Musta nainen

harrastin seksiä

Harrastin sitten Afrikan matkallani ensimmäisen kerran seksiä mustan naisen kanssa.

Päteeköhän minuun nyt sitten sama sääntö kuin vastakkaiseen sukupuoleen "once you go black, you can't come back" - eli että olen nyt sitten valkoinen naisen hylkimä otus

43

11323

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin mustaa miestä kokei...

      Toki terve järki päässä eli kondomit kuvioissa kuten kenen tahansa kanssa! Pakko kysyä...mitäs tykkäsit? :D

      • Meirami

        Ihan nopeasti vain todettava: miehet ovat rasistisempia kuin naiset ja nuoret miehet rasistisin ryhmä, Suomessakin tutkimusten mukaan. Ei naisia yleensä siinä määrin haittaa kuin teitä tämän palstan rasistimiehiä. Ja tarkoitan siis nimenomaan niitä rasistimiehiä, en kaikkia miehiä. Taitaa olla vähän niin, että jos itse tuollaisista asioista välittää niin olettaa muidenkin välittävän.


    • selviät vähemmällä

      Ehkä miehenä selviät vähemmällä leimautumisella - suomalainen nainen, kun ei ole rasisti

      • xenomania

        thaimaalaisten, venäläisten ja virolaisten naisten kohdalla. :D


      • arkoja asioita

        Se on nähty jo monet kerran juu.

        Ei jaksa edes luetella sitä tosi asiaa, että juuri rasismin pahin puoli, ei kulissien takana junailtava rasismi on suorastaan kansallisharrastus Suomalaiselle naiselle;)

        Suomalaisen miehen rasismi on hetkellisiä purkauksia humalaipäissään, mutta kuten laulussakin jo sanotaan kaiken takana on nainen, joko jo kotikasvatuksessa, päivähoidossa, koulussa jne kunnes pojalle tulee ensinmäinen kosketus miehen mallista.

        Tätä ennen kaikki naisten pelot, vihat ym ovat juurrutettu Suomalaiseen mieheen.

        Olisiko tästäkin asiasta jo hyvä alkamaan puhumaan ääneen?


      • enpä usko

        "suomalainen nainen, kun ei ole rasisti"

        -Niinpä niin, jokainen thaimaalaisen, virolaisen tai venäläisen naisen kanssa naimisissa oleva mies on iiiihan varmasti samaa mieltä. :D


    • BLACKGIRL4real

      Se menee näin : " Once you go black, you never go back" Olet hyvä mies ymmärtännyt tuon lauseen ihan väärin. Annapas kun aito blackgirl sivistää sut.

      Eli, sanonta tarkoittaa, kun olet ollut mustan naisen kanssa, ET HALUA/HUOLI ketään muuta...LOL.

      Sinä itse tiedät pitääkö tuo sanonta paikkansa.

      • Ei noin...

        Alun perin tuota lausetta on just käytetty siinä merkityksessä mitä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti. Kun kerran olet sotkeutunut mustaan, paluuta valkoiseen ei enää ole. Lähinnä valkoisista naisista tässä siis kysymys.


      • BLACKGIRL4real
        Ei noin... kirjoitti:

        Alun perin tuota lausetta on just käytetty siinä merkityksessä mitä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti. Kun kerran olet sotkeutunut mustaan, paluuta valkoiseen ei enää ole. Lähinnä valkoisista naisista tässä siis kysymys.

        ..."paluutta ei ole", eikö sitä voi tulkita myöskin niin ettei ihminen halua palata??


      • tuskin...
        BLACKGIRL4real kirjoitti:

        ..."paluutta ei ole", eikö sitä voi tulkita myöskin niin ettei ihminen halua palata??

        Alun perin lausetta käytetty Syvässä Etelässä USA:ssa...


      • naaraspuolinen rasisti
        tuskin... kirjoitti:

        Alun perin lausetta käytetty Syvässä Etelässä USA:ssa...

        Yhdyn edelliseen puhujaan ;-) Mikäli se on uros ja valkoinen.


      • I-love-black-gals
        BLACKGIRL4real kirjoitti:

        ..."paluutta ei ole", eikö sitä voi tulkita myöskin niin ettei ihminen halua palata??

        Kyllä mäkin oon ymmärtänyt ton just sillai et mustan tytön jälkeen ei valkonen enää kiinnosta. Mustat pimut on vaan niin herkkuja!


      • Anonyymi

        Laitahan tumma tyttö yhteystiedot niin valkoinen mies pääsee kokeilee sua


    • Kerro nyt

      Täällä utelias suominainen kysyy.

      • tässä..

        Tyttö oli kenialainen, 27 vuotias, kaunis vartaloltaan ja kasvoiltaan (itse olen 43v).

        Kieltämättä lyhyt työmatkan yhteyteen ajoittunut loma ja nuoren eksoottisen naisen osoittama kiinnostus vanhempaa miestä kohtaan saivat sen tuntumaan TAIVAALLISELTA.

        Tällä seksillä oli kuitenkin aikansa ja paikkansa, ja aion pitää tämän omana salaisuutenani.


      • menja
        tässä.. kirjoitti:

        Tyttö oli kenialainen, 27 vuotias, kaunis vartaloltaan ja kasvoiltaan (itse olen 43v).

        Kieltämättä lyhyt työmatkan yhteyteen ajoittunut loma ja nuoren eksoottisen naisen osoittama kiinnostus vanhempaa miestä kohtaan saivat sen tuntumaan TAIVAALLISELTA.

        Tällä seksillä oli kuitenkin aikansa ja paikkansa, ja aion pitää tämän omana salaisuutenani.

        Minua ei haittaisi tyttöystävän ihonväri, vaan kaikki muu suhteeseen liittynyt.

        - Toivottavasti aikuisena ihmisenä käytit kondomia. Vaikka Keniassa aids-luvut ovat laskussa, joillain alueilla jopa 30 % nuorista naisista on tartunta, näin erityisesti seksityöläisten keskuudessa.

        - Voi tietysti olla, että kyseinen "eksoottinen nainen" oli yliopistokoulutuksen saanut ja hyvissä töissä, mutta noin periaatteessa en pitäisi ajatuksesta, että mieheni olisi ollut suhteessa, joka perustuu tuloeroille.

        http://www.unaids.org/en/Regions_Countries/Countries/kenya.asp

        http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/545033.stm


      • pian.
        tässä.. kirjoitti:

        Tyttö oli kenialainen, 27 vuotias, kaunis vartaloltaan ja kasvoiltaan (itse olen 43v).

        Kieltämättä lyhyt työmatkan yhteyteen ajoittunut loma ja nuoren eksoottisen naisen osoittama kiinnostus vanhempaa miestä kohtaan saivat sen tuntumaan TAIVAALLISELTA.

        Tällä seksillä oli kuitenkin aikansa ja paikkansa, ja aion pitää tämän omana salaisuutenani.

        Joissain Afrikan maissa jopa 30 % naisista kantaa HIV:iä. Olet pelannut afrikkalaista venäläistä rulettia.


      • Kokeiltu on
        tässä.. kirjoitti:

        Tyttö oli kenialainen, 27 vuotias, kaunis vartaloltaan ja kasvoiltaan (itse olen 43v).

        Kieltämättä lyhyt työmatkan yhteyteen ajoittunut loma ja nuoren eksoottisen naisen osoittama kiinnostus vanhempaa miestä kohtaan saivat sen tuntumaan TAIVAALLISELTA.

        Tällä seksillä oli kuitenkin aikansa ja paikkansa, ja aion pitää tämän omana salaisuutenani.

        On kokeiltu tumma tyttöä eikä kyseessä ollut todellakaan prostituoitu. Maa ei ollut Kenia, mutta aika lähellä...

        Uskomaton kokemus. Kokemusta kesti kolmisen vuotta... En kadu hetkeäkään. Suomalaisia en enää kaipaa.


      • the-destiny
        Kokeiltu on kirjoitti:

        On kokeiltu tumma tyttöä eikä kyseessä ollut todellakaan prostituoitu. Maa ei ollut Kenia, mutta aika lähellä...

        Uskomaton kokemus. Kokemusta kesti kolmisen vuotta... En kadu hetkeäkään. Suomalaisia en enää kaipaa.

        Olisi kiva kuulla, millä tavalla hän oli parempi kuin suomalaiset?

        Itse naisena tunnen suoraansanottuna välillä alemmuudentunnetta verratessa itseäni mustiin naisiin. He ovat niin upean muodokkaita ja seksikkäitä ja ylpeitä vartalostaan toisin kuin me plastiikkakirurgiaan turvautuvat naiset täällä pohjolassa. Heillä on niin upeat muodot ja he osaavat tanssia seksikkäästi, kauniit täyteläiset huulet ja ruskeat silmät :) Välillä mietin, haaveileeko afrikkalainen mieheni oman maansa naisista ja ihmettelen, mitä hän minussa näkee. No onhan se toki niin, että minä taas olen eksoottinen blondi hänelle ja, mitä vaaleampi iho, sen enemmän hän tykkää. Ei edes halua minun käyttävän itseruskettavia, vaikka olen melkein yhtä valkoinen kuin albiinot :D Salaa silti käytän sellaista kevyesti päivettävää voidetta.


      • naishenkilö
        Kokeiltu on kirjoitti:

        On kokeiltu tumma tyttöä eikä kyseessä ollut todellakaan prostituoitu. Maa ei ollut Kenia, mutta aika lähellä...

        Uskomaton kokemus. Kokemusta kesti kolmisen vuotta... En kadu hetkeäkään. Suomalaisia en enää kaipaa.

        ympärileikattu?
        Päättelin tuosta uskomattomasta kokemuksesta.


      • Kokeiltu on
        naishenkilö kirjoitti:

        ympärileikattu?
        Päättelin tuosta uskomattomasta kokemuksesta.

        Ei todellakaan ollut. Ja toiselle kysyjälle, miksi hän oli uskomaton: sinä itse asiassa kerroit sen jo. Afrikkalainen miehesi tuskin tuntee samoin kuin minä, siksihän hän on valinnut sinut -- ei siis syytä huoleen.


      • Anonyymi
        tässä.. kirjoitti:

        Tyttö oli kenialainen, 27 vuotias, kaunis vartaloltaan ja kasvoiltaan (itse olen 43v).

        Kieltämättä lyhyt työmatkan yhteyteen ajoittunut loma ja nuoren eksoottisen naisen osoittama kiinnostus vanhempaa miestä kohtaan saivat sen tuntumaan TAIVAALLISELTA.

        Tällä seksillä oli kuitenkin aikansa ja paikkansa, ja aion pitää tämän omana salaisuutenani.

        HERRA ARMAHDA!!!!


      • Anonyymi
        the-destiny kirjoitti:

        Olisi kiva kuulla, millä tavalla hän oli parempi kuin suomalaiset?

        Itse naisena tunnen suoraansanottuna välillä alemmuudentunnetta verratessa itseäni mustiin naisiin. He ovat niin upean muodokkaita ja seksikkäitä ja ylpeitä vartalostaan toisin kuin me plastiikkakirurgiaan turvautuvat naiset täällä pohjolassa. Heillä on niin upeat muodot ja he osaavat tanssia seksikkäästi, kauniit täyteläiset huulet ja ruskeat silmät :) Välillä mietin, haaveileeko afrikkalainen mieheni oman maansa naisista ja ihmettelen, mitä hän minussa näkee. No onhan se toki niin, että minä taas olen eksoottinen blondi hänelle ja, mitä vaaleampi iho, sen enemmän hän tykkää. Ei edes halua minun käyttävän itseruskettavia, vaikka olen melkein yhtä valkoinen kuin albiinot :D Salaa silti käytän sellaista kevyesti päivettävää voidetta.

        MENE POIS!!!


    • sanonta..

      Hoh hoijaa. Enpä ole tuollaista sanontaa koskaan kuullut. Eikä pidä paikkaansa myöskään naisen kohdalla: olen ollut naimisissa aikoinaan afrikkalaisen kanssa, nyt viim. 3,5 v kuitenkin suomalaisen miehen kanssa.

      Jos kumppanisi oli prostituoitu (tai sinne päin), niin sillä ei ehkä ole väliä, oliko hän musta vai valkoinen - osa naisista ei ryhtyisi suhteeseen maksullisella käyneen miehen kanssa väreistä riippumatta.

