Kahden takimmaisen alaposkihampaan välissä on ollut jo muutaman viikon ientulehdus. Hammaslääkäri poisti hammaskiven, joka oli ärsyttänyt ientä. Kävin uudestaan hammaslääkärissä kaksi viikkoa sitten, kun ei ientulehdus ollut parantunut kotikonstein (hammaslankaa, hammastikkua, purskutusta corsodylillä, corsodyl-geeliä tulehtuneeseen kohtaan). Eilen aloitin penisilliinikuurin, mutta ien ei vieläkään ole parantunut.
Olisiko jotain kotikonsteja, joita voisi vielä kokeilla? Kannattaisiko syödä hapanta vai emästä? Onko suun happotasapainolla vaikutusta paranemiseen?
Ientulehdus 5 viikkoa
V-Pen Mega
1
641
Vastaukset
- vepan hammas
Laukaisi erityisen ärtsyn ientulehduksen. Jokainen ientaskussa oli märkivä ajos.
Lopetin lääkkeen ottamisen siihen paikkaan. Spetrum tietosanakirjasta löytyi hoito-ohje.
Ikenet pitää harjata useita kertoja päivässä.
Harjasin 4x päivässä ienpussit auki. Ikenet tervehtyi viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762