..kuumuus ja kosteus tänään on saanut pihasammakotkin kasvamaan trooppisiin mittoihin..
ykskin hyppäs työpöydälle ulkona kun piti alkaa petsaamaan.. juoksin sisälle etsii kameraa ja siinä se vielä pitkään keimaili mutta en löytänyt kameraa..
se oli semmonen ainaskii sylikoiran kokoinen sammakko.. ei rupi sellainen..
tää trooppinen
14
385
Vastaukset
- buk
sammakkoprofessori olisi saanu slaagerin :-)
- paljonkin kasvattanut
kesäisin parvekkeella sammakoita. Niitä pitää aina välillä kastella reilusti, että kasvavat myyntikuntoon. Isoin viimekesänä myymäni sammakko oli mitoiltaan, 12kg ja 63,4 senttiä pitkä. Raflat ostaa niitä mukavaan hintaan ;))
..eiku syönyt kiinalaisia sammakonkoipia purkitettuna suoraan beijingistä..
eikö kurnutus häiritse??
yks juttu, meinaan kauheita tapahtui minullekkin tänään, olin tuolla metsässä lenkillä, ihan rauhassa kävelin siinä polulla kun tunsin että minua tarkkaillaan, no... jatkoin kävelyä kun aattelin että joku itsensäpaljastelija siellä pusikossa väijyy... mutta sitten...
Mun jalkaani käytiin kiinni ja aattelin että...
perskales, kävikö äijä kiinni, helvata mä nappasin niskaotteen siitä... ja heilautin, muuten...
hiton komeessa kaaressa se lensikin jorpakkoon niin... mä huomasin ettei se mikään äijä ollutkaan vaan...
Ainaskin kaksmetrinen tappajaetana, eipä ollut nimensä veronen etana ko oon hengissä, kauheeta...
mitä tää trooppinen ilmasto saa aikaankin, kauheita mutaatioita, höh! :(..etanat on ällöjä limanuljaskoita.. eipä saisi mutta näin aattelen ja jotku panee niitä vielä suuhun..
Dj Pervo kirjoitti:
Äijät asentaa autoa....
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=38841toi autojen remontteraminen, sitä mä vaan ihmettelin että...
ottiks sille äijälle niin kovalle suuteloira sitä rekisterikilpee ja ymmärrä... mitä se niitä työkaluja samalla "hinkkas", miehet on joskus niin... KUMMALLISIA, mä tahro ymmärtää! :(pervokki kirjoitti:
..etanat on ällöjä limanuljaskoita.. eipä saisi mutta näin aattelen ja jotku panee niitä vielä suuhun..
samaa mieltä, kauheita limanuljaskoita, mutta...
ajjattelin tarjota sen etana gratinoituna ylioppilasjuhlissani, tosin... kerro kenellekkään mitä ne möykyt on! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
samaa mieltä, kauheita limanuljaskoita, mutta...
ajjattelin tarjota sen etana gratinoituna ylioppilasjuhlissani, tosin... kerro kenellekkään mitä ne möykyt on! :)..pahemmin kutkuta makuhermoja..
- PERVOKKI.
pervokki kirjoitti:
..pahemmin kutkuta makuhermoja..
MITÄS SE PERVOKKI LAULELEE ?????????
http://www.finnchan.fi/b/files/1180398899/1_disasterkid.jpg PERVOKKI. kirjoitti:
MITÄS SE PERVOKKI LAULELEE ?????????
http://www.finnchan.fi/b/files/1180398899/1_disasterkid.jpg..oikein multa näytä..ei edes silloin joskus.. lauluääneni tosin on siedettävä..
- sweet_lemon...
on kans tänä vuonna jättimäisiä... ihan pelottavia.
..pomppas..tarkemmin ottaen hyppäs.. onko semmosiiki liikkeellä..onneks en oo nähny..ei kös äm aa numminen ollu pukeutunu joskus rusakoks..???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138