WARTNER SYYLIEN POISTOON TV:STÄ TUTTU

Syyliä

Onko kokemusta kyseisestä lääkeaineesta.
Miten on toiminnut?

Voisiko yrittää poistaa silmäluomesta syylää?
Syylä haitaa näkökentää.

19

23646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lekuri*

Näpsäsee paikallispuudutuksella "syyläsi" pois.
      Ettei vain talirauhanen tai luomi?, mut silti. Käy terkkarissa.

• bisneksen keksineet

Älä ihmeessä hoida sillä kasvoja. Ja toisaalta perinteiset syylä harvinaisia kasvoissa, tod. näk. muu muutos.
      Muutenkin tuo jäädytyspullo vaikuttaa kyseenalaiselta hommalta. Jos kunnolla meinaa ihomuutoksia jäädyttää, niin siihen tarvitaan aivan toisenlaiset välineet.
      Monet syylät paranee hoidosta huolimatta. Lopulta ne parantaa elimistön oma reaktio, jota kyllä jäädyttäminen tai muu syylä rikkominen/ärsyttäminen stimuloi.
      Halvin tapa on ilmastointiteippi syylän hoidossa.

• Jäämies

Wartner toimii loistavasti. Minulla oli hankala syylä jalassa ja pienempi kädessä. Ne "putosivat" pois n 10 päivässä eli just niin kun pitivätkin. Suosittelen!

• ei toiminut
        Jäämies kirjoitti:

Wartner toimii loistavasti. Minulla oli hankala syylä jalassa ja pienempi kädessä. Ne "putosivat" pois n 10 päivässä eli just niin kun pitivätkin. Suosittelen!

Olen kokeillut kahteen kädessä olevaan syylään
        wartner jäädytyshoitoa, jopa niin että joka päivä
        yritin jäädyttää syyliä ja pidin ainakin minuutin
        jäädytystä syylän päälle. Kokeilin kaksi pulloa.
        Syylät ovat virkeän näköisenä edelleen kämmenselässä... että eipä toimi

• Kärsivä
        ei toiminut kirjoitti:

mulla yli 100 syylä... toimiiköhän se lääke siihen... ei taida pull riittää. vai?

• samppaliinilainen
        Jäämies kirjoitti:

paljon semmonen yks wartneri maksaa?

• .........
        samppaliinilainen kirjoitti:

paljon semmonen yks wartneri maksaa?

yliopiston apteekissa olikohan se nyt 26,8e.. löytyy ko. apteekin nettisivuilta kyllä hinta :)

• Jen-tta
        Kärsivä kirjoitti:

mulla yli 100 syylä... toimiiköhän se lääke siihen... ei taida pull riittää. vai?

Wartner paketista riittä kahteentoista syylään ellei samaa syylää tarvitse jäädyttää uudelleen..

• vieras000000
        Jäämies kirjoitti:

Itsellä oli jalkapohjissa kolme syylää.. Kaikki käsittelin kahteen kertaan wartnerilla, ilman vaikutusta. Ilmastointiteippikin toimi paremmin.

Lähtivät pois vain reseptilääkkeellä Wicaran.

• Joppeli12
        ......... kirjoitti:

yliopiston apteekissa olikohan se nyt 26,8e.. löytyy ko. apteekin nettisivuilta kyllä hinta :)

Täällä Virossa tänään Ulikoolin apteekissa sama tökötti maksaa noin 15 euroa, tänään hinta saman puljun suomen apteekissa 25e.

• Juntta
        ei toiminut kirjoitti:

Paketissahan muistaakseni lukee että jos syylät eivät lähde kahessa viikossa niin sitten vasta sais toistaa hoidon? Jotain haittaa siinä oli jos liian usein toistaa sen hoidon..

Mutta asiaan.. Ite jäädytin syylän varpaasta kaksi päivää sitten ja nyt jo melkeen irronnut.. Eikä mikään muu oo tuohon auttanu. Oon kokeillu erinlaisia voiteita yms.. Turhaa meni niihinkin rahaa. Mutta kyllä minun mielestä wartner on aivan huippu juttu :)

Tokihan se myös riippuu ihmisestä ja syylän laadusta, miten se auttaa.

• topi35
        ......... kirjoitti:

Itse tilasin apteekkikulma nettiapteekista. Hintaa oli vaan joku 23 e.

• Nivea222

Miksei diabeetikko saa käyttää tuota? Itellä diabetes ja kokeilin tuota, eikä tilanne muuttunut mihinkään suuntaan.

• On,

Aivan p**seestä, mulla oli 1 syylä kädessä, ja jäädytetty jo 3 kertaa, Ja ei mitään, rupeaa jotulemaan sen verran pahat arvet käteen tosta jäästä etten enään viitsi... Ei TOIMI..

• styu

Ei toimi ainakaa mulla. Kaksi kertaa jo jäädytetty eikä mitään muutosta! Sinne meni nekin rahat.

• jooeioo

Wartner ei toimi kovettuneissa jalkapohjasyylissä, olenkokeillut useampaan paikkaan. Itselläni aiheutti vain laajemman alueen kovettumisen ja jalasta tuli entistäkin kipeämpi.

• oleski

Nyt kun on kesä, niin käyttäkää voikukkien maitoo!! halapaa.. ja toimii, levittää niin et siihen tosiaan kalvo muodostuu..

• jeahhhhhhh

Mulla oli ollut sormissa yhteensä 4 syylää ja parin vuoden ajan. Kaksi isointa jäädytin kahdesti Wartnerilla ja ne kyllä lähti! Lisäksi näytti siltä, että jäädyttämisestä aiheutui jokin reaktio sillä loput katosi itsestään! Onnellinen olen päästessäni noista rumista riesoista!

• Sitkeä pirulainen

Jalkapohjassa on pieni oireeton syylä, mutta haluan siitä silti keinolla millä hyvänsä eroon. Lapsena minulla oli niitä nimittäin lähes koko jalkapohja täynnä (ja lopulta myös sormissa) ja ainoa hoito, mikä auttoi, oli jalkahoitajan tekemä jäädytyhoito. Siitä on nyt ainakin 14 vuotta eli niin kauan on syylät pysyneet poissa. Vasta ihan äskettäin huomasin, että jalkapohjaan on tullut yksi pirulainen. Aloitin hoidon Wartnerilla heti, mutta valitettavasti Wartner ei ole läheskään yhtä tehokas kuin se lääkärin käyttämä nestemäinen typpijäädytys. Wartner paketissa lukee, että yhden syylän saa hoitaa vain 3 kertaa, mutta itsepä olen käyttänyt sitä jo 10 kertaa samaan syylään ja ainoa vaikutus on ollut, että syylä on hieman pienentynyt, mutta ei kadonnut kokonaan. Kokeilin kyllä hoitoa aluksi ohjeiden mukaan, mutta koska ei tehonnut, päätin kokeilla jäädyttää sen monena päivänä peräkkäin. Kerran jopa kaksi kertaa peräkkäin samana päivänä. Ei vaan ole tehonnut tuohon pirulaiseen. Mitään haittaa ei ainakaan itselleni ole siitä ollu, että olen käyttänyt Wartneria ohjeiden vastaisesti. Ehkä herkkänahkaisten kannattaa kuitenkin olla varovainen. Itselläni on muutenki kova kipukynnys (eikä tuo Wartner todellakaan satu lähes yhtään verrattuna siihen lääkärin käyttämään jäädytyshoitoon). En millään viitsisi lähteä jalkahoitajalle tuon yhden oireettoman syylän takia, mutta ei kai siinä muu auta, jos tuo syylä ei ala kadota. En nimittäin halua, että se pääsee leviämään muualle, jottei tule samaa ongelmaa kuin silloin lapsena. Se lääkärin käyttämä jäädytyshoito on nimittäin sitä kivuliaampaa, mitä enemmän syyliä on vierekkäin ja mitä pienempiä ne ovat. Päätin nyt kokeilla vielä osterivinokaskapseleita, koska joillakin se on kuulemani tehonnut myös näihin litteisiin syyliin (vaikkakin sen sanotaan pääasiassa tehoavan molluskasyyliin, ei tosin tehoa kaikilla niihinkään). Mutta siis, jos minulta kysytään niin neuvoni kelle tahansa syylistä kärsivälle on: mikäli sinulla on syyliä paljon niin mene ihmeessä lääkäriin/jalkahoitajalle ja vaadi jäädytyshoitoa nestemäisellä typellä. Se nimittäin tehoaa uskoakseni kaikista varmimmin ja paremmin kuin mitkään "poppaskonstit". Itse aion nyt kuitenkin tuota yhtä poppaskonstia kokeilla, koska vaivanani on vain tuo yksi oireeton ja mitättömän pieni syylä. En kuitenkaan usko, että siitä on apua. Eli varmaan se on lopulta mentävä jalkahoitajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      96
      2005
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      286
      1827
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      320
      1644
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1520
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1081
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      29
      1036
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1027
    8. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      994
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      988
    10. 67
      964
    Aihe