Levosetiritsiini (Xyzal)

Osaako joku sanoa, voiko yllä mainitun lääkkeen haittavaikutuksiin kuulua pahoinvointi ja huimaus? Olen kaksi ottanut ja nyt todella outo olo. Huimaa ja ruoan jälkeen paha olo ja kädet tuntuu raskailta ja puutuneilta.
1458
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

itselläni tuli ainakin vatsanpolttoa ja piti kerran oksentaakkin kun otin kyseistä lääkettä mutta sehän ei ole varmaa johtuiko se lääkkeestä

Äänestä

Kommentoi aloitusta


elle a. kirjoitti:

Osaako joku sanoa, voiko yllä mainitun lääkkeen haittavaikutuksiin kuulua pahoinvointi ja huimaus? Olen kaksi ottanut ja nyt todella outo olo. Huimaa ja ruoan jälkeen paha olo ja kädet tuntuu raskailta ja puutuneilta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu