tää trooppinen

..kuumuus ja kosteus tänään on saanut pihasammakotkin kasvamaan trooppisiin mittoihin..

ykskin hyppäs työpöydälle ulkona kun piti alkaa petsaamaan.. juoksin sisälle etsii kameraa ja siinä se vielä pitkään keimaili mutta en löytänyt kameraa..
se oli semmonen ainaskii sylikoiran kokoinen sammakko.. ei rupi sellainen..

14

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buk

      sammakkoprofessori olisi saanu slaagerin :-)

      • ..tällä sammakolla ei ollut kuitenkaan pahaa silmää.. taisi asustaa pressun alla..


    • paljonkin kasvattanut

      kesäisin parvekkeella sammakoita. Niitä pitää aina välillä kastella reilusti, että kasvavat myyntikuntoon. Isoin viimekesänä myymäni sammakko oli mitoiltaan, 12kg ja 63,4 senttiä pitkä. Raflat ostaa niitä mukavaan hintaan ;))

      • ..eiku syönyt kiinalaisia sammakonkoipia purkitettuna suoraan beijingistä..

        eikö kurnutus häiritse??


    • yks juttu, meinaan kauheita tapahtui minullekkin tänään, olin tuolla metsässä lenkillä, ihan rauhassa kävelin siinä polulla kun tunsin että minua tarkkaillaan, no... jatkoin kävelyä kun aattelin että joku itsensäpaljastelija siellä pusikossa väijyy... mutta sitten...

      Mun jalkaani käytiin kiinni ja aattelin että...
      perskales, kävikö äijä kiinni, helvata mä nappasin niskaotteen siitä... ja heilautin, muuten...

      hiton komeessa kaaressa se lensikin jorpakkoon niin... mä huomasin ettei se mikään äijä ollutkaan vaan...

      Ainaskin kaksmetrinen tappajaetana, eipä ollut nimensä veronen etana ko oon hengissä, kauheeta...

      mitä tää trooppinen ilmasto saa aikaankin, kauheita mutaatioita, höh! :(

      • Dj Pervo

      • ..etanat on ällöjä limanuljaskoita.. eipä saisi mutta näin aattelen ja jotku panee niitä vielä suuhun..


      • Dj Pervo kirjoitti:

        Äijät asentaa autoa....

        http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=38841

        toi autojen remontteraminen, sitä mä vaan ihmettelin että...

        ottiks sille äijälle niin kovalle suuteloira sitä rekisterikilpee ja ymmärrä... mitä se niitä työkaluja samalla "hinkkas", miehet on joskus niin... KUMMALLISIA, mä tahro ymmärtää! :(


      • pervokki kirjoitti:

        ..etanat on ällöjä limanuljaskoita.. eipä saisi mutta näin aattelen ja jotku panee niitä vielä suuhun..

        samaa mieltä, kauheita limanuljaskoita, mutta...

        ajjattelin tarjota sen etana gratinoituna ylioppilasjuhlissani, tosin... kerro kenellekkään mitä ne möykyt on! :)


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        samaa mieltä, kauheita limanuljaskoita, mutta...

        ajjattelin tarjota sen etana gratinoituna ylioppilasjuhlissani, tosin... kerro kenellekkään mitä ne möykyt on! :)

        ..pahemmin kutkuta makuhermoja..


      • PERVOKKI.


    • sweet_lemon...

      on kans tänä vuonna jättimäisiä... ihan pelottavia.

      • ..pomppas..tarkemmin ottaen hyppäs.. onko semmosiiki liikkeellä..onneks en oo nähny..ei kös äm aa numminen ollu pukeutunu joskus rusakoks..???


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      729
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe