Merkkipäivän Johdosta!
Voi Kiitos-Kiitos.
Samalla käytänkin tilaisuutta hyväkseni toivottaa myös kaikille Kaimoille Oikein Hauskaa Nimipäivää, Oivallisesta nimivalinnasta johtuen: K.O.H.N !
Eli nyt siis, kaikki matkailevat, ja muutkin Oivat, Tänään on meidän Oma Päivä, ja pidetäänkin sen vuoksi Lippu Korkealla!
Seuraavan kerran merkillisemppiä nimipäiviä vietetäänkin sitten vasta elokuun kolmastoista, joka ei aina kuitenkaan osu perjantaille. Silloin viimeistään taas nähdään onko tarina pelkkää hepreaa, vai Onko Jumala Olemassa?
Pieni Varoituksen Sana on kuitenkin aina paikallaan:
Kesäkuun 1. lähestyy kovaa vauhtia!
Entäpäs mutta, onko Patjat siis jo Pölistelty kesälähtöä varten?
Paljon Onnea Oiva !
4
1104
Vastaukset
Hauskaa onnee Oivalle !
- Alfred-Brandy
Nyt on siis todella Oivallinen hetki onnitella Oivaa hienosta Oivalluksesta. Hyvä, että edes Oiva itse Oivalsi asian. Toivottavasti myös Oiva Nalli lukee tämän viestin...
- Jesse.Jeesiö
Kelpotarina saa todellisuudentajun oivallisen hämäävästi sopivassa suhteessa hämmennettyä, Mitä hepreaa se muka olisi? Onhan se Jumalallinen voima olemassa, kun luonnonvoimat niin tiheästi meitä varoittaa. Saattaapa se loppu tulla itse kullekin aiemmin kuin arvaakaan. Parempi elää merkityksellisen valoisasti jo tänään, elokuun 13. kun antaa pirullisen aavistuksen jo tulevasta kaamoksesta.
- aikaa
...pölistellä patjat sun muut sillä se on kesäkuun vika päivä kun startataan taas maailmalle.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3743Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3660Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 40521
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 36505