Osaisiko joku kertoa mitkä ovat rengaspainesuositukset Citroen 2.0 HDI 29M Jumpperiin?
Oven tarralappu on lähtenyt tästä yksilöstä johonkin kävelemään ja manuaalikin puhuu vain tuosta samaisesta tarralapusta.
Jumperin rengaspaineet?
Kadoksissa
5
7510
Vastaukset
semmonen 3-4 bar, riippuen mimmosia kuormia käytetään
- asdsdad
omassa boxerissa on ainakin apumiehen karmissa tarra jossa maininta neljän baarin paineista.
- Kadoksissa
asdsdad kirjoitti:
omassa boxerissa on ainakin apumiehen karmissa tarra jossa maininta neljän baarin paineista.
Kiitos tiedosta, mikä malli Boxerisi on?
- jackpot-hunter
Kadoksissa kirjoitti:
Jos maxi, niin 4,5bar, jos pikku malli, niin 3,5-4bar.
- boxer.
Kadoksissa kirjoitti:
Boxerin malli 290 tjsp eli pidempi malli muttei korkea vm 2003 ja 4baria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223