E-pillerit,tiputteluvuoto alussa?

kuinka kauan vielä?

Olen syönyt e-pillereitä nyt ensimmäisen levyn verran eli 21pv.Tiputtelu vuotoa on tullut runsaanpuoleisesti. Kuinka kauan teillä on kestänyt tämä alku vuoto?

Olisi jo kiva päästä kokeilemaan e-pilleireiden ehkäisy tehoja.

5

7310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se vaihtelee

Itselläni kesti pari päivää ja aivan pientä, mutta olen kuullut tapauksista joilla on tiputellut ensimmäiseen liuskan ja kuukautisten jälkeen loppunut.

• probleema

mulla olis sama ongelma..olen syönyt pillereitä jo muutaman päivän, eikä vuoto tod. ole mitään pientä...tosin vähenemään päin! oli tarkoitus että pääsisin myöskin kokeilemaan pillereitä ehkäisytarkoitukseen heti, mutta ei taida nyt onnistua..=/

• heidni

Itsellä kesti ensimmäisen liuskan ajan, jonka jälkeen vielä taukoviikolla tuli tyhjennysvuoto. Toisen liuskan aikana ei kuitenkaan enää tullut ylimääräistä vuotoa. Eihän se tietysti tarkoita, että sinulla loppuisi taukoviikkoon ylimääräiset vuodot. Jos jatkuu vielä 3. liuskan aikana, niin ota yhteys lääkäriin.

• peppi

Tiputteluvuoto e-pillereitä aloittaessa on normaalia. Itsellänikin sitä esiintyi ensimmäisen liuskan ajan, sitten kun taukoviikko alkoi kolmeen päivään ei ollut vuotoa, mutta neljäntenä päivänä alkoi tyhjennysvuoto joka kesti reilu 3 päivää. Nyt olen syömässä 3:tta liuskaa eikä mitään tiputteluvuotoa ole enää esiintynyt. Ainut että toisen tyhjennysviikon kuukautiset kestivät muutaman päivän pidempään kuin ekat. Kai se sitten on ihan normaalia elimistön totuttelua! Olen aika monen henkilön kokemuksista kuullut, että tiputteluvuoto yleisesti kestää korkeintaan sen ekan liuskan ajan... Mutta onhan niitäkin eri tapauksia..

• diigadi

Mulla oli Melianen aloitettuani tiputteluvuotoa 4 kuukautta... Sitten se onneksi loppui

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe