Alkoholi?

mikä on

teidän kantanne alkoholiin. Saako katolilainen käydä baareissa tai ravintoloissa nauttimassa tätä tiettyä ainetta.
Vai onko teillä samanlainen suhde alkoholiin kuin näillä protestanttisilla herätysliikkeillä. Tämä kysymys sen takia, kun tuolla ortodoksipalstalla tästä aiheesta keskustellaan. Joten pitäähän se kysyä teidänkin kantaa alkoholiin.

7

3239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3nity

Kyllä saa.

Juopottelu sitten katsotaan synniksi, normaalia alkoholinkäyttöä ei. Absolutismiakaan toki ei ole kielletty.

• Hurskas katolilainen

sitä joskus itsekin ottaa, mutta kohtuudella. Minun mielestä liika juopottelu on sielun köyhyyttä. Niinhän se sanonta kuuluu, että viina on viisasten juoma.

• Akitarik

Katolinen kirkko ei suvaitse juopumista ja homoutta, mutta lasten seksuaalisen hyväksikäytön näyttää hyväksyvän ja eri toteen poikien. 😂😂

• Anonyymi

Mitä mieltä katolilainen kirkko on huumeista?

• Anonyymi

Tiedän me nämä "koht", "alko" "mie"

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itse en kuulu mihinkään uskonto ryhmään enkä myöskään käytä mitää päidyttäviä aineita.

Terveisin 49 vuotias mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1840
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      279
      970
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      787
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      616
    Aihe