanoo iso kirja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5190
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1504
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      92
      1446
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      204
      1406
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1090
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1025
    Aihe