Eli itselleni määrättiin seretide 50/250 ja olen nyt lukenut, että seretide voi aiheuttaa harvoin rytmihäiriöitä.
Mutta en tiedä, että miten pitäisi suhtautua jos on rytmihäiriö tunteita on ollut jo valmiiksi ja määrätään seretidea?
Ja lääkäri kuka määräsi ei luultavasti tietänyt, että on rytmihäiriö ''tuntemuksia'' ollut.
Olen käynyt EKG:ssa ja ei ollut mitään erikoista.
Ja rytmihäiriö tunteethan olivat lähinnä tunnetta, että sydän olisi hetken pysähtynyt, näitäkään ei kovin usein ole.
Mutta en tiedä, että miten pitäisi suhtautua jos on rytmihäiriö tunteita on ollut jo valmiiksi ja määrätään seretidea?
Ja lääkäri kuka määräsi ei luultavasti tietänyt, että on rytmihäiriö ''tuntemuksia'' ollut.
Olen käynyt EKG:ssa ja ei ollut mitään erikoista.
Ja rytmihäiriö tunteethan olivat lähinnä tunnetta, että sydän olisi hetken pysähtynyt, näitäkään ei kovin usein ole.
Vastaukset 1
Vanhimmat
niitä tavallisia lisälyöntejä, eli sydän tuntuu muljahtavan. Seretideä voi kyllä käyttää vaikka olisi taipumusta lisälyönteihin, se ei ole vaarallista.