      • kymmenen pientä *** poikaa

        sellainen kotimainen luuseri, joka ei muuta saa. Ja sinä olet toinen samanlainen, afrikkalaisen ex-patja. Onneksi olkoon, te todella sovitte toisillenne. Tai sitten nykyinen mies ei tiedä värikkäästä menneisyydestäsi, ellet sitten ole perinteinen afrikkalaisen patja, jolla kymmenen mulatin pesue. Mies/miehet ja "rakkaus" on kadonnut, mutta lapset jääneet. xD


      • suomi
        kymmenen pientä *** poikaa kirjoitti:

        sellainen kotimainen luuseri, joka ei muuta saa. Ja sinä olet toinen samanlainen, afrikkalaisen ex-patja. Onneksi olkoon, te todella sovitte toisillenne. Tai sitten nykyinen mies ei tiedä värikkäästä menneisyydestäsi, ellet sitten ole perinteinen afrikkalaisen patja, jolla kymmenen mulatin pesue. Mies/miehet ja "rakkaus" on kadonnut, mutta lapset jääneet. xD

        olet kuule itse junttiuden huippu kun tuollaisia kirjoittelet. säälittävä otus. et ole tainnut saada vähään aikaan KUNNON seksiä. kuulostat sen verran katkeralta.

        mulla on kuule asiat Tosi hyvin...senkin rasistinen SIKA!!!


      • "ei muuta saa"
        kymmenen pientä *** poikaa kirjoitti:

        sellainen kotimainen luuseri, joka ei muuta saa. Ja sinä olet toinen samanlainen, afrikkalaisen ex-patja. Onneksi olkoon, te todella sovitte toisillenne. Tai sitten nykyinen mies ei tiedä värikkäästä menneisyydestäsi, ellet sitten ole perinteinen afrikkalaisen patja, jolla kymmenen mulatin pesue. Mies/miehet ja "rakkaus" on kadonnut, mutta lapset jääneet. xD

        Sinä ja kaltaisesi luulette olevanne kovinkin fiksuja, mutta mitä hohtoa junttiudessa ja sivistymättömyydessä on?

        Musta on musta ihonvärinsä takia, sä olet typerä ihan sun omien kehittymättömien rusina-aivojesi vuoksi joiden surkastuneisuutta esittelet ihan julkisesti.

        Hanki koulutusta ja matkustele niin ei tarvitse hävetä itseäsi enää.


      • sanonta..
        kymmenen pientä *** poikaa kirjoitti:

        sellainen kotimainen luuseri, joka ei muuta saa. Ja sinä olet toinen samanlainen, afrikkalaisen ex-patja. Onneksi olkoon, te todella sovitte toisillenne. Tai sitten nykyinen mies ei tiedä värikkäästä menneisyydestäsi, ellet sitten ole perinteinen afrikkalaisen patja, jolla kymmenen mulatin pesue. Mies/miehet ja "rakkaus" on kadonnut, mutta lapset jääneet. xD

        "Kotimainen luuserini" on kansainvälisessä yrityksessä henkilöstöpäällikkö, 500 alaista, tulot 3400 e/kk autoetu, kommunikaattorietu ja kotona Internet-etu, Espoossa omistusasunto omalla pihalla jne.
        Ollut kansainvälisissä tehtävissä eri puolilla maailmaa, joten odottaa, että nainenkin on nähnyt maailmaa takapihaansa kauempaa.
        Sinun kirjoituksestasi huomaa, ettei sinulla ole varaa edes lomamatkoihin Tallinnaa ja ruotsinlaivaa kauemmas.


      • kymmenen pientä *** poikaa
        sanonta.. kirjoitti:

        "Kotimainen luuserini" on kansainvälisessä yrityksessä henkilöstöpäällikkö, 500 alaista, tulot 3400 e/kk autoetu, kommunikaattorietu ja kotona Internet-etu, Espoossa omistusasunto omalla pihalla jne.
        Ollut kansainvälisissä tehtävissä eri puolilla maailmaa, joten odottaa, että nainenkin on nähnyt maailmaa takapihaansa kauempaa.
        Sinun kirjoituksestasi huomaa, ettei sinulla ole varaa edes lomamatkoihin Tallinnaa ja ruotsinlaivaa kauemmas.

        aika säälittävän pieni palkka "kansainvälisen yrityksen henkilöstöpäällikölle". Ihanko itse keksit näitä juttuja? xD

        Mitenkäs työpaikka tai tulot tähän liittyy? Voihan työelämässä menestynyt mieskin olla sosiaalisesti ihan luuseri ja nörtti, joka ei saa muuta kuin afrikkalaisen ex-patjan. Tai sitten mies ei tosiaan tiedä menneisyydestäsi. Vai onko sullakin 10 pientä *** poikaa kuten niin monella Itä-Helsingin lähihoitajalla? xD


      • hetkinen......
        sanonta.. kirjoitti:

        "Kotimainen luuserini" on kansainvälisessä yrityksessä henkilöstöpäällikkö, 500 alaista, tulot 3400 e/kk autoetu, kommunikaattorietu ja kotona Internet-etu, Espoossa omistusasunto omalla pihalla jne.
        Ollut kansainvälisissä tehtävissä eri puolilla maailmaa, joten odottaa, että nainenkin on nähnyt maailmaa takapihaansa kauempaa.
        Sinun kirjoituksestasi huomaa, ettei sinulla ole varaa edes lomamatkoihin Tallinnaa ja ruotsinlaivaa kauemmas.

        Jos henkilöstöpäällikön yksikössä on 500 työntekijää, tämä ei tosiaankaan tarkoita että he olisivat mitään "alaisia" tälle. :-D

        Yleensä henk.päälliköillä ei ole yhtään alaista, tai korkeintaan 1-2 assaria.

        Ja sillä onko nainen tyhmyyksissään ollut seksisuhteissa mustien miesten kanssa ei ole mitään tekemistä minkään "kansainvälisyyden" kanssa, vaan ihan suomalaisen naisen junttiuden. Itse ainakin kartan tälläisiä tapauksia kuin ruttoa.


      • Anonyymi
        sanonta.. kirjoitti:

        "Kotimainen luuserini" on kansainvälisessä yrityksessä henkilöstöpäällikkö, 500 alaista, tulot 3400 e/kk autoetu, kommunikaattorietu ja kotona Internet-etu, Espoossa omistusasunto omalla pihalla jne.
        Ollut kansainvälisissä tehtävissä eri puolilla maailmaa, joten odottaa, että nainenkin on nähnyt maailmaa takapihaansa kauempaa.
        Sinun kirjoituksestasi huomaa, ettei sinulla ole varaa edes lomamatkoihin Tallinnaa ja ruotsinlaivaa kauemmas.

        Hahah nauroin niin että kahvit meni väärään kurkkuun


    • valvontaupseeri5
      • valvontaupseeri5

        Hetkinen. Siis nyt tuli kirjoitusvirhe: sinä itse alat tästä lähtien hylkimään VALKOISIA NAISIA jos tuo slogan pitää paikkaansa. Ja minä vähän luulen että se tulee pitämään paikkaansa.

        Tilastojenkin mukaan USA:ssa mustien naisten ja valkoisten miesten avioliitotkin kestävät paljon lujemmin kuin valkoisten keskinäiset liitot. Sen sijaan mustien miesten ja valkoisten naisten liitot poksahtavat hajalle ennätysajassa ja kaikkein varmemmin.


    • ihanaa nam

      Ai saaketti kun saisikin tummaa tyttöä kerran, nam! Missä sellaisen suukkosuun voi tavata? Oikein korvien välissä kihelmöi kun ajatteleekin pääsevänsä halailemaan sellaista ihanuutta!

      • Pistelevä penis

        Ghanalainen ex-vaimoni on tarjolla. Hän löytyy lähes kaikilta nettideittisaiteilta. Niinkuin löytyi jo avioliiton aikana, kunnes sain tietää hänen "sivubisneksistään". Varaa mukaan paksu lompakko. Ja seuraavalle viikolle aika sukupuolitautien poliklinikalle.


      • Nam nam?

        Monilla suomalaismiehillä ja kai naisillakin on tuo sama unelma, kun saisi kerran ns. kokeilla millaista on tummaihoisen naisen/miehen kanssa. Minulla on ollut nyt puoli vuotta suhde afrikkalaisen Suomessa asuvan naisen kanssa. Tuollaiset tummaan ihoon ja täyteläisiin huuliin liittyvät mielikuvat ovat vain uutuudenviehätystä, joiden merkitys ei kestä oikeasti kovin kauaa. Hyvän suhteen perusta on aivan muualla, toisen kunnioittamisessa ja rakastamisessa, "brown sugar" -eksoottisuus katoaa hyvin nopeasti ihan niin kuin katoaa tummaihoisilta vaaleaihoisen skandinaavin uutuudenviehätys. Parhaimpana asiana tässä suhteessa on se, että naisellani on hyvin erilainen perusluonne, kuin mihin olen aikaisemmin suomalaisnaisten kanssa tottunut. Vapautuneisuus, nauravaisuus ja iloisuus ovat hänessä hienoja piirteitä, samoin se että hän tulee kuttuurista, jossa naiset ovat voimakkaita ja hyvän omanarvon tuntevia. En silti kiellä, etteikö näitä pehmeitä suuria pusuhuulia olisi todella mukava suudella, se on oikeasti todella ihanaa, kun saa samalla tuntea olevansa rakastettu..:)


    • Erehdys lähellä

      Kerran baarissa tuli juttua mukavan näköisen ja oloisen naisen kanssa.
      Siitä sitten päädyttiin naisen kämpille ja nainen rupesi kaunistautumaan/meikkailemaan vessassa pidemmän aikaa. Minä siinä odotellessa tutkailin ympäristöä vähän tarkemmin. ja huomasin että kirjahyllyssä on afrikkalaisesta perheestä kuvia, pari kuvaa eritoten perhekuvassa esiintyvästä miehestä. Siinä vaiheessa. myönnettäköön rupesi tulemaan kylmä hiki otsalle, mutta halusin varmuuden joten kysyin suoraan asiasta. Noh, entiseksi mieheksihän nainen tätä kuvassa olijaa tituleerasi.

      Sanoin suorat sanat mitä minä ne...rin huo...ta ajattelen, eukko veti pultit, hyvä ettei päälle käynyt.

      Vaikken hyväksykään väkivaltaa naisia kohtaa, jos en muitakaan, niin lähellä oli. Lähdin pois kuitenkin ilman sen suurempaa dramatiikkaa.

      Tämän jälkeen olen kyllä heittänyt kiinnostuksen kohteena olevalle naiselle sivumennen sen verran "rasistista" juttua ettei moinen toistuisi.

      Eipä kyllä tämmöistä tapausta vastaan ole tullutkaan, ainakaan reaktiot juttuihin eivät ole antaneet aihetta olettaa tämmöistä.

      • Anonyymi

        TÄYTYYKÖ MUN TÄÄLTÄ TULLA VAI LOPPUUKO SATUILUT?!!!!????!???!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄYTYYKÖ MUN TÄÄLTÄ TULLA VAI LOPPUUKO SATUILUT?!!!!????!???!!

        Sina tyhma mies!


    • Anonyymi

      En jaksa lukea kuin aloituksen ja totean, että tietystä osaa tulevat afrikkalaiset ovat kyllä hyvännäköisiä. Niin miehet kuin naisetkin.

    • mua ei haittais se että mun elämääni kuuluisi joskus avopuoliso kongosta tai ghanasta ainaki huumoria riittäisi

    • Anonyymi

      Seksi maistuu kunnes huomaat että seksuaalinen vapaus on niillä verissä. Eivät pysty olemaan yksi avioisia uskonnosta riippumatta. Seksuaalisuus on erilaista kuin meillä länsimaalaisilla. Naista et pysty pitämään pois seksi työstä. Se on heille helppo ja tuttu ansaintakeino, eivät luovu edes naimisissa. Mies pitää sivusuhteita, halusit tai et. Elin pitkään Afrikkalaisen kanssa joten olen tutustunut läheisesti heidän kulttuuriin. Onneksi ei tullut lapsia.

    • Anonyymi

      Kyllä, koska kukaan valkoihoinen nainen ei koske sinuun enää pitkällä tikullakaan. Ties minkälaisia tauteja kannat, etkä varmaan suostu sukupuoli testeihin.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe