Hidasta itsemurhaa?

väsynyt täti

Niin, ikää on - paljon - ongelmana on kasvojen keltaisuus ja turvotus -
ei käytä viinaa, ei tupakoi, ei ole lihava, ei minkäänlaista lääkitystä, verenpaine ok.

taustalla poisleikattu munuainen syövän takia, mutta siitä jo 7 vuotta joten tuskin yhteyttä.

silmäluomet roikkuvat tosi pahasti ja silmien alla aivan sairaan " komeat" silmäpussit.

lisäksi kummallisia. epämääräisiä kipuja mm lonkassa ja selässä - mikähän on?
etäpesäkkeitä ei ole kontrolleissa löytynyt. pissavaivaa on - kuten vanhoilla miehillä tuppaa olemaan, vaimo lähinnä väsynyt pesemään pissapyykkiä aikuiselle miehelle joka ei suostu EDES keskustelemaan pissaongelmasta eikä näinollen tietenkään käytä vaippoja vaikka ne helpottaisivat ainakin vaimon elämää.

joka kerta vessassa tullessa, housujen etumus märkä.

krea-arvot yläkantissa 125.
ultrassa tod eturauhasen painavan n 40 gr,
muuten ultra epäonnistui koska ei tehnyt ohjeiden mukaan eli kävi vessassa eikä juonut ohjeiden mukaan aamulla.

minä en tästä enää jaksa muuta ymmärtää kuin että yli 70 kymppinen mies tekee hidasta, tahallista itsemurhaa.

4

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Se on oire, että pitäisi ottaa maksakokeet. Liittyy myös haimaan. (Myös mahdolliseen alkoholin käyttöön)

• same auntie------

Tämä itsepäisyyden emä-äiti ei ole eläissään kaljaakan juonut, ei ensimmäistäkään - ikinä.
        eikä ole tupakoinut.
        eikä ole läski.

• välittömästi

lääkäriin ja kerro vaivoistasi hänelle.Jos keltaisuutta ilmenee,kyseessä saattaa olla keltatauti,joka on kuolemaksi.Keltatauti ehdottomasti,mikäli hiuksia lähtee irti tupottain!

• vee-e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe