Nämä olivat olleet elämäni kauheimmat päivät. En edes tiennyt montako päivää olin ollut vankina. Tuo pieni lamppu katossa paloi yötä päivää. Brianin kasvot nousivat taas mieleeni, ja käperryin pieneksi keräksi huoneen nurkkaan. Tulisin kuolemaan. Ei Maryllä ole 150 milliä. Tiesin sen. Olisin halunnut sanoa Brianille että rakastan häntä, mutta en ehkä saisi tilaisuutta. Mitenköhän äiti voi… Mary pitäisi varmasti hänestä huolta. ”En halua kuolla.”
Valpastuin heti kun kuulin laukauksen, ja pian sen jälkeen oven lukkoja avattiin. Viimein ovi aukesi ja oven suussa seisoi mies. En aluksi tunnistanut häntä, mutta viimein tunnistin hänet ja kompuroin jaloilleni. ”Bella!” Brian huudahti ja sulki minut syleilyynsä. ”Brian”, kuiskasin vasten hänen rintaansa. Me kumpikin itkimme. En uskonut tätä… Minä sain nähdä Briania. Etsin huulillani hänen huuliaan, ja viimein löysin ne. Kuiskasin suudelman välissä: ”Brian… Minä rakastan sinua.” ”Bella-rakas. Minäkin rakastan sinua”, hän vastasi.
”Hei. Nyt mennään”, Petra huomasi, silloin vasta huomasin hänet. Brian nosti minut syliinsä ja juoksimme pois.
Vietin viikon sairaalassa, ja päätimme Brianin kanssa, ettei kukaan saisi tietää totuutta, joten valehtelin. Kaikki uskoivat jopa tarinaani, että olin noussut väärään bussiin, nukahtanut, ja joutunut väärään kaupunkiin. Sitten olin lyönyt pääni ja unohtanut kaiken.
En ala nyt kertomaan kuinka ihmiset ihmettelivät katoamistani, äitini murhetta tai loppukevättä muutenkaan.
”Mary… Minä tiedän totuuden”, kuiskasin kun istuimme Maryn kanssa kahdestaan päiväteellä. Koulu oli loppunut ja minä sekä Brian olimme päässeet loistavasti läpi. ”Mistä?” ”Menneisyydestäsi. Olet kuuluisa brittiläinen tanssija Camille Saraet. Maailman parhaimpia balettitanssijoita, joka katosi. Sen totuuden tiedän”, kerroin. ”Arvasinkin että arvaat sen. Balettitanssija tunnistaa balettitanssijan. Katosin maan päältä Markin vuoksi. Aloitin elämän uudella nimellä ja kotiäitinä”, Mary kertoi ja hymyili leveästi. ”Älä sinä tee sitä juttua… Pysy sinä aina Bellana”, Mary käski. Nyökkäsin ja keskityin taas teehen.
”Ole sitten kunnolla”, äiti käski lähtöpäivänä. Hän oli parantunut melkein kokonaan, ja hänestä ja Marysta oli tullut hyvät ystävät. ”Kyllä äiti. Soitan sinulle kun olemme perillä”, totesin ja halasin häntä. Miten ihanalta tuntuikaan taas halata häntä, että hän tunnisti minut aina. Puolen tunnin päästä viimein pääsimme Brianin kanssa lentokentälle ja sitten New Yorkiin.
Herään auringon paisteeseen, ja oloni on ihana. Tunnen kätesi ympärilläni ja niiden lämmön. Kuka olisi uskonut miten yksi kukkakimppu voi muuttaa maailman. Kuinka voi löytää rakkaimpansa, ja elää hänen kanssaan, kaikkien vastoinkäymisten jälkeen. Yhden tanssin vuoksi sain kukkakimpun, joka muutti maailmani täysin. Brian, toivon että voisimme elää ikuisesti yhdessä. Siirrän kätesi pois ympäriltäni ja menen keittiöön keittämään kahvia. Pian tunnen kätesi ympärilläni ja suudelmasi kaulallani. ”Huomenta Bella”, kuiskaat korvaani. ”Huomenta Brian. Nukuitko hyvin?”
Tekijä oikeudet kuuluvat Jef - nikille, ja se joka väittää näitä tekstejään omaksi... ei kunnian kukko laula.
Tekijän kommentti:
Nyt tämä nyt loppui *itkee* toivon että nautitte tästä sarjasta, ja seurasitte mielellänne Brianin ja Bellan tarinaa. Itse rakastan sitä yli kaiken, etenkin viimeisiä rivejä. Jos haluat Tahteja ja Luoteja kokonaisuudessaan, ja siihen itse piirtämäni kannen (en sano että on kaunis), laita viestiä [email protected] osoitteeseen, niin saat koko Tahteja ja Luoteja ja itse piirtämäni kannen sähköisenä sähköpostiisi. Tiedosti tulee Microsoft Word – muodossa.
Rakkain terveisin Jef
Ps.
Pian, tai joskus, aloitan kirjoittamaan tänne tai jonnekin suomi24.fi:in sarjaa nimeltä Saman Katon Alla, joka kertoo 6nuoresta ja heidän kotikadustaan Helmitiestä, joka ei ole niin puhtoinen kuin annetaan luulla.
Tahteja ja Luoteja osa 22 (Se viimeinen! Bella)
19
740
Vastaukset
- mintsu.AGENTS
APLOODEJA ja 12*ruusua sinulle olet mahtava jutun kirjoittanut.
Upeaa mahtavaa Jeff olet TÄHTI isolla
*halaus *sinulle.T.ystäväsi Mintsu
Pysy aina Huuhaan palstalla myös - CharlieChaplin
Oletko sie oikeasti nuo itse kirjoittanut vai josta r-kioski pokkarista kopsannu? Mutta luulen, että olet kirjoittanut...? Hattua nostaa chapliini siitä huolimatta ja lentopusu...sinne jonnekkin sinulle!
mie ihan ite *katoaa pöydän alle*
Kiitos... *lentopusu takaisin* ja muutes.. kiitos kun laitoit sen Time to goodbay - biisin youtube osoitteen..se soi useasti meitsin huonees ;)- CharlieChaplin
jef kirjoitti:
mie ihan ite *katoaa pöydän alle*
Kiitos... *lentopusu takaisin* ja muutes.. kiitos kun laitoit sen Time to goodbay - biisin youtube osoitteen..se soi useasti meitsin huonees ;)Mä sen laitan tuohon, jos sitä nyt vahingossa muutkin haluaapi nähdä! http://www.youtube.com/watch?v=BLHq7rgHOLk
CharlieChaplin kirjoitti:
Mä sen laitan tuohon, jos sitä nyt vahingossa muutkin haluaapi nähdä! http://www.youtube.com/watch?v=BLHq7rgHOLk
hitsi kun kone on olkkarissa, ja pitää odottaa että pääsee omaan huoneeseen kuuntelee toi ;)
Se oli sitten siinä, loppu hyvin, kaikki hyvin :)
Täytyy sanoa, että loppu oli koskettava, kyyneleet valuivat, hikipisarat tippuivat, onnesta, jonka tarina soi :>
Tunnelma oli niin koholla koko ajan, että ei päästänyt hetkeksikään irti (Seksuaallista ahdistelua =D ) kun niin hyvin kirjoitettu. Kuten aikaisemminkin totesin, niin hyvää työtä :)ja lupaus herra W:lle täytyy täyttää ja mennä nukkuu.. öitä kaikki.
- wenkula
kaikki hyvin?Ei aina!!Ja hyvä et menet nukkuun sovittuun aikaan!!*Herra W*nauraa*
wenkula kirjoitti:
kaikki hyvin?Ei aina!!Ja hyvä et menet nukkuun sovittuun aikaan!!*Herra W*nauraa*
nukkumaan meno venyi 2.00 asti.. sillä aloin tappelee ompelutyöni kaa...
anteeksi *kissan pentu ilme*
- loppuu
aikanaan", sanotaan...Tuntuu vain niin sanomattoman haikealle, että se nyt tarkoittaa ihan todella tämän kiehtovan-jännittävän-romanttis-realistisen sarjasi päättymistä:(
*Pyyhkäisee salaa silmäkulmaansa...*
Olen viettänyt sarjasi henkilöiden parissa heidän kohtaloihinsa eläytyen monia ikimuistoisia hetkiä ja ihmetellyt, kuinka loistavaa tekstiä pystytkään kirjoittamaan, jef!
On aika lausua jäähyväiset suloiselle Bellalle ja Brianille sekä heidän ystävilleen...
Mutta Sinulle, rakas jef, en halua lausua jäähyväisiä vaan...KIITOKSET kahdentoista tulipunaisen ruusun kera...*Ojentaa kimpun jefille*
Kuten tiedät, olen lukenut kaiken kirjoittamasi vähintäin kahteen kertaan ja maininnut jo kauan sitten nimesi yhteydessä erään ruudinkeksijän nimen...:)Sillä tiellä olet, matkalla kohti upeaa palkintojenjakoa...
