Suun hiiva pois kotikonstein?

hki-07

kun minulla on tot sammast eli suun hiivaa ollut jo joku 4-5 päivää ja olen 4 päivää jounut vichyä ja syönyt pari desiä puolukkamössöä jossa on ehkä ihan miniminminimaalisesti sokeria, mutte ei vaan oo sammas lähteny. että pitäisköhän mut lähtee jo lääkärille, vai jatkanko tätä? kauanko teillä kesti saada se pois?

8

2138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kieli

Tai purskuttele Corsodyl-liuoksella(desinfioiva suuvesi) pari kertaa eli ei siis jatkuvaan käyttöön.

• muistutus!

ei saa käyttää yhtäjaksoisesti yli 2 viikkoa.

• ex-hiivasuu

itellä oli todella usein sama ongelma, kuljin lääkärissä todella usein ja monia konsteja kokeiltiin, sitten yks tavallinen vastavalmistunut arvauskeskuslääkäri käski kokeilla molkosania ja vaiva lähti. aina kun lopetan molkosanin ottamisen niin muutaman viikon päästä suussa on taas hiivaa,

• hampaat eivät tykkää...

...

• testailija

Jos suussasi esiintyy hiivaa on sitä todennäköisesti elimistössäsi muutenkin liikaa!

Törmäsin netissä tuotteeseen nimeltä THREELAC ja olen nyt lukenut siitä niin paljon positiivisia asioita,että päätin tilata ja kokeilla. Itselläni myös hiiva-ongelma vaivannut vaihtelevasti parisen vuotta,joten päätin että nyt riitti,kun lääkkeistä nyt ainakaan ei apua ole ja ruokavalion tulisi olla todella tiukka.
      Googleta tuote,niin löydät juttuja,tsemppiä!!

• Toinen testailiaj

Oliko sulle aupa tuosta tuotteesta?

• minätin
        Toinen testailiaj kirjoitti:

Oliko sulle aupa tuosta tuotteesta?

Threelac kokeiltu,mutta jouduin jättämään kesken kauhean ylävatsaturvotuksen,siis suoranaisen ähkyn vuoksi!! Hiivan oireet ja makeanhimo poistuivat kyllä,mutta ken tietää kuin pitkäksi aikaa ja kun makeaa elimistöönsä mättää saa hiivakin taas vauhtia! Täytyy siis taistella itselleen kunnon selkäranka..

• perää?

Kerrotaan, että jos on amalgaami-, elohopeapaikkoja hampaissa, ne voisivat aiheuttaa myös hiivan kehittymistä suuhun, ja siten myös muuallekkin!
      Olisi mielenkiintoista tietää onko sinulla näitä paikkoja hampaissasi, ja voisiko tällaisessa väitteesä olla myös perää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe