Autotalo Laakkosen ohella yksi Kuopion pahimmista "marmoritiskeistä".
Katselin n. 20 min uusia autoja liikkeessä mutta 3-4 myyjää autotalon johtaja mukaan lukien jutteli keskellä myymälää noteeraamatta millään tavalla. Muistakaa turhan tärkeät arvon "myyjät ja johtajat" että asiakas voi olla potentiaalinen ostaja vaikka ei ole suorat housut jalassa ja kauluspaita päällä.
Toki ainahan auton voi ostaa myös muualta, kuten tulen tekemäänkin.
Autotalo Hartikainen Kuopio
15
4565
Vastaukset
- samaa,......
Juu, eteläsuomessa ihan samaa. Ainoa piristävä poikkeus ollut kohdallani Toyota-talo Auto-Jalonen Espoossa, virkeä innokas, ystävällinen mutta ei liikaa tuputtava myyjä. Ei katsottu karsaasti vaikka en ollutkaan pukeutunut kokopukuun kravatilla vaan ihan farkuissa ja t-paidassa, haeskelen n. 30 te hintaista uutta autoa.
- IT-duunarille farkuissa
Hartikaisen liike on kyllä yksi Kuopion hienoimmista autotaloista ja jo sinne meneminen tuntuu arkivaatteissa nololta. Sain sieltä silti ihan hyvää palveluakin. Itse olin Ford-puolella katselemassa viimeisiä vanhakoppaisen Mondeon myytävänä olevia yksilöitä ja sain palvelua melkein heti. Taisit olla siellä mersu ja bemari puolella ;-)
- Santtu
On kokemusta Hartikaisen sekä Kuopion että Iisalmen uusista "haarakonttoreista".
Palvelua on saanut ihan arkikamppeissa silloin kun on halunnut. Ja viimeisin autokin tuli sitten ostettua Marjahaan toimipisteestä Iisalmesta. Terveisiä vaan Mikalle hyvästä palvelusta! - mitäs teille pannaan
aika monelle on hyvä vaan että myyjät eivät tule työntämään nokkaansa kun on autoja katselemassa mikä olisi omaan mieleen
- OtsoPotso
Ovat samansuuntaiset. Varmaan 4-5 myyjää vedätti ohi tervehtimättä työpisteelleen. Pisteet olivat ilman asiakkaita. Lopulta kyllästyin seisomiseen h moilasena ja kysyin sihteeriltä onko teillä töissä myyjiä. Sihteerikkö soitti ja sermin takaa myyjä tuli vaivautuneena paikalle. hommasta ei tullut mitään vaan puhelin soi kaverilla taukoamatta ja siihen oli tietysti vastailtava:) no ei sen puoleen ei olis ollut varaakaan hänen edustamiinsa merkkeihin.
Toisella puolella myyjä tuli ihan oma-aloitteisesti jutustelemaan.
Ilmeisesti kauppa käy liian hyvin.
- Pettynyt asiakas
Autotalo Hartikainen Kuopio, todellinen palvelu....
Käytiin kysymässä vaihtoautotarjousta Autotalo Hartikaiselta Kuopiosta.
Myyjä lähti ”pienelle” koeajolle meidän autolla.
Tosiaan myyjä käytti sanaa ”pieni koeajo”.
Kului 25 minuuttia kunnes myyjä tuli takaisin.
Saatiin kirjallinen tarjous ja kiitettiin, lähdettin autolle ja siellä odotti halkeama tuulilasissa, mikä EI muuten ollut siinä aiemmin.
Haettiin koeajon tehnyt myyjä takaisin, ihan esimieskin pyydettiin paikalle, mutta myyjä kielsi aiheuttaneensa halkeaman. Huoltopuolen poika soitettiin myös paikalle totemaan halkeaman tuoreutta. Eipä siitä selvyyttä tullut, lupasivat palata asiaan iltapäivän aikana ja se oli sitten siinä.
Soittelimme perään ja kyselimme korvauksesta, tyly vastaus kuului ettei mitään korjata/ korvata koska halkeaman syntymisen ajankohtaa ei voi todistaa.
Eli opetus on se että menkää itse aina mukaan kun myyjä haluaa koeajaa auton ja näköjään voisi auton kuvata ennen koeajoa.
Jos olisin itse koeajanut liikkeen auton ja tuulilasi olisi haljennut, todennäköisesti minä olisin joutunut maksamaan liikkeelle korvauksia tuulilasista. - suosittelen
Hatikainen Kajaanin liike palveli hyvin, laitoin kuvat vaihtoautosta ja kysymyksen paljonko väliraha tiettyyn uuteen autoon, väännettiin kauppa ja auto toimitettiin kotiovelle sovittuun välirahaan ja sain vaihtoautosta kohttuu hyvityksen, tyytyväinen asiakas
- Turhaantunut
Minulla on huonoja kokemuksia Kuopion pisteen asntajien ammattitaidosta.
Citikkaani tehtiin muualla kytkinremontti, ja vaihteistoa ei saatu heti toimimaan.
Kuopion asentajan neuvo oli että auto tuotava lavetilla Kuopioon ja siihen on vaihdettava uusi vaihteisto-ohjelma. Eli olisi maksanut todella rahtuu ja ohjelman asennus autoon.
Vika ei kuitenkaan ollut ohjelmassa, vaan vaihteensiirtäjä ei ollut paikoillaan.
Toinen samanlainen tapaus saman auton kanssa.
Vein auton ja uuden avaimen koodattavaksi Hartikaiselle.
Siellä asentaja tunki vanhan rikkinäisen avaimen lukkoon ja särki ehjän virtalukon.
Syy ei tietenkään heidän mielestään ollut asentajan moka, vaan lukko oli heidän mielestään jo viallinen.
Olin kaiken lisäksi teipannut vanhan avaimen teipillä sen käytön estämiseksi.
Avan oli mukana vain sen takia, että siinä oli toimiva kaukosäädin lukolle.
Lukko ei todellakaan ollut viallinen, koska olin ajanut koodaamattomalla avaimella jo toista kuukautta vanhan avaimen koodilla ilman minkäänlaisia lukko-oireita.
Kun sain auton ns. valmiina ei avain enää lähtenyt virtalukosta eikä kääntynyt siinä, joten auto ei käynnistynyt eikä sillä voinut ajaa.
Odottelenkni mielenkiinnolla miten kauan auto seisoo Hartikaisella, ja millainen lasku minulle esitetään ehjän lukon uusimisesta.
- Anonyymi
Nämä kyllä vievät rahasi. Laittavat piilovikaiset mersut maakuntiin. Nyt ne jäävät vielä asiakkaan lukuun korjattavaksi.
- Anonyymi
Oma kokemus autoliikkeestä on ikävä. Ostin lähes uutta vastaavan mersun tuolta 20K kilometriä joka on osoittautunut todella huonoksi autoksi. Eikä vastannut alkuunkaan myynti ilmoituksen antamaa kuvaa.
Autossa on ilmennyt lukuisia vikoja joista myyjä vähät välittää. Kuopion Hartikaisen myyntipäällikkö vain puolustautuu ettet voi todistaa.
Myyjä myös väitti että liikkeet olisivat keskenään jotenkin liittoutuneet. Hurja väite. Tämä lipsahti kun asiaa hoidettiin Kuopion ulkopuolella. - Anonyymi
Katotaanpa katotaanpa tuot nii ken maksa
- Anonyymi
Käyttävät kuluttajariitalautakuntaa automaattina piilovikaisiin autoihin liittyvien tapausten selvittelyyn.
Köyhällä liikkeellä, kun on vain vähän varoja. - Anonyymi
Se on tämä hartikainen Kuopio Suomen paskimpia autoliikkeitä.
- Anonyymi
Tiedetään. Myyvät heille liian kalliita autoja.
- Anonyymi
Joensuussa myytiin 2017 Volvo S60 sanoilla "atossa ei oo mittee sanomista"ajettu 21500 km.Oli kolaroitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618