Olen syönyt e-pillereitä nyt ensimmäisen levyn verran eli 21pv.Tiputtelu vuotoa on tullut runsaanpuoleisesti. Kuinka kauan teillä on kestänyt tämä alku vuoto?
Olisi jo kiva päästä kokeilemaan e-pilleireiden ehkäisy tehoja.
E-pillerit,tiputteluvuoto alussa?
5
7233
Vastaukset
- se vaihtelee
Itselläni kesti pari päivää ja aivan pientä, mutta olen kuullut tapauksista joilla on tiputellut ensimmäiseen liuskan ja kuukautisten jälkeen loppunut.
- probleema
mulla olis sama ongelma..olen syönyt pillereitä jo muutaman päivän, eikä vuoto tod. ole mitään pientä...tosin vähenemään päin! oli tarkoitus että pääsisin myöskin kokeilemaan pillereitä ehkäisytarkoitukseen heti, mutta ei taida nyt onnistua..=/
- heidni
Itsellä kesti ensimmäisen liuskan ajan, jonka jälkeen vielä taukoviikolla tuli tyhjennysvuoto. Toisen liuskan aikana ei kuitenkaan enää tullut ylimääräistä vuotoa. Eihän se tietysti tarkoita, että sinulla loppuisi taukoviikkoon ylimääräiset vuodot. Jos jatkuu vielä 3. liuskan aikana, niin ota yhteys lääkäriin.
- peppi
Tiputteluvuoto e-pillereitä aloittaessa on normaalia. Itsellänikin sitä esiintyi ensimmäisen liuskan ajan, sitten kun taukoviikko alkoi kolmeen päivään ei ollut vuotoa, mutta neljäntenä päivänä alkoi tyhjennysvuoto joka kesti reilu 3 päivää. Nyt olen syömässä 3:tta liuskaa eikä mitään tiputteluvuotoa ole enää esiintynyt. Ainut että toisen tyhjennysviikon kuukautiset kestivät muutaman päivän pidempään kuin ekat. Kai se sitten on ihan normaalia elimistön totuttelua! Olen aika monen henkilön kokemuksista kuullut, että tiputteluvuoto yleisesti kestää korkeintaan sen ekan liuskan ajan... Mutta onhan niitäkin eri tapauksia..
- diigadi
Mulla oli Melianen aloitettuani tiputteluvuotoa 4 kuukautta... Sitten se onneksi loppui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649