Oikein mukavaa helluntaita ja alkavaa kesää, jef; tapaamme varmaankin näissä ympyröissä, jos ei sitten kolollasi...*Iskee silmää...*
Alan jo nyt odotella sitä uutta sarjaasi ja sen kiinnostavia roolihahmoja, joista yhden nimenkin kai jo tiedän...*Hymyilee ilkikurisesti jefille...*
Lämpimin terveisin,
Sinun Jasonja... en pysty sanomaan mitään.. vain tuijottaa ruusuja :D
Mulle ei kannata sanoa jäähyväisiä ;) sillä jos niin teet, mä tuun vielä pahemmalla jyrinällä takaisin kuin koskaan...
ja taitaa mennä syksyyn asti että saan uuden sarjan aloitettua... tai katsoo nyt miten kesällä kirjottelu menee... Menee kait romaanien kirjotteluun, kuin saman katon alla... mutta katsotaan katsotaan...
Mutta kiitos kun olet jaksanut ja pitänyt kirjoitelmastani ja antanut minulle voimaa jatkaa sitä aina uudestaan ja uudestaan ;) ja keksimään siihen jatkoakin, joka pahasti onneksi ei tule kirjotetuksi...
Kiitos tästä mukavasta keväästä, ja odotan sinua kun aloitan sen uuden sarjani... ;)
Jef ilkikurinen paha noita..... (no pahan voi jättää pois... ilkeä vain ;) )- ilme*
jef kirjoitti:
ja... en pysty sanomaan mitään.. vain tuijottaa ruusuja :D
Mulle ei kannata sanoa jäähyväisiä ;) sillä jos niin teet, mä tuun vielä pahemmalla jyrinällä takaisin kuin koskaan...
ja taitaa mennä syksyyn asti että saan uuden sarjan aloitettua... tai katsoo nyt miten kesällä kirjottelu menee... Menee kait romaanien kirjotteluun, kuin saman katon alla... mutta katsotaan katsotaan...
Mutta kiitos kun olet jaksanut ja pitänyt kirjoitelmastani ja antanut minulle voimaa jatkaa sitä aina uudestaan ja uudestaan ;) ja keksimään siihen jatkoakin, joka pahasti onneksi ei tule kirjotetuksi...
Kiitos tästä mukavasta keväästä, ja odotan sinua kun aloitan sen uuden sarjani... ;)
Jef ilkikurinen paha noita..... (no pahan voi jättää pois... ilkeä vain ;) )Kirjoitit: "Odotan sinua, kun aloitan sen uuden sarjani..." Siis syksyllä vasta...:(((
Kesä ilman jefiä...( *Järkyttynyt ja täysin myrtynyt ilme...*
No, ei kai auta muu, kuin lausua hellät jäähyväiset...
Nähdään sitten kun sataa ensimmäisen kerran räntää...Joskus marraskuussa... ilme* kirjoitti:
Kirjoitit: "Odotan sinua, kun aloitan sen uuden sarjani..." Siis syksyllä vasta...:(((
Kesä ilman jefiä...( *Järkyttynyt ja täysin myrtynyt ilme...*
No, ei kai auta muu, kuin lausua hellät jäähyväiset...
Nähdään sitten kun sataa ensimmäisen kerran räntää...Joskus marraskuussa...kuules nyt.. kunhan käyt kotisivuillani jotka ovat: webbisivu.com/jefinfo
niin sieltä löytyy *joskus kesäl* tekstejäni, piirustuksiani ja sitten sieltä näkyy milloin Saman katon alla alkaa.. ja syksyä tarkoitan elokuuta... ja ehkä jo heinä kuuta.. kesäkuu kun menee töissä....- *Huokaa helpottuneena*
jef kirjoitti:
kuules nyt.. kunhan käyt kotisivuillani jotka ovat: webbisivu.com/jefinfo
niin sieltä löytyy *joskus kesäl* tekstejäni, piirustuksiani ja sitten sieltä näkyy milloin Saman katon alla alkaa.. ja syksyä tarkoitan elokuuta... ja ehkä jo heinä kuuta.. kesäkuu kun menee töissä.......käyn siellä...Joskus, kun ehdin...*Hellä pusu jefille*
*Huokaa helpottuneena* kirjoitti:
...käyn siellä...Joskus, kun ehdin...*Hellä pusu jefille*
ei kannata käydä pariin viikkoon viel... siel ei oo melkein mitään.... ei oo ehtinyt tekee loppuun...
- "sattumalta"
jef kirjoitti:
kuules nyt.. kunhan käyt kotisivuillani jotka ovat: webbisivu.com/jefinfo
niin sieltä löytyy *joskus kesäl* tekstejäni, piirustuksiani ja sitten sieltä näkyy milloin Saman katon alla alkaa.. ja syksyä tarkoitan elokuuta... ja ehkä jo heinä kuuta.. kesäkuu kun menee töissä....käväistä heti siellä; hienot on sivut...
"sattumalta" kirjoitti:
käväistä heti siellä; hienot on sivut...
kiitti vain... aika helpot sivujen teko sivut.. mutta kiitos kummiskin ;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163481
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212432En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321985- 181891
- 821868
- 261592
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361437Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334