Tervehdys
Olen käyttänyt Serotonil (Orion)- masennuslääkettä vuoden kuurista nyt noin 8kk. Viimeinen reseptin 100 tabl setti jäi noutamatta apteekista koska oma elämä on mennyt viimeisen vuoden aikaan siihen suuntaan, että ainakaan ulkopuolisten mielestä syytä masennukseen ei enää ole. Ei ole omastakaan mielestä, mutta ota nyt omasta päästä selvää. Olin kuitenkin ennen viimeisen 100 tabl ostamista aikeissa lopettaa lääkkeen käytön kun se ei enää tuntunut tarpeelliselta. Lopetin ko lääkkeen käytön noin 2-3 vkoa sitten ja nyt olen kärsinyt 4-5 päivää ihmeellisistä sähköiskuista. Luulen, että ko vaiva johtuu kuurin äkillisestä lopettamisesta. Jatkuvat säkärit ovat kuitenkin sen verran paskan tuntuisia, että vähän huolestuttaa mistä oikein on kyse. Kysynkin Teiltä muilta onko Teillä ollut vastaavia kokemuksia ja ovatko ne normaaleja ja kauan ko oireet kestävät. Luulen niiden olevan hermostoperäisiä.
Kiitos vastauksista ja hyvää, leppoisaa, lämmintä ja mukavaa kesää kaikille!!
Täältä noustaan!!
t.ex-mase
Serotonil - Masennuslääke
Sero user
3
1888
Vastaukset
- kimmo---
Normaaleja, ite lopetin 10vuoden SSRIlääkityksen, oli muitakin oireita huippas päätä kääntäessä, ja just tuntemuksia kehossa, kyllä ne siitä ohi menee:)
- ............................
Seronil (vaik.aine fluoxetin, muita kauppanimiä mm. Seromex), eli Serotonil-nimistä lääkettä ei ole olemassakaan.
Kai olit tietoinen, että SSRI-lääke lopetetaan hitaasti, asteittain, ei kertalaakista?!- ---------------------------...
kukin lopettaa tavallaan, kyseessä ei ole bentsodiatsepiini, eikä muu keskushermostoa stimmaava/sedatiiva lääke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733