Kristuksen ruumis

eli seurakunta.
Minulla on mielessä kaksi(2)nimimerkkiä, jotka ovat minulle kertoneet oman totuutensa siitä mikä on Jumalan tarkoittama seurakunta-se on heidän mielestään ollut sellainen, jonka vain Jeesus Kristus tietää.
Heidän mielestään on ihan sama mihin kirkkokuntaan olet liittynyt ja käytkö kokouksissa ollenkaan- pääasia tuntuu olevan oma suhde "yläkertaan."
Se on kuitenkin Jumalan Sanaa vastaan.
Me emme saa "laiminlyödä seurakuntamme kokouksia".
Jos vain se merkitsee, että itsellä on tunne että tässä ollaan nyt matkalla Herran luokse taivaan kotiin, niin siinä sitten olemme aika heikoilla.
Silloin ollaan menty saatanan puolelle, koska sehän se pyrkii meitä eroon Jumalasta ja Kristuksen ruumiista.
Omat tunteet voi vaihdella.
Jumalan Sanassa meillä olisi vahva ja muuttumaton perustus.
Kirjotan tämän siksikin koska oon lukenut jonkun kirjoittaneen viime päivinä tästä samasta asiasta.
Hän vetosi meihin sellaisilla sanankohdilla joissa asiasisältö oli seuraavanlainen-"
ei jokainen joka sanoo:Herra, Herra, pelastu."
ja hän vetosi toiseenkin kohtaan jossa tuli ilmi miten monet kuvittelevat palvovansa Jumalaa, mutta se onkin valkeudenenkeliksi tekeytynyt saatana."
Jos luoksesi tulee ihminen joka ikäänkuin taikoo sinuun armoa, mutta kieltää Kristuksen ruumiin-seurakunnan-niin valitsethan kuitenkin Jeesuksen?
Hän ei tukenasi kuitenkaan pysy, silloin kuin eniten sitä häneltä tarvitsisit.

17

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

      Oletko se sama aurora borealis, joka ilman nikkiä kirjoitteli muutama kuukausi sitten.

      En ole sen jälkeen täällä käynyt, mutta juttusi ovat kummallisesti muuttuneet fundamentalistiseen suuntaan.

      Tärkeintä kristinuskossa ei ole yksi ainoa oikea kirkko vaan Pyhän Hengen laskeutumisen myötä koettava pelastusvarmuus.

      Tämän pelastusvarmuuden voi kokea eri kristillisissä seurakunnissa, ei vain helluntailaisissa.

      • Pentecostal.1

        Lopeta jo tuo Sarin kiusaaminen. Enkö minä sanonut sinulle silloin, että hän on helluntailainen uskovainen, joka palasi Jumalan luokse? Jos hän vähän veti sinua nenästä, niin onko se nyt niin vakavaa? :)


      • 1+1
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        Lopeta jo tuo Sarin kiusaaminen. Enkö minä sanonut sinulle silloin, että hän on helluntailainen uskovainen, joka palasi Jumalan luokse? Jos hän vähän veti sinua nenästä, niin onko se nyt niin vakavaa? :)

        Kirjoituksesi ovat vain ulkokultaista itsekkyyttä, joka ei välitä toisista vähäisimmistä.

        Kunhan vain pääsee omaa tyhjyyttään julki kuuluttamaan riittää sinulle ja sinä ressukka luulet olevasi pelastettu.

        Onko hänet viety väkisin seurakuntayhteyteen. Sellaistakin tapahtuu paljon helluntaiseurakunnissa.

        Heikkotahtoisia yksilöitä on helppo pakottaa ja taivuttaa ns. seurakuntayhteyteen.

        Heiltä viedään ensin kaikki itseluottamus ja sen jälkeen ulkokultaisesti nöyryytetään ns. tuhlaajapoikina, jotka saavat armon palata seurakuntayhteyteen. Heitä on kaikkein helpoin ohjata ja manipuloida.


      • totuuden tietäjä
        1+1 kirjoitti:

        Kirjoituksesi ovat vain ulkokultaista itsekkyyttä, joka ei välitä toisista vähäisimmistä.

        Kunhan vain pääsee omaa tyhjyyttään julki kuuluttamaan riittää sinulle ja sinä ressukka luulet olevasi pelastettu.

        Onko hänet viety väkisin seurakuntayhteyteen. Sellaistakin tapahtuu paljon helluntaiseurakunnissa.

        Heikkotahtoisia yksilöitä on helppo pakottaa ja taivuttaa ns. seurakuntayhteyteen.

        Heiltä viedään ensin kaikki itseluottamus ja sen jälkeen ulkokultaisesti nöyryytetään ns. tuhlaajapoikina, jotka saavat armon palata seurakuntayhteyteen. Heitä on kaikkein helpoin ohjata ja manipuloida.

        Ei nykyisellä AB:lla ole mitään tekemistä originaalin kanssa. Se alkuperäinen omaa edelleenkin omat aivot ja älykkyyden nähdä oikean väärästä. Hän poistui näitten ääliöiden sivuilta ort. palstan kautta nettien ulottumattomiin. Voi tänäänkin hyvin, on tasapainoinen ja iloinen. Tämä täällä kirjoitteleva on pikkusekopää, joka varasti alkuperäisen, sinänsä varsin kivan nikin.


      • totuuden tuntija
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        Lopeta jo tuo Sarin kiusaaminen. Enkö minä sanonut sinulle silloin, että hän on helluntailainen uskovainen, joka palasi Jumalan luokse? Jos hän vähän veti sinua nenästä, niin onko se nyt niin vakavaa? :)

        Sitäkö on sitten palattu kotiarestista tänne valehtelemaan:(

        "Enkö minä sanonut sinulle silloin, että hän on helluntailainen uskovainen, joka palasi Jumalan luokse?"

        Johan jaksat valehdella. Tyytykää vain sekopäiseen AB:een, siinäkin on teille aivan liiaksi:)


      • Pentecostal.1
        totuuden tietäjä kirjoitti:

        Ei nykyisellä AB:lla ole mitään tekemistä originaalin kanssa. Se alkuperäinen omaa edelleenkin omat aivot ja älykkyyden nähdä oikean väärästä. Hän poistui näitten ääliöiden sivuilta ort. palstan kautta nettien ulottumattomiin. Voi tänäänkin hyvin, on tasapainoinen ja iloinen. Tämä täällä kirjoitteleva on pikkusekopää, joka varasti alkuperäisen, sinänsä varsin kivan nikin.

        Nämä ovat niitä sinun pelejäsi.


      • totuuden tuntija
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        Nämä ovat niitä sinun pelejäsi.

        Todista sitten, että pikkusekopää Sarinne on alkuperäinen AB:):):)


      • Pentecostal.1
        totuuden tuntija kirjoitti:

        Sitäkö on sitten palattu kotiarestista tänne valehtelemaan:(

        "Enkö minä sanonut sinulle silloin, että hän on helluntailainen uskovainen, joka palasi Jumalan luokse?"

        Johan jaksat valehdella. Tyytykää vain sekopäiseen AB:een, siinäkin on teille aivan liiaksi:)

        menettää illuusio, jonka eräs viekas naikkonen itselle syötti? Sydämesi taitaa olla särkynyt.


      • Pentecostal.1
        totuuden tuntija kirjoitti:

        Todista sitten, että pikkusekopää Sarinne on alkuperäinen AB:):):)

        Ilmeisesti nautit tuosta jollain oudolla tavalla. Tiedät kyllä, että minun ei tarvitse mitään todistaa.


      • totuuden tuntija
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        menettää illuusio, jonka eräs viekas naikkonen itselle syötti? Sydämesi taitaa olla särkynyt.

        minun, etkä originaaliin AB:een kohdistuvaa informaatiota. Itseasiassa sen informaation annoin mielestäni hyvin älykkäälle/fiksulle nimimerkille 1 1, sinä sait siis tietoa siipiveikkona ollessasi. Jatka rauhassa pellecostaalimaista menoasi palstalla. Olkoon sinun ja koko ukkoköörinne yhteisenä lohduttajana sisarenne "höyryssä", sekopää AB.


      • Pentecostal.1
        totuuden tuntija kirjoitti:

        minun, etkä originaaliin AB:een kohdistuvaa informaatiota. Itseasiassa sen informaation annoin mielestäni hyvin älykkäälle/fiksulle nimimerkille 1 1, sinä sait siis tietoa siipiveikkona ollessasi. Jatka rauhassa pellecostaalimaista menoasi palstalla. Olkoon sinun ja koko ukkoköörinne yhteisenä lohduttajana sisarenne "höyryssä", sekopää AB.

        voi myös valehdella? Ei armaasi sinulle kerro totuutta itsestään siksi, ettei enää ole kiinnostunut sinusta 1 1. Koita nyt ymmärtää se.


      • 1+1
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        voi myös valehdella? Ei armaasi sinulle kerro totuutta itsestään siksi, ettei enää ole kiinnostunut sinusta 1 1. Koita nyt ymmärtää se.

        Teidän välisiinne kinoihin.

        Sitä paitsi hänhän totesi vain faktan allekirjoittaneesta.

        Mahtaa ottaa tiukoille?


      • Pentecostal.1
        1+1 kirjoitti:

        Teidän välisiinne kinoihin.

        Sitä paitsi hänhän totesi vain faktan allekirjoittaneesta.

        Mahtaa ottaa tiukoille?

        Putosit ilmeisesti kärryiltä.


      • 1+1
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        Putosit ilmeisesti kärryiltä.

        et ole kärryille koskaan päässytkään


      • Pentecostal.1
        1+1 kirjoitti:

        et ole kärryille koskaan päässytkään

        niille kärryille haluakaan, joilla sinä köröttelet.


    • Pentecostal.1

      On syntiä jättäytyä oman seurakunnan ulkopuolelle itsekkyyttään.

      • "Älä laiminlyö oman seurakuntasi kokouksia."
        Jos jotkut ei niin tee, niin silloin on "etsitty malkaa toisen silmästä", vai miten se meni.
        Ylpeys on siis pettämisen takana.
        Kiva että tulit takaisin.
        Mutta sinäkin voisit esitellä itsesi ja puhua totta, Pentecostal.1.
        En usko että olet 2o-vuotias mies Helsingistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      143
      2886
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2082
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      89
      2043
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1987
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1769
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1445
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1220
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1188
